Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. mars 2014

Her kan man se det, at vaktmester Bullen, (som jeg intervjua for Skoleavisa, (til Berger skole), i fjerde klasse, må det vel ha vært), bodde i Kringsjåveien, på Øvre, på Bergeråsen

vaktmester bullen kringsjåveien

PS.

De andre ungene, i skolegården, de ble litt forskrekka, (må man vel si), da jeg fortalte dem det, at jeg hadde planer, om å intervjue vaktmesteren.

(Av en eller annen grunn).

Og da jeg spurte vaktmester Bullen, (i skolegården), om jeg kunne få intervjue han, for Skoleavisa.

Så bare pekte vaktmesteren opp mot leiligheten sin, (som jeg nå ser, på Google Maps, at ligger i Kringsjåveien), på Øvre, på Bergeråsen.

Og jeg var ikke kjent, på Øvre felt.

Så da tida kom, for at jeg skulle intervjue vaktmesteren.

Så klatra jeg bare opp fjellet, (til Kringsjåveien), husker jeg.

(For da mista jeg ikke huset til vaktmesteren av syne, liksom.

Siden at de fleste husene, på Bergeråsen, var brun-beisede, (og så ganske like ut), på den her tida, (må man vel si)).

Og vaktmesteren, han spurte meg, om hvordan jeg hadde kommet opp dit.

(Mener jeg å huske).

Og han ble litt paff, da han hørte det, at jeg hadde klatra opp et lite fjell, for å komme meg opp dit, (hvis jeg ikke husker helt feil).

(Men jeg gikk vel en slags sti, (eller gangvei), ned igjen til skolen ihvertfall, mener jeg å huske).

Vaktmester Bullen, han hadde ikke noe kone, (eller annen familie), som jeg kunne se, ihvertfall.

Men det er mulig at han satt fram noen småkaker, eller et glass saft, (eller noe lignende), under intervjuet.

(Det er mulig).

Det husker jeg ikke helt nøyaktig.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

leilighet

PS 3.

Laila Johansen bor visst der nå, (men dette er nok en annen Laila Johansen, enn hu jeg kjenner, fra Oslo, hvis jeg skulle tippe, ihvertfall):

laila johansen hm

http://kart.gulesider.no/?q=kringsj%C3%A5veien%2013b

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter