Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. juni 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: The famous Erik Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: The famous Erik Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jun 12, 2011 at 3:34 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone have written about me, on a website, called Encyclopedia Dramatica.

But that's a website, where they mirror a dramatised version of reality, so I don't really take it seriously, what's written there.


But I'm not sure, if everyone understand this.

So I think I can report it for being breach of honour/harassment.

They also use pictures of myself, which I've taken myself, and have the copyright to.


So this is at least copyright-crime, I reackon.

Also they publish my address, on a website which propably have a lot of 'nut-cases' on it.

So that I don't like.


So I would like to report that article about me as a crime, at the least it's copyright-crime, that they publish the pictures I have the right to.

It seems they want to make a point out of that I'm fluent in German, quoting an e-mail I wrote, to some realtives of my mothers sister, in Switzerland.


I studied in Sunderland, in 2004, and shared a flat with a lot German students, so I can speak some German words, and wrote an e-mail in German for fun.

But when I went to Detroit in 2005, I was sent back to Europe, by US police, for no good reason that I understood, (I'm not a criminal or antything).


Maybe this is the CIA/Albanian mafia, who are trying to justify this, for the underworld, since no governments really give me my rights I think.

And a cop in Detroit, at the airport screamed to me in German, even if I've never had German in school, but some relatives speak it and some flat-mates in Sunderland, and language school house-mates in Brighton, in the 80's., so I know some German words.


But I don't speak German fluent.

Is this the CIA who want's to excuse themselves for throwing me out of the USA in 2005, for no good reason?

Something is strange here i Think.


So I wanted to report this.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <leajohansson@sverige.nu>

Date: Sun, Jun 12, 2011 at 1:51 AM
Subject: The famous Erik Ribsskog
To: eribsskog@gmail.com


Congratulations, Erik.



You are featured on the front page of Encyclopedia Dramatica!



http://encyclopediadramatica.ch/Main_Page







-----------------------------------------

Skaffa gratis e-post du också på http://www.sverige.nu















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter