Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. april 2020

Mer fra Bekkestua

I går kveld, (rundt midnatt), så gikk jeg ut, med søpla.

Og da lå det, et nytt eksemplar, av Klassekampen, foran døra.

(Selv om jeg har sendt de to mailer, om at jeg ikke har bestilt propagandaen deres.

For å si det sånn).

Så man må vel si, at kommunistene, (som jobber i Klassekampen), er arbeidsskye.

De er veldig trege.

Og de har ikke noe respekt for norske borgere.

(Det siste folk vil, er vel å ha Klassekampen liggende, foran døra.

For da begynner vel alle, å tiske om, at man er kommunist, osv.

For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

På vei bort til 'Mars-søppelkassa'.

Så var det forresten sånn, at en mørk Lexus, (var det vel), med BS-skilter, kom glidende mot meg.

(Før den parkerte, rett bak meg).

Akkurat som om det var 'timet', som i en Olsenbanden-film, (eller noe lignende).

(For hvor sannsynlig er det liksom, at det kommer en bil, så seint.

Kanskje hvis det hadde vært snakk om en riksvei eller fylkesvei, (eller noe i den duren).

Men det var det ikke.

Dette er snakk om en slags gangvei, (må man vel si), hvor det bare er tillatt å kjøre, for møbel-leveringer osv., (står det ihvertfall noe lignende av, på et skilt).

Og det er ikke noen fortau/grøfter, (å snakke om), på sidene av veien.

Så man må nesten rømme, inn i hagene til folk, når det kommer biler, (på denne trange veien), må man vel si.

Så dette var muligens noe slags gateteater, (eller noe lignende), hvis jeg skulle tippe.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter