Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 28. januar 2018

Jeg lurer på, om det var han her, som sa, at: 'Det er ingenting som er bedre enn Gry', om min klassekamerat Gry Stenberg, (ifølge mine medelever på Svelvik ungdomsskole, hvor jeg gikk, fra høsten 1983 til høsten 1986)

det er ingenting som er bedre enn gry

PS.

Dette forholdet lo mine ungdomsskole-kamerater av, (husker jeg).

Det var vel fordi, at Bakken, var i 30-åra, (eller noe i den duren).

Mens Gry Stenberg vel var, i 14-15 års-alderen.

(Noe sånt).

Og i seksualundervisningen, så hadde vi vel lært, at grensen for sex, var 45 kilo, (og ikke 16 år).

(Noe sånt).

Og min onkel Håkon, hadde visst blitt sammen med min tante Tone, da hu var for ung.

(Sa min mor, på 70-tallet).

Så det var vel ikke noe jeg, (som hadde hivd ut Gry Stenberg, fordi at hu lo av meg, var det vel), noen måneder/år tidligere, kunne gjøre, med dette.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hvor hu Gerd Bakken, (som Einar Henry Bakken var gift med), kom inn i bildet.

Det veit jeg ikke.

Men det er mulig, at dette paret, leide ut til en ungkar, som Gry Stenberg 'pøka' med, da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg kjente ikke disse Bakken-folka, (må jeg innrømme).

Men jeg kjente Aina Svendsen og de litt, (som bodde vegg i vegg med Bakken).

(For min kamerat Christian Grønli, var sammen med Aina, (som var hans tidligere klassekamerat).

En sommer, da han var på besøk, fra Spania, (hvor han flytta ettet at mora døde).

Dette var vel sommeren 1982.

Noe sånt).

Men Aina Svendsen og de flytta, til Sande/Holmestrand, vel.

På den tida, som Gry Stenberg, dreiv og 'pøka', med han naboen deres. da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Min søster Pia hadde noen venner, i Drammen, som min klassekamerat Ole Skistad, (på Gjerdes videregående, hvor jeg gikk russeåret, på handel og kontor, skoleåret 1988/89), kalte: 'Berme'.

Og blant denne 'bermen', (som også ble kalt Depeche/Lyche-gjengen), så fantes det blant annet, en Terje Bakken, (som Pia sin venninne Cecilie Hyde prata mye om), husker jeg.

Men han Terje Bakken, nevnte aldri, at han hadde noen slektninger, som bodde, i et av nabo-husene mine, (i Leirfaret), sånn som jeg husker det.

(Selv om han muligens var, på en eller flere, av de festene, som min søster Pia hadde, hjemme hos 'meg', i Leirfaret 4B, (skoleåret 1988/89).

Hvis jeg skulle tippe).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var forresten dårlig miljø og mye mobbing, i den klassen jeg gikk i, på ungdomsskolen.

Så det kan ha vært, at denne historien, (om Gry Stenberg og Einar Henry Bakken), bare var en røverhistorie, (for å si det sånn).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter