Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. mai 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:44
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

jeg blåser i deres bank-sekretær.

Det er jeg som har kontaktet dere, og det er mitt privilegium, som kunde/borger, å bestemme korresponase-metode.

Dere tror at jeg er deres kunde.

Men dette er ikke en ordinær kunde-sak.

Det er noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og det er nok det som har skjedd her også.

Vennligst send om dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 09:57 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hej!

Tack för ditt mejl.

Eftersom att vi inte finner din mejladress i vårt system så kan du gärna ringa till oss på  800 25 055 så hjälper vi självklart dig vidare.

Detta är på grund att vi har banksekretess och behöver kunna identifiera dig.

Önskar dig en fin dag.
Med vennlig hilsen,
Jennifer
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:37
Til: Support <info@1st-international.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

I tell you to send this to your boss.

But you don't want to.

Then you're being difficult, I think.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, what you're planing to do, so that something like this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 08:59 skrev Support <info@1st-international.com>:
Dear Sir,

the question was answered many times already. Please check the previous emails, thanks.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On February 28th 2021, 12:44 pm "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

like I have explained earlier, I want a reply from a superior (like the Managing Director) about this.

I can't see that this has happened.

So this I have to complain about.

(I want to know the name, of the troll, who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog
 
 
lør. 26. des. 2020 kl. 17:59 skrev Support < info@1st-international.com>:
Dear Sir,

the profile has been deleted long time ago by your request.

 

We have no idea about the name of the "troll" who registered a profile on your behalf.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On December 26th 2020, 12:57 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

it seems that you ignore that I want to escalate this to a supperior.

So you're being like a primadonna, it seems.

You also write with very big letters, (like you are very full of yourself).

This I have to complain about.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines that you're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog
 
 
tor. 12. nov. 2020 kl. 12:00 skrev Support < info@1st-international.com>:
Dear Sir,

we have already replied to this question. We have nothing to add.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On November 12th 2020, 9:52 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

I've told you to escalate this to a superior.

Please stop being silly and do your job now.

(I want to know the name of the troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, which better routines, that you're going to start with, so that this problem doesn't happen again, (to me or other people/citizens)).

Erik Ribsskog
 
 
fre. 9. okt. 2020 kl. 14:59 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


profilen er slettet for lenge siden av din forespørsel.




Vi aner ikke navnet på "trollet" som registrerte en profil på dine vegne.

 

Dear Sir,

the profile has been deleted long time ago by your request.

 

We have no idea about the name of the "troll" who registered a profile on your behalf.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On October 8th 2020, 8:09 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er da ikke at noen har tilgang til min mail-konto.

Men de har simpelthen punchet inn min mail-adresse, i et felt, på et av deres online skjema.

Dere gjør dere dumme, virker det som.

Jeg ønsker at dette skal sendes til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med noen andre borgere/folk/kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 
man. 14. sep. 2020 kl. 12:51 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


profilen ble aktivert etter at e-postadressen <eribsskog@gmail.com> ble bekreftet.


Hvis du hevder at du ikke har registrert profilen selv, må du søke etter en person som har tilgang til e-postadressen din i tillegg til deg.
 
 
Dear Sir,

the profile was activated after the email address
<eribsskog@gmail.com>
was confirmed.

If you claim that you have not registered the profile yourself, you need to search for a person who has access to your email address besides you.

 

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On September 13th 2020, 6:03 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
 
ons. 12. aug. 2020 kl. 13:46 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


Profilen din ble slettet per forespørsel.

 

Dear Sir,
 

Your profile was deleted per your request.

 

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 
On August 12th 2020, 11:05 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady
<support@single-baltic-lady.com>

Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To: < eribsskog@gmail.com>
 
Dear Baron Erik,

We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!

A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D

Thank you for using our services!

You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").

Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. mai 2021 kl. 01:30
Til: telia-info@telia.se
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette blir litt 'russisk', synes jeg.

Jeg ønsker svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere planlegger å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 08:30 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej!


Tack för ditt mejl.


Via den här mejladressen svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor.


För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Ring oss på nummer 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt


Du kan, om du vill, logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".


Obs! Via den här e-postadressen har vi ingen möjlighet att vidarebefordra ditt mejl/ärende till andra avdelningar. Vi har heller ingen möjlighet till uppringning.


Jag önskar dig en fin dag och lycka till med ditt ärende!

Enda mer fra Facebook

bollene til ågot

https://www.facebook.com/groups/266282843489204/permalink/336839619766859

PS.

Her er mer om dette:

ågot mogan olsen facebook 2

(Samme link som overfor).

lørdag 29. mai 2021

Dette er min fars kusine Grete Syvertsen f. Zachariassen, (mor til min tremenning 'Burger-Anita')

grete syvertsen fars kusine

https://digitaltmuseum.no/0211810418636/snippen-hele-sands-storstue

PS.

Dette er min farmors søster, (og Grete sin mor), Ingebjørg Zachariassen f. Mogan, (som min farmor kalte Ingeborg):

ingeborg farmors lillesøster

(Samme link som overfor).

PS 2.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så har jeg lurt på, om det var min farmors søster Ingeborg, som en gang spurte om, (hjemme hos bestemor Ågot), om jeg var eldste sønn av eldste sønn.

Men hu dama hadde hvitt hår.

(Sånn som jeg husker det).

Men det kan jo ha vært sånn, at Ingeborg fikk hvitt hår.

(Hva vet jeg).

Dette var på begynnelsen/midten av 80-tallet.

Men hu 'eldste sønn av eldste sønn-dama', kan også ha vært ei venninne, av bestemor Ågot.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg synes forresten, at hu Ingeborg/Ingebjørg, ligner ganske mye, på bestemor Ågot, (på bildet overfor).

Så det kan være at det er min farmor Ågot, (og min farfar Øivind Olsen), på bildet.

Men at dem har surra litt, (hos Berger Museum).

(For å si det sånn).

Ingeborg/Ingebjørg sin ektemann, het forresten Thorleif Zachariassen.

Så at hu skulle ha stått ved siden av en Øyvin Steffensen.

Det gir vel ikke så mye mening, egentlig.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Outland
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mai 2021 kl. 00:12
Til: Outland Nettbutikk <nettbutikk@outland.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. mar. 2021 kl. 09:58 skrev Outland Nettbutikk <nettbutikk@outland.no>:
Hei Erik, 
Her må det ha vært noen som har brukt din e-post adresse til å opprette en bruker. 
Vi oppretter aldri brukere for kundene våre, det er noe de må gjøre selv så dette er utrolig mystisk! 
Jeg har kontaktet IT og bedt ham om å fjerne brukeren din sporenstreks. 

Beklager ulempene dette har medført. 
Si bare ifra hvis det er noe annet jeg kan hjelpe deg med! 
Med vennlig hilsen,
Tiril
Kundesenter
Avd. Outland Nettbutikk
www.outland.no
Tlf: 21688526



søn. 28. feb. 2021 kl. 12:24 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Outland Kundeservice <nettbutikk@outland.no>
Date: søn. 27. des. 2020 kl. 03:22
Subject: Velkommen til Outland
To: Erik Dåsmer Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Outland
Erik Dåsmer Ribsskog,

Velkommen til Outland.

For å logge inn i nettbutikken, bruk følgende detaljer i kassen eller på Min konto siden:

Epost: eribsskog@gmail.com
Passord: Passordet du la inn ved oppretting av kontoen
Glemt ditt passord? Klikk her for å resette.


Når du logger inn på din konto, er det enklere å:

Rask utsjekk
Betale raskere i kassen
Ordrestatus
Sjekke status på dine ordre
Rediger adresser
Lagre flere adresser
For sending til flere i familien og venner

Ordrehistorikk
Se tidligere ordre
Takk for at du handlet hos Outland!

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. mai 2021 kl. 00:04
Til: telia-info@telia.se
Kopi: firmapost@nkom.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg synes det virker som at dere er kranglete.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare, på denne mailen.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


lør. 27. feb. 2021 kl. 22:31 skrev <telia-info@telia.se>:
Hej!
Tack för ditt mejl.

Via den här mejladressen (telia-info@telia.se) svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Är din fråga opersonlig och av generell karaktär så återkommer vi så snart vi kan.

För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Du kan logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".
Du kan naturligtvis också ringa oss på 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt.

Vi önskar dig en fin dag och lycka till med ditt ärende!

Med vänlig hälsning
Telia

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter