Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. juni 2012

Noen folk har luft i hjernen

Hvorfor sier jeg at noen folk har luft i hjernen?

Jo, for jeg får mange treff til bloggen min, fra noen forvirra kvinnfolk, på Klikk.no barn i magen.

Som man kan se her:

luft i hjernen

PS.

Og noen av disse forvirrede menneskene, de skriver at _jeg_ skriver der.

Det har jeg ikke gjort.

Dette er noe de tar fullstendig rett ut av lufta.

Uten noe som helst bevis i det hele tatt.

Nordmenn har luft i hjernen, virker det som.

De bare tar ting ut av lufta, og sier at det er sånn og sånn, uten at det er bevist i det hele tatt.

Skam dere nordmenn.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

forvirra kvinnfolk

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143947771-er-sa-pissa-drita-lei-av-spammingen-av-anonym-av-skrullingen-ribsskog/

PS 3.

Nordmenn er jo nesten ikke som mennesker når de er så dumme, og tar ting rett ut av lufta, synes jeg.

De er mer som mongoloide da, mener jeg.

Du må nesten være i Disimilis for å klare å være så idiot, mener jeg.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter