Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. april 2016

Jeg sendte en e-post til Tryg

Erik Ribsskog

Re: Deres brev av 21. mars/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 8:22 PM

To: retshjaelp@tryg.dk
Cc: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "hv-02.kontakt" , tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" , LO Postkasse LO , post@tilsynet.no, tryg@tryg.dk, Ida Valen Rukke , "postmottak@svelvik.kommune.no" , Robin MacKenzie-Robinson , Jonas Haugsvold , post@finkn.no, Forbrukerombudet , Forbrukerrådet , Bjorge.Skjeldestad@tryg.no, Kvalitet

Hei,
skadenummeret mitt er 1.000.000 NOK, og det kan dere sende til min adresse, som står, på mitt nettsted:

http://johncons.angelfire.com/kontakt.html
Med hilsen
Erik Ribsskog



2016-04-25 11:44 GMT+02:00 <retshjaelp@tryg.dk>:
Vores skadenummer bedes påført, da vi ellers ikke har mulighed for at placere det fremsendte bilag.

Venlig hilsen

Van White Nielsen

Retshjælpsafdelingen

Tryg | Skade, J47 | Klausdalsbrovej 601 | 2750 Ballerup
Telefon: 44 20 61 75 | Fax: 44 20 45 90

E-mail: retshjaelp@tryg.dk | Besøg os på www.tryg.dk

Tryg Forsikring A/S | CVR nr. 24260666 | 2750 Ballerup

Denne e-mail kan indeholde fortrolig information. Såfremt du ikke er rette modtager, bedes du venligst informere afsenderen herom samt slette e-mailen.

Tryg er overgået til brug af fælles e-mail adresser for at sikre en bedre kundeservice. Svar venligst til
afdelingens fælles email-adresse for at være sikker på, at din henvendelse bliver besvaret.


From: Erik Ribsskog
To: retshjaelp@TRYG
Date: 25-04-2016 11:33
Subject: Deres brev av 21. mars/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage
Sent by: Dorthe Roager





Hei,

når det gjelder fri rettshjelp, (som dere skriver om, i nevnte brev).

Så er det ikke sånn, at jeg ikke har fått fri rettshjelp tidligere.

Jeg fikk fem timer fri rettshjelp av dere, for noen år siden, (mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool).

Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke, het hu vel), svek meg.

Hu slutta i firmaet, og eieren sa at han eide saken min.

Jeg klagde derfor til Tryg, som hu var forsikret hos, (etter å ha først kontaktet Tilsynsrådet for advokatvirksomhet, var det vel, hvor jeg fikk oppgitt, av vedkommende advokat, var forsikret hos Tryg).

Jeg forklarte for advokatdama, at dette gjaldt, veldig mange saker, (som jeg trengte advokat til), og ikke bare den omsorgssviktsaken mot Svelvik kommune, (jeg ville egentlig først ha den saken mot min far, men det ville dere ikke støtte).

Så hu advokat-dama klarer nok å forklare om 'ståa' for dere.

(Om alle sakene som jeg blir tulla med i, og som jeg derfor trenger advokathjelp i).

For Tryg trenerer og sender ikke noe erstatning.

Og sånn er det 'over hele linja', liksom.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-03-19 12:34 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage
To:
fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no
Cc: "
postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" <larvik.tingrett@domstol.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>


Hei,

viser til Deres brev fra 29/2, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Som dere vel må ha klart å se, så er jo dette allerede sendt, til
Sivilombudsmannen.

Venter fortsatt på svar fra dem.

Etterlyser samtidig fri rettshjelp, i en rekke saker.

Jeg ble snytt for min morsarv, (av Larvik tingrett), i 2009.

Jeg har blitt nektet, (av Drammen tingrett), å oppløse et sameie, (som
jeg eier en del av), siden 2011.

Og jeg har også arbeidssaker osv., osv.

Så her må dere snart få ut fingeren, (som min stesøster Christell
pleide å si, på 80-tallet).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-25 22:15 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Postmottak Sivilombudsmannen <
postmottak@sivilombudsmannen.no>
Cc:
postmottak@fmoa.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no,
nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>,
Politikk Høyre <
politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
<
post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>,
"hv-02.kontakt" <
hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no


Hei,

jeg har fått et brev, fra Apeplaneten, unnskyld Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Grunnen til at jeg jeg blander de, med Apeplaneten, er fordi at de har
sakbehandling, som aper, vil jeg si.

De bare blander saker, og behandler de ikke saklig, men behandler alle
saker, som har med en person å gjøre, samlet.

Det blir som noe som bare aper gjør, mener jeg.

Det er udemokratisk, mener jeg.

For byråkratiet skal behandle saker saklig, og på samme måte, uansett
hvem det er, som er den borgeren, som saken gjelder.

Og disse har også trenert, disse sakene, i over et halvt år.

Så jeg husker jo ikke detaljene lenger.

Så det blir jo helt idiotisk.

Så dette er noe med Apeplaneten, må jeg si, (at det virker som).

Så dette må jeg klage på, (etter at noen bortførte meg og tvangsinnla
meg mot min vilje, for et drøyt år siden, noe jeg har klaget på, til
Helsetilsynet, og jeg prøver å legge dette tabu-belagte bak meg, men
FMOA blander en klage fra denne tiden, med en klage fra etter at jeg
kom ut i friheten, på apekatters vis, må jeg si, så dette må jeg klage
på).


Erik Ribsskog

Dette må være min farfar Øivind Olsen sin tante og kusine, tror jeg. Noe sånt

farfars tante og kusine hm

PS.

Hva skjedde her tro:

hva skjedde her tro

PS 2.

Bestefar Øivind sin fille-tante og kusine, bodde visst i Kristiania, i 1910:

kristiania i 1910 2

http://digitalarkivet.arkivverket.no/nn-no/ft/person/pf01036392059350

PS 3.

Min firemenning, (blir det vel), Kristine Brunmark, har skrevet til meg, om disse:

firemenning har skrevet

http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-kristine.html

PS 4.

Kristine Brunmark skriver, (i PS-et ovenfor), at hennes oldefar, (Johan Fredrik Brunmark Olsen), sine foreldre, var svenske.

Men dette er også mine tippoldeforeldre, (foreldrene til Johan Fredrik Brunmark Olsen).

Og disse tippoldeforeldrene mine, (som også er Kristine Brunmark sine tippoldeforeldre), var Olof Olsson (Brunmark), (også kjent som Ole Olsen, på graven, (på Berger kirkegård), blant annet), fra Sverige og Randi Kittilsdatter, fra Nesbygda.

Så det var bare vår tippoldefar, som var svensk.

Hu fra Nesbygda, må man vel si, at var norsk.

(For å si det sånn).

Og Brunmark var forresten, et adelsnavn, (sånn som jeg har forstått det, når jeg har drevet, med slektsforskning.

Og Olof Olsson gikk tilbake, til de gamle danske konger, (og Odin og Farao osv.), gjennom sine adelige forfedre.

(Fant jeg ut, ved å drive slektsforskning.

Mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Her er mer om dette:

img270 paint 2

Jeg sendte enda en e-post til Posten

Erik Ribsskog

06228801 [ ref:_00D20BwOI._500w01BZmvs:ref ]

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 9:19 AM

To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" , "polcustomercare@royalmail.com" , juridisk

Hei,
dette har jeg sendt om mange ti-talls ganger tidligere.
Og jeg er lei av å måtte diskutere dette på nytt, hver gang.
Send dette til en overordnet.
Erik Ribsskog


2016-04-25 8:46 GMT+02:00 Faktura RB <faktura.rb@posten.no>:
Hei.

Vi viser til tidligere henvendelser.

Faktura er korrekt sendt til avsender oppgitt på sendingen.

Vi ber om at faktura blir betalt.

Det er avsender som adresserer sendingene. Hvilket mottakernavn som blir påført sendingene er ikke Postens ansvar.



Med vennlig hilsen

Barbro Svendsen
Kunderådgiver
Tlf   04045
Faks 38 17 94 51


Posten Norge AS
Posten og Bring
Kundeservice
Kjøita 19
4630 Kristiansand S
www.posten.no
www.bring.com


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).

Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).

Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.

Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.

Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.

Og det er en fornærmelse, (må jeg si).

Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com
>>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>, "customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>, "polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no>>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470    [
 ]
To: "eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>" <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004   Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.no>
www.Bring.no<http://www.Bring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.noFaktura.RB@posten.no>>
Cc: firmapost@nkom.nofirmapost@nkom.no>, post@finkn.nopost@finkn.no>, postmottak@sd.dep.nopostmottak@sd.dep.no>,
"customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>" <customercare@postoffice.co.ukcustomercare@postoffice.co.uk>>,
"polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>" <polcustomercare@royalmail.compolcustomercare@royalmail.com>>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.



________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._500w01BZmvs:ref

Jeg sendte en e-post til Posten Norge A/S

Erik Ribsskog

Ny klage/Fwd: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 8:03 AM

To: Faktura RB
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" , "polcustomercare@royalmail.com" , juridisk

Hei,
jeg viser til Deres brev, fra 3. april, (som jeg legger ved en skannet kopi av).
Som tidligere, (se videresendte e-poster), så er ikke dette snakk om, en forsendelse, som jeg har skrevet, (og sendt).
Dette er noe som jeg ikke har bestilt, og som jeg derfor, har returnert.
Jeg logget inn på deres nettsted, (med koden som står på det nevnte brevet), og der så jeg, at jeg hadde skrevet på brevet, av: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.
Så dette er noe uønsket tull, som jeg ikke har bestilt.
Og jeg så også, at de skrev navnet mitt, som: 'Erik Gaal Ribsskog'.
Og det er en fornærmelse, (må jeg si).
Så dette kravet deres, er helt bort i natta, så dette må dere slette.

Og jeg må erstatning, (på grunn av tort og svie, som de sier), siden at dere fornærmer meg, (ved å kalle meg 'rare' navn).
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-11 1:25 GMT+01:00
Subject: Deres brev/ark av ukjent dato/Fwd: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470 [ ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no, "customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>, "polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/ark, av ukjent dato, som jeg fikk, i
postkassa mi, torsdag 10. desember, (som jeg legger ved, en skannet
kopi av).

Jeg har ikke bestilt noe, fra dette firmaet, (Semper).

Og jeg har aldri hørt om dette firmaet før, (må jeg si).

Og jeg heter ikke _Eirik Ribsskog_, jeg heter _Erik Ribsskog_.

Så her er det nok noen, som har kødda, (for å si det, på folkelig vis).

Så dere får slutte å sende folk ting dem ikke har bestilt, må jeg si.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>
Date: 2015-11-27 14:24 GMT+01:00
Subject: Din henvendelse til Posten. Ref. 05274470    [
ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref ]
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei.

Vi takker for dine nye henvendelser til oss vedrørende fakturaer for
manglende frankering.

Velger du å returnere en sending til avsender må det settes ny porto
på sendingen. Når du mottar sendinger som ikke er bestilt eller du
ikke vil ha, blir det derfor en sak mellom deg og avsender. Posten er
i dette tilfellet kun transportør og er pålagt å ta betalt for de
tjenestene vi utfører.

Vi vil anmode deg om å kontakte avsender av disse sendingene og be dem
slette deg fra sine kundelister og for å få returkostnader dekket.



Med vennlig hilsen

Randi Lian
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 04004   Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no
www.Bring.no



eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, av 3. november, (med fakturanummer:
2801230240), som jeg legger ved en skannet kopi av.

Dette er også snakk om uønskede feil-sendinger.

Jeg legger ved et eksempel-bilde, som jeg fant, på deres nettsted,
(ved å bruke linken i faktura-brevet).

Og det skal liksom være, et brev, som jeg har sendt, til meg selv.

Men det har jeg ikke gjort.

En skrift-ekspert, (jeg er en kjent Rimi-butikkesjef, blant annet),
vil nok kunne se det, at det ikke er min skrift.

Så jeg vil ikke ha på meg det, at jeg har sendt dette.

(Og innholdet i brevet, var noen suppeposer, som hadde gått ut på
dato, for mange år siden.

Så det var jo bare tull, det og).

Dette er noen røvere, som tuller med meg.

Så heller ikke når det gjelder denne fakturaen, så er det snakk om,
regulære forsendelser.

Dette er utelukkende snakk om uønskede feilsendinger, som jeg har
prøvd, å returnere.

(Den på bildet, har jeg ennå ikke prøvd å returnere, for da får jeg
den vel bare tilbake igjen, i postkassa, mistenker jeg.

Men det er altså et resultat, av ID-tyveri da, for å si det sånn).

Så at dere skal sende faktura, for sånne 'pøbel-streker', må man vel
si, at det er.

Det er fullstendig uakseptabelt, mener jeg.

Her er det snakk om, et eller annet forvirret indivis, i Posten Norge,
som har fått en fisk ide, om å begynne å skvise mobbeofre, virker det
som.

Noe sånt.

Så dette forkastelige tullet deres, må dere slutte med, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-19 8:47 GMT+01:00
Subject: Deres brev fra 4. november/Fwd: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>,
"polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>,
juridisk <juridisk@datatilsynet.no>


Hei,

jeg har også fått flere brev fra dere.

Blant annet et jeg har foran meg her nå, fra 4. november, (som jeg
vedlegger en skannet kopi av).

(Med fakturanur. 2801232521).

Jeg har også her, gått til deres nettsted, og funnet deres bilder, av
disse 'tids-tyveriene', (må jeg kalle de).

Og der skriver jeg også, (se vedlegg): 'Jeg har ikke bestilt dette.
Returner til avsender'.

(Og dette brevet, har dere faktisk likevel sendt tilbake igjen, til
meg, (etter at jeg skrev den teksten, og postet det, så det brevet
sitter jeg med her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre med.

Hurra for fremskrittet, må jeg si.

Det var nok bedre, på 1600-tallet, som jeg skrev om, i den forrige e-posten).

Så dette er nok et eksempel, på at postvesenet, har blitt til et
uvesen, vil jeg si.

Her lidere dere i posten av, at dere ikke skjønner dere noe særlig, på
post, vil jeg si.

Dette er ikke snakk om regulære foresendelser.

(Jeg sendte en pakke, til Nextgentel, i 2004.

Så jeg husker fortsatt hva en regulær forsendelse er, vil jeg si).

Dette er snakk om retur, av uønskede feil-sendinger.

Det må da være åpenbart.

Og dette at man liksom skal betale porto for det.

Det er åpenbart feil, mener jeg.

For jeg sendte tilbake lignende feil-sendinger, på den samme måten.

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i England.

Og også da jeg bodde på Slependen, (fra høsten 2014 til februar 2015).

Og det kan vel ha vært snakk om, cirka et hundre feil-sendinger
totalt, som jeg returnerte, på den måten.

Og jeg fikk da, (fra 2012 til februar 2015), aldri en eneste faktura,
fra posten, (hverken i Norge eller England).

Så det er klart, at dette er noe nytt tull, som noen urutinerte
medarbeidere, i Posten Norge, nå har begynt å tulle med, vil jeg si.

Så dette tullet må dere slutte med.

Jeg gikk til et postkontor, like ved Goodison Park, (for jeg bodde et
steinkast unna den arenaen), i 2012, og hadde med noen brev, til den
forrige beboeren, (i 10 Keith Court, hvor jeg flytta inn, i mai, i
2012).

Og da sa post-dama, at jeg skulle skrive 'No longer at this address.
Return to sender', på brevene.

(Noe sånt).

Og når jeg da senere fikk feil-sendinger, (det vil si pakker og brev,
som andre hadde bestilt, i mitt navn), i posten, så sendte jeg de
tilbake, på en lignende måte, (jeg skrev: 'I haven't ordered this.
Return to sender').

Og jeg fikk da aldri noen slags regninger, for å sende tilbake disse
resultatene, av nettmobbing mot meg, (må det vel antagelig dreie seg
om).

Så hva dette at dere plutselig begynner, å hive dere på mobbe-ofre,
med noen slags nye rutiner/brev, som skal ramme mobbeofre.

Det synes jeg, at blir som noe motbydelig.

Så dette er et motbydelig uvesen, som vi nå har fått i Norge mener
jeg, og som ikke kan kalles postvesen.

Så jeg får bare ønske disse inkompetente og/eller ondskapsfulle
post-folka god bedring, og håper at dere slutter å kaste bort min tid,
med deres tull og dritt, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-17 6:02 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
Cc: firmapost@nkom.no, post@finkn.no, postmottak@sd.dep.no,
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>,
"polcustomercare@royalmail.com" <polcustomercare@royalmail.com>


Jeg viser til Deres brev, av 11/11, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Jeg har også kikket, på det brevet deres.

Og der står det en link.

Og den linken har jeg prøvd.

Og der står det jo, svart på hvitt, (se vedlegg), at: 'Jeg har ikke
bestilt dette. Returner til avsender'.

Så at det stokker seg så fælt, for dere, da.

Det er jo da åpenbart, at dette ikke er snakk om, en regulær forsendelse.

Men det er snakk om retur av en uønsket feil-sending.

Det er en del av postvesenets tradisjon og natur, at man returnere på
den måten, mener jeg.

Det gjorde jeg, da jeg bodde, i Walton, i England, fra 2012 til 2014.

Og da jeg bodde på Slependen, fra høsten 2014 til februar 2015.

(Og jeg fikk aldri noe lignende brev, fra posten, hverken i England
eller da jeg bodde på Slependen.

Om at de da skulle ha betaling fra meg).

Så det er som at mafiaen styrer dere nå, må jeg si.

Så dette er til å spy av, må jeg si.

Så dere får slutte å late som at dere er i mafiaen, og heller begynne
å være som et postvesen, igjen.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også i nyhetene, at de fant masse brev, som var uønskede, i en
kiste, i Nederland:

http://www.dagbladet.no/2015/11/10/kultur/historie/kulturhistorie/nederland/41887506/

Det blir noe av det samme, mener jeg.

At folk behøver ikke å betale porto, for uønsket post.

Jeg sender også brev videre, som var den forrige beboeren her.

Skal jeg liksom betale det da?

Det var posten i England, som ba meg om å sende sånn post, på den måten, i 2012.

Dette har jeg skrevet til dere om, mange ganger nå, men dere lider
visst av et eller annet, som gjør, at dere er 'dauhørte', som man sa,
i gamle dager.

Helvetes uvesen, kaller jeg dette.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or
organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward
all or any of it in any form without the prior written consent of the
originator. If you have received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._500w0117nIm:ref

PS.

Her er vedlegget:

img269 paint

Jeg fikk et brev fra Posten

img269 paint

Jeg sendte en e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus

Erik Ribsskog

Deres brev av 21. mars/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Mon, Apr 25, 2016 at 7:27 AM

To: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no

Cc: "Cc: postmottak@sivilombudsmannen.no" , nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "hv-02.kontakt" , tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" , LO Postkasse LO , post@tilsynet.no, tryg@tryg.dk, Ida Valen Rukke , "postmottak@svelvik.kommune.no" , Robin MacKenzie-Robinson , Jonas Haugsvold

Hei,
når det gjelder fri rettshjelp, (som dere skriver om, i nevnte brev).
Så er det ikke sånn, at jeg ikke har fått fri rettshjelp tidligere.
Jeg fikk fem timer fri rettshjelp av dere, for noen år siden, (mens jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde, fra 2012 til 2014), i Liverpool).
Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke, het hu vel), svek meg.
Hu slutta i firmaet, og eieren sa at han eide saken min.
Jeg klagde derfor til Tryg, som hu var forsikret hos, (etter å ha først kontaktet Tilsynsrådet for advokatvirksomhet, var det vel, hvor jeg fikk oppgitt, av vedkommende advokat, var forsikret hos Tryg).
Jeg forklarte for advokatdama, at dette gjaldt, veldig mange saker, (som jeg trengte advokat til), og ikke bare den omsorgssviktsaken mot Svelvik kommune, (jeg ville egentlig først ha den saken mot min far, men det ville dere ikke støtte).
Så hu advokat-dama klarer nok å forklare om 'ståa' for dere.
(Om alle sakene som jeg blir tulla med i, og som jeg derfor trenger advokathjelp i).
For Tryg trenerer og sender ikke noe erstatning.
Og sånn er det 'over hele linja', liksom.
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-03-19 12:34 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage
To: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" <larvik.tingrett@domstol.no>, "drammen.tingrett" <drammen.tingrett@domstol.no>, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no" <post@arbeidstilsynet.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>


Hei,

viser til Deres brev fra 29/2, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

Som dere vel må ha klart å se, så er jo dette allerede sendt, til
Sivilombudsmannen.

Venter fortsatt på svar fra dem.

Etterlyser samtidig fri rettshjelp, i en rekke saker.

Jeg ble snytt for min morsarv, (av Larvik tingrett), i 2009.

Jeg har blitt nektet, (av Drammen tingrett), å oppløse et sameie, (som
jeg eier en del av), siden 2011.

Og jeg har også arbeidssaker osv., osv.

Så her må dere snart få ut fingeren, (som min stesøster Christell
pleide å si, på 80-tallet).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-25 22:15 GMT+01:00
Subject: Klage
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>
Cc: postmottak@fmoa.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no,
nav.baerum@nav.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>,
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>,
"hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, tilsynsutvalget@domstol.no


Hei,

jeg har fått et brev, fra Apeplaneten, unnskyld Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Grunnen til at jeg jeg blander de, med Apeplaneten, er fordi at de har
sakbehandling, som aper, vil jeg si.

De bare blander saker, og behandler de ikke saklig, men behandler alle
saker, som har med en person å gjøre, samlet.

Det blir som noe som bare aper gjør, mener jeg.

Det er udemokratisk, mener jeg.

For byråkratiet skal behandle saker saklig, og på samme måte, uansett
hvem det er, som er den borgeren, som saken gjelder.

Og disse har også trenert, disse sakene, i over et halvt år.

Så jeg husker jo ikke detaljene lenger.

Så det blir jo helt idiotisk.

Så dette er noe med Apeplaneten, må jeg si, (at det virker som).

Så dette må jeg klage på, (etter at noen bortførte meg og tvangsinnla
meg mot min vilje, for et drøyt år siden, noe jeg har klaget på, til
Helsetilsynet, og jeg prøver å legge dette tabu-belagte bak meg, men
FMOA blander en klage fra denne tiden, med en klage fra etter at jeg
kom ut i friheten, på apekatters vis, må jeg si, så dette må jeg klage
på).

Erik Ribsskog

3 attachments

img266.jpg
213K

img267.jpg
252K

img268.jpg
123K

PS.

Her er vedleggene:

img266

img267

img268

Jeg fikk et brev fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus

img266

img267

img268

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter