Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. august 2015

Mer fra Høvik

Nå, (for cirka en time siden), så var det ung pakistaner, (eller om det var albaner), på døra mi, her på tidligere Thon hotel Høvik.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det banka på døra.

Og jeg tok bort plasteret, som står foran kikkehullet.

(Kikkehullet ble ødelagt, i helga.

Noe jeg har klaget på, til husverten.

Men han har ikke svart enda, (må jeg si)).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg kunne ikke se noen, utafor døra.

(Kikkehullet var ødelagt).

Men jeg svarte vel 'ja', (eller noe).

Og han mørkhudede, gikk foran døra, da.

Han spurte om noe, som jeg ikke hørte.

Så jeg sa: 'Hva sier du', et par-tre ganger.

Så jeg må si, at han prata utydelig, for det er ikke noe glass i kikkehullet nå.

Så det er bare et hull i døra, liksom.

Så jeg burde ha hørt hva han mørkhudede sa, (mener jeg).

Jeg hørte tilslutt, at han sa, at: 'Jeg leter etter Aslan. Kjenner du Aslan'.

(Noe sånt).

Jeg svarte bare 'nei', og klistret plasterlappen foran kikkehullet, igjen.

Og så tror jeg at en av naboene også muligens svarte.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Den første kvelden her.

Så var det to folk, (som hørtes ut, som unge 'pakkiser'), som banka på vinduet mitt, (fra parkeringsplassen).

Da var jeg ikke så varm i trøya her.

Så da fikk jeg litt sjokk, (må jeg innrømme).

Og venta i et minutt kanskje, før jeg så ut av vinduet.

Og da var de 'pakkisene' gått, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Han forrige som hadde denne leiligheten, (har jeg sett, på et skilt, som stod, på postkassa mi, da jeg flytta inn her), hadde, et slags 'pakkis-navn', (eller ihvertfall et fremmedkulturelt navn), vil jeg si.

Så det er er kanskje derfor, at det er så mange pakkiser, som maser på meg, (og banker på dører og vinduer osv.), da.

(Hva vet jeg).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter