Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. januar 2008

Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Klage på Jens. (In Norwegian).

Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Klage på Jens.
29 January 2008
08:19
Subject
Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Klage på Jens.
From
Erik Ribsskog
To
do@speakers.co.uk
Sent
29 January 2008 07:51

Kjære Gro,

jeg fant e-post adressen din på nettet, på Celebrity Speakers siden, så jeg tenkte det var greit å bruke den.

Jeg har hatt litt problemer med Jens & Co., det er derfor jeg prøver å kontakte deg.

Det er snakk om flere departementer, og det er bare rot og tull, og de svarer ikke på telefoner eller e-poster,
og jeg har til og med måttet kontakte Amnesty om det her.

Jeg skal ikke gå i detaljnivå på alle problemene her, men det virker som det er kaos i hele regjeringa.

Jeg skal sende ved kopier av klager, på tre departementer, som jeg har sent statsministerens kontor,
så da burde det være mulig å skjønne mer av hva det går ut på.
For jeg husker jo det, at det var du, som i sin tid var ansvarlig for at Jens kom til makten, som leder
av AP, på bekostning av Jagland var det vel.

Så når SMK ikke gidder å svare på e-postene mine engang, så vet ikke jeg hvem andre jeg skal klage til
en deg, siden det vel var du som var ansvarlig for at Jens ble Arbeiderpartiets statsministerkandidat,
en gang på 90-tallet, var det vel.

Så jeg lurer litt på om det kanskje hadde vært smartere å heller valgt Jagland, men det er vel en annen
sak.

Jeg ser du har vært mye i nyhetene pga. det med de Pepsi greiene osv., men det her er ikke noe i forbindelse
med det.
Det her går lengre tilbake i tida.

Men jeg skal sende kopier av de e-postene jeg sendte SMK, så kan du jo få se på det selv, sånn du skjønner
hvorfor jeg skriver å klager.

Så kanskje du kan prøver å benytte kontaktene dine eventuelt i Norge, sånn at vi kanskje kan få Jagland tilbake
i stedet, eventuelt.
Han virker som en redelig kar i det minste, det er vel kanskje mer enn man kan si om Jens, etter den bulke-
episoden osv.

Og hun kona hans, hun virker som hun spiller på det andre laget, spørr du meg, og Jens kan vel kanskje virke
litt tvilsom han og, så jeg lurer på om det kan være noe slags 'bekvemmenlighets-ekteskap' av noe slag, og
at hun kona, som ikke vil hete Stoltenberg en gang, egentlig jobber for KGB eller noe, og driver å kontrollerer
Jens som en slags nikkedukke eller marionett da(?)

Tror du det kan være noe sånt eller?

Og Kolberg er vel ikke helt ute å kjøre han heller, jeg synes han virker litt mistenkelig og jeg, tror du han kan
ha noe med KGB eller?

Men men, samme det.
Han faren til Jens da, Thorvald.
Han ødela jo hele Bosnia-forhandlingene.
Han sa at alle var serbere, og ødela den følsomme fredsprosessen.

Og borgermesteren i Srebrenica, sa at Thorvald hadde mye ansvaret for masakeren der, iom. at han ikke gjorde noe
for å stoppe det.

Og som følge av den masakeren, og som følge av den ødelagte fredsprossesen, så fikk vi jo masse kosovo-albanere til
landet.
Som de Amerikanske soldatene sa, når dem måtte trå til i Bosnia og Kosovo osv., de sa at de her flyktningene var nesten
bare kriminelle.

Men ingen i Norge trodde det var noe særlig alvorlig, for krig og masakrer var jo mye mer alvorlig.
Så vi importerte vel rett og slett en fiks ferdig albansk mafia, som fikk kontroll på Norge, gjorde vi ikke det da?

Hele greia virker som om det var en plan av KGB, spørr du meg.

At KGB sa til Thorvald at dem skulle gi Nini ei sprøyte ekstra ren heroin, hvis man ikke ødela fredsprossesen og lot serberne
masakrere i Srebrenica, og importe den albanske mafiaen.

Eller hva tror du selv, var det noe sånt som skjedde?

Jeg husker jo på 80-tallet, så ble du så sinna på Willoch når dere var på TV.

Så jeg huska jo det på 90-tallet, når jeg bodde på Furuset, hos gamle stefaren min og dem.
Og da husker jeg dama til stefaren min, Mette Ancona Holter, hun kjente vist deg.

Hun pleide å bo i Parkveien, og dere hadde gått i samme klasse eller samme skole eller noe tror jeg.

Så hun sa jo det til meg, at jeg måtte ikke prate stygt om Gro, for Gro var kjempealright hun, så det måtte jeg ikke finne på.

Så jeg kan vel nesten hilse fra Mette Ancona Holter da, selv om det ikke blir ordentlig hilsen, men hun sa i hvertfall at du var
bare flink og dyktig og bra, så det var feil å si noe negativt om deg da.

Så kan jeg jo ta med det.
Også lurte jeg på det med flyplassen.
Var det ikke dumt å legge den nesten bort ved svenskene der da?
Hvis det blir noe krig en gang, og noen kommer over fra grensen til Sverige, så får dem jo flyplassen nesten med en gang.
Det er vel bare masse jorder og sånn ut ved Gardermoen, så det er vel ikke noe ordentlige, naturlige forsvarsstillinger.

Mens ut på Hurum, så kunne dem jo bare sprengt broa over Oslofjorden, så hadde dem aldri fått flyplassen, da måtte dem
jo dratt 10 mil ekstra eller noe, rundt Oslo.

Og der ville det vel vært masse forsvarsstillinger, så kunne flyplassen fungert selv om landet ble invadert da.

Så det kan ikke ha vært noe sånt som var grunnen til at dem saboterte tåkemålingene på Hurum da?

Samme det, det er kanskje uhøflig å ta opp det i samme slengen nå, men det er jo ikke så ofte jeg driver å skriver
e-poster til Gro Harlem Brundtland, så da tenkte jeg jo at jeg kunne jo ta det opp i samme slengen.

Så beklager hvis det var uhøflig!

Noe mer da.

Nei jeg ville klage på Jens, og jeg sender med klagene på departementene.
Det er kanskje noe sånn menneskerettighetsdomstol nedi Europa, som man også kan klage på Jens til, så jeg får
se om jeg får gjort det eventuelt.

Så blir det spennende å se om du kan hjelpe oss litt, selv om du også er i utlandet ser jeg, å bli kvitt Jens, for
jeg tror han er under dårlig inflytelse av Kolberg blandt annet.
Så om vi kan være så snille å få Jagland i stedet eventuelt?
Selv om jeg jo vet at du ikke har noe formell makt i den her forbindelsen, det vet jeg jo.

Så beklager hvis jeg har litt fleipete tone innimellom her, men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med de
her problemene.
Det virker ikke som om noen i Norge har noe som helst respekt for folks rettigheter, så da går man kanskje litt
langt å sender rare e-poster til de som hadde kontrollen før i hvertfall.

Så håper du har muligheten til å gjøre noe med dette, at du har litt av det gamle nettverket osv. igjen, og at
du eventuelt kan si fra Jens at han må skjerpe seg litt med det her med rettigheter osv.

Så håper jeg at det var greit at jeg sendte e-post!

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.
Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter