Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. august 2017

Arrestert i England

På lørdag, så var jeg, og handla, noen klær.

Og jeg prøvde også å få kjøpt en billett, til musikkfestivalen Hope and Glory, (som jeg kunne høre musikken fra).

Men de sa at de ikke hadde billetter igjen.

(Og denne festivalen ble visst mislykka, så jeg tilfeldigvis, på BBC nå).

Og så gikk jeg til hotell-rommet etterhvert.

Og så duppa jeg av litt, foran TV-en.

Og så dunka det på døra, (i 22-tida, kan det vel ha vært).

Og det var tre svære politifolk, (to menn og en dame), som dro meg med, til politistasjonen.

(Jeg slo huet i taket i politibilen, da jeg ble 'dytta' inn i den.

For den politibilen/vanen var for lav, vil jeg si).

Jeg skulle visstnok ha unngått å møte opp, i en rettsak, for tre år siden.

Men jeg flytta jo tilbake til Norge, og fikk ikke ordna, med ettersending av post.

Så jeg huska ihvertfall ikke noe, om den rettsaken.

Og jeg ba om å få en advokat og få prate med ambassaden.

Men det fikk jeg ikke.

Men jeg ble holdt innesperret, på en liten celle, i cirka 35 timer, (kan det vel ha vært).

Så ble jeg kjørt, til Liverpool Magistrates Court, i dag formiddag, (må det vel ha vært).

Og jeg ble dratt opp i rettsalen, to ganger.

Og ble dømt til å jobbe hundre timer gratis, og betale over 10.000 kroner i erstatning, og møte en gang i uka, hos 'probation', i et år

(Noe sånt).

Og det skal også være en rettsak til, siden at jeg ikke dukka opp, i retten, i 2014.

Og jeg har hele tiden nekta for, å ha sendt, noen romantiske e-poster, til Jobcentre-arbeideren.

Og jeg ble jo tulla med, av the Jobcentre, sånn at jeg kun fikk trygd, for cirka halve tiden.

(De skylder meg fortsatt cirka 2000 pund, i manglende trygde-utbetalinger).

Og jeg måtte, leite etter mynter, på gata, i mange uker/måneder, i 2014.

Så jeg hadde egentlig ikke, noe annet valg, enn å flykte, (tilbake til Norge), når jeg først fikk nok penger, til en flybillett, (vil jeg si).

(Hvis ikke, så hadde jeg nok ikke overlevd.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

mer om hva som skjedde i 2014

http://johncons.angelfire.com/arkiv.html

PS 2.

Enda mer om dette:

IMG_20170807_165406

IMG_20170807_165438

IMG_20170807_165444

PS 3.

Dommeren ba meg gå rett til 'probation', etter dommen, men der var det stengt/låst:

IMG_20170807_165026

IMG_20170807_165028

PS 4.

Tesco sin nest største Liverpool sentrum-butikk, (hvor jeg handlet, på lørdag), hadde forresten, veldig 'klamme' selvbetjeningskasser.

Disse kassene var sveiset sammen, (eller noe lignende), sånn at det var vanskelig, å skjønne, hvilke halvparter som tilhørte hvilke andre halvparter, liksom.

Og disse kassene stod også, for tett, (sånn at kundene liksom ble 'klynget' sammen), vil jeg si.

Så her vinner den andre store Tesco-butikken, (nemlig Tesco Superstore Liverpool One), i min bok, (må jeg si).

For dette ble nesten som, å handle, i en Brustad-bu, i Norge, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20170805_195526

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter