Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. januar 2012

Plumbo, som vant spellemannspris, med sangen 'Møkkamann', er forresten fra Sande, som er nabokommunen til Svelvik, hvor jeg er fra

plumbo sande

http://dt.no/kultur/madcon-raser-etter-a-ha-blitt-kalt-mokkamenn-1.6715765

PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

For å prøve å hjelpe Plumbo litt, siden de er fra nabobygda, til Berger, hvor jeg er fra.

Så var jo ikke 'Mokkamann', en vits.

Det var jo et ordspill.

Og i ordspill så er det vel kanskje lov å gå litt lenger, enn i vanlige vitser liksom.

(Selv om jeg ikke er noe ekspert på det her da).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Og det at Kaizers Orkester liksom skal straffe Plumbo, fordi at Plumbo fortalte et ordspill om Madcon.

Det synes jeg ikke at Kaizers har noe med, for å si det sånn.

Det der er mellom Plumbo og Madcon, mener jeg.

Så Kaizers skal liksom sitte på sin høye hest og straffe da.

Men det har de faktisk ingen rett til.

Kaizers trakasserer Plumbo her.

Men de trakasserer også faktisk Madcon, siden de patroniserer Madcon, på den måten, at de straffer Plumbo, på vegne av han.

(Hvis ikke dette var noe Madcon ville at Kaizers skulle gjøre da.

Isåfall så ble jo ikke Madcon trakassert).

Så sånn er det, mener jeg.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Så sånn er nok det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter