Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. september 2013

Jeg sendte en klage til Norsk Polarinstitutt

Gmail - Klage på Harald V-land
Gmail
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>

Klage på Harald V-land


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fri, Sep 20, 2013 at 7:45 PM
To:
post@npolar.no
Cc:
hofmarskallatet@kongehuset.dk, post@slottet.no
Hei,

eg leste på verdsveven at Harald Rex har fått oppkalt et land etter
seg, på Svalbard:


Dette var min ide.

Jeg har skrevet om, på blogg, at Svalbard burde hete johncons-land.

Siden jeg blir tullet så mye med, i Norge.

Jeg har publisert om at jeg ikke får mine rettigheter, siden 2007,
uten å få gehør, i Steinrøysa.

Jeg er så vred nå, at jeg fabler om å herme etter min slektning Terje
Dørumsgaard, i Telemark, som har drevet ysteri, og begynne med
skrævsylteri.

Siden jeg er så forbanna på nordmenn som tuller med meg.

Jeg er også finere enn kongen.

Kongen er etter Christoffer II og en øst-europeisk heks, (eller noe).

Men jeg er, (som Foss), etter kong Christoffer II av Danmark og hans
første dame.

(Kongen er etter Christoffer II's andre dame).

Den første damen var en jomfru av de gamle Lunge'r.

Mens kongen var etter ei neanderthal, heks eller jøde-dame.

(Noe sånt).

Mens jeg liksom er den norrøne kongen da.

Så kongen blir som en jøde/neanderthal/trollkar sammenlignet med meg.

(Noe sånt.

Selv om dette er noe som jeg har funnet ut selv, etter å ha drevet
slektsforskning).

Løvenbalk het min slekt, i Danmark, i gamle dager.

Så ble de Foss og så Fog, på kvinnesiden.

Og Eva Carla Fog var min mormor Ingeborg Ribsskog sin mormor.

Noe sånt.

Hun var konen til Anders Gjedde Nyholm, som var min bestemors morfar.

Så jeg er også etter Gjedde.

Min mormor var også etter han som jaktfalken var oppkalt etter.

Julie Fanny Hobøll var moren, til Mary Eva Carla Fog.

Og faren til Julie Hobøll, hadde jaktfalken oppkalt etter seg.

Og har fortsatt en grøndlands blomst blant annet, oppkalt etter seg.

Og det var min tipptipptipp-oldefar, som hadde jaktfalken oppkalt etter seg.

Han var vel som en slags konge på Grønland, tror jeg.

Og etter at jeg var i Geværkompaniet, så fikk jeg kjeft av min mormors
danske venninne.

I et middagsselskap i Tønsberg, hos min mor.

For en eller annen hadde vært på Grønland, så en vinterøvelse i det
norske infanteriet, det kunne jeg ikke nevne.

Og jeg har siden søkt om å bli baron for Grønland, siden jeg er etter
han Hobøll.

Men danske kongelige har ikke godkjent søknaden.

Så at jeg da heller ikke får et land, på Svalbard.

Men at dette bli kapret av kongen, som nok har lest min blogg.

Det er for dårlig, synes jeg.

Jeg skrev om, (for to-tre år siden, var det vel), at Svalbard burde
hete 'johncons-land', etter mitt internett-nick, 'johncons'.

Så denne nye navngivingen deres er som et slag i trynet på meg, vil jeg si.

Så her få dere døpe om dette navnet til 'johncons-land', (mener jeg),
som burde være det riktige navnet, på dette landet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter