Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til IPCC

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to!enquiries

ccTAYLORG@unhcr.org,
eftacourt@eftacourt.int

dateFri, Oct 7, 2011 at 3:09 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kontaktskjema Skyss_Nye ruter uten vedlegg
mailed-bygmail.com

hide details 3:09 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone have contacted an online service in Norway with my e-mail address but using a female name on me.

This is harassment-crime, and someone trying to plot to get me demasculated, (the Police, I suspect, see my police-complaint-case. They probably co-operate with the Albanian Mafia, or something who I suspect my half-brother Axel Thomassen could perhaps be in. Something like this).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Kunde
Date: 2011/10/7
Subject: SV: Kontaktskjema Skyss_Nye ruter uten vedlegg
To: "eribssk.og@gmail.com"



Hei Else,


Takk for din henvendelse.

Vi beklager dersom du har hatt uheldige opplevelser med linje 4 etter omleggingen 3. oktober. Vi hadde flere forsinkelser og innstillinger, stort sett grunnet redusert fremkommelighet.

Dersom du oppgir hvilket tidsrom det gjelder kan vi registrere dette i vår logg, og vår driftsavdeling vil deretter ta det videre internt med operatør. Vi håper at du opplever at ting bedrer seg i fremtiden, og ønsker deg en god dag videre!


Med Vennlig Hilsen,

Robert
Kundebehandler

Skyss | Postboks 7900 | 5020 Bergen
Tel: 177 / (+47) 55 55 90 70 | Skyss.no





Fra: ikkesvar@skyss.no [mailto:ikkesvar@skyss.no]
Sendt: 3. oktober 2011 23:23
Til: Kunde
Emne: Kontaktskjema Skyss_Nye ruter uten vedlegg


Namn:Else Ribsskog
Telefonnummer:
epost:eribssk.og@gmail.com
emne:Nye ruter
Melding:Hei Sier dere fra når det er mulig å forholde seg til de nye rutetidene? Sto og ventet på 4-bussen i et tidsrom der det skulle ha passert fem 4-busser. Ingen av dem dukket opp. Mvh Else
Løpenummer:031011232327

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter