Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 21. april 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 21. april 2020 kl. 03:48
Til: juridisk
Kopi: support@homenet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 19. apr. 2020 kl. 11:26
Subject: Ordrebekreftelse
To:






Kundenr: 255129
2020-04-19
Kontakt oss


Velkommen som kunde
Takk for at du valgte HomeNet som leverandør av ditt bredbånd. Nedenfor følger en oversikt over ditt kundeforhold.

Vi er opptatt av at du skal få utnyttet våre tjenester på beste måte. Har du spørsmål eller behøver hjelp er det fint om du kontakter oss på support@homenet.no eller telefon 38990100.

Kundenummer: 255129
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Fødselsdato: 25.07.1970
Telefon: 48621954
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnummer og poststed: (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

Tjenester:
Bredbånd ADSL 14 til 21 Mbps Abonnementspris kr 449,00,- pr. mnd.
Utstyr - Kostnadsfri leie av ADSL/VDSL-modem i 12 måneder Engangsavgift 0,- Månedsavgift 0,00,- under kampanjeperioden deretter 19,00,-
Linjeleie Gebyr - DSL uten fasttelefon.. Engangsavgift 599.0,- Månedsavgift 149,00,-
WiFi@home - WiFi@home Premium 4920 Engangsavgift 990.0,- Månedsavgift 49,00,-
Modem er inkludert, mens porto på kr 120,- tilkommer. 12 måneders bindingstid.

Vedlagt finner du ditt angrefristskjema samt våre standard avtalevilkår. Se forøvrig prisliste som finnes på homenet.no.


For administrering og oversikt av ditt kundeforhold kan du logge deg inn på Min side.

Vennlig hilsen
HomeNet




2 vedlegg
Abonnementvilkar HomeNet.pdf
66K
HomeNet_angreskjema.pdf
104K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter