Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. mai 2020

johncons-blogg er ikke for jenter/folk med dårlige nerver


https://twitter.com/search?q=http%3A%2F%2Fjohncons-mirror.blogspot.com&src=typed_query

PS.

Blant haterne overfor.

(Jeg søkte nå, med et nytt søkeord, ('http://johncons-mirror.blogspot.com'), på Twitter.

For å si det sånn).

Så synes jeg at jeg kjenner igjen navnet, til han Dagbladet-journalisten, (Filip Mauricio), som prøvde å dra meg, fra Liverpool til Manchester, for cirka ti år siden, for å intervjue meg.

Og det syntes jeg, at var litt nedlatende.

Hvis en norsk journalist skal intervjue Ambjørnsen i Tyskland.

Og så sier de: 'Jeg vet du bor i Hamburg Ingvar, men ferja går til Kiel, kan du ikke møte meg på en cafe der'.

(Noe sånt).

Er ikke det litt nedlatende, (lurer jeg).

(Selv om jeg ikke har blitt intervjuet noe særlig selv).

Men jeg hadde skoleavis, som valgfag, på Berger skole, på begynnelsen av 80-tallet.

Og da jeg ba vaktmester Bullen, om et intervju.

Så sa han, at jeg måtte besøke han, i hans bolig, (på Øvre, på Bergeråsen).

Det var ikke sånn, at jeg ba han, om å dra ned til meg, på Nedre, (eller bort til min farmor på Sand), for å ta intervjuet der.

Så han Dagbladet-ansatte, (Filip Mauricio).

(Han presenterte seg ihvertfall som Dagbladet-ansatt, sånn som jeg husker det).

Han hadde muligens ikke edle hensikter.

Siden at han er nedlatende mot meg, både på Twitter og per mail.

For å si det sånn.

(For i tweeten overfor, så vil han visst ha det til, at jeg er et troll/nett-troll, (kan det virke som).

Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Mauricio, (som vel jobbet som spille-anmelder i/for Dagbladet), hadde visst en samarbeidspartner, som ønsket å være anonym, (noe som vel muligens må sies, å være, litt rart/snodig):


https://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/jeg-anmeldte-han-tysekoppen-filip-med-f.html

PS 3.

Spille-anmelder i Dagbladet, (jobben til Filip Mauricio).

Det peker muligens litt, mot min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen.

Som har hatt spilleautomat-firma, (Action Arcade/Arcade Action), osv.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

All nettmobbingen, (som man kan se, på det øverste skjermbildet).

Den gjorde, at jeg tilslutt la ned, min personlige Twitter-konto.

(Jeg har nå kun nettstedet mitt, (johncons-web), på Twitter.

For å si det sånn).

For jeg måtte tilslutt sitte, i en dag, per måned, for å rapportere nettmobbing-tweeter, til Twitter.

(Dette var mens jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014), i Liverpool.

Husker jeg).

For Twitter hadde et mer kronglete rapporteringssystem, (enn Facebook), vil jeg si.

Så på Facebook var ikke nettmobbingen like omfattende, (for der fikk jeg enkelt rapportert dette, med en gang).

(Selv om Facebook sitt rapporterings-system, har blitt litt dårligere, i årenes løp.

Husker jeg at jeg tenkte, her om dagen.

I forbindelse med at jeg rapporterte, han Morten Arnesen, (en Facebook-administrator), for 'kødding'/nettmobbing.

Hvis nettmobbingen/'køddingen' er vag/sofistikert, osv.

Så faller visst Facebook-medarbeiderne av, (muligens fordi at de har engelsk som førstespråk).

Kan det nå virke som.

Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter