Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. januar 2008

Re: i orden 29 January 2008 (In Norwegian).

Re: i orden
29 January 2008
09:18
Subject
Re: i orden
From
Erik Ribsskog
To
Siri Piri
Sent
29 January 2008 09:18

Hei,

hvordan forresten veit du disse lovene på rams?

Du lurer på hvordan jeg kom fram til det.

Jeg har vel et hue, og inni det hue, så er det vel en hjerne?

Når jeg skriver at jeg har hatt nok tull, så mener jeg det.

Så nå vil jeg ikke ha noe mer e-poster.

Så håper jeg vi er enig i det.

Mvh.
Erik


On 1/29/08, Siri Piri <lasira@hotmail.com> wrote:
Det virker som at jeg samarbeider med politiet?
Hvordan i alle dager har du kommet fram til det?

Jeg sier masse A-er og ingen B-er fordi du har bevist at jeg slett ikke kan stole på deg, og da må du bare forvente at jeg ikke forteller deg alt, slik jeg har gjort ved tidligere anledninger.
Men nå som du er så godt i gang - fortell meg nå i hvilken sammenheng jeg har sagt A og ikke B!

Hva er det du tror jeg vet?
Jeg vet jo sweet fuck-all.

Du sier at du ikke "orker sånt tull".
Hva er tull? at jeg har meninger og oppfatninger om ting?
Eller er det bare tull det jeg sier fordi det er bare du som har rett til å mene og tro noe som helst?

Og hva med det med at konspirasjonsteorier er uhøflig? Da syns jeg skal lese hva du selv har skrevet tidligere i dine blogger, hvor begrepet konspirasjonsteori dukker opp - og det er DU som har brukt det om deg selv! Så ikke si at jeg er uhøflig når du har sagt selv!

Og hva i alle dager kan komme ut for å bli belyst ved at du ikke bare legger ut mitt fulle navn, min utdanning, OG min adresse?
Du har faktisk ikke lov til å gjøre sånn!
Du kan legge ut din adresse, men ikke min. Og det er dette det hele dreier seg om, kjære Erik.
Jeg vil at du skal fjerne navnet mitt, henvisningen til min utdanning, hvor jeg jobber og min adresse! Resten av det som står der er jeg ikke så begeistret for - men det er nå så.

Du tror du benytter deg av ytringsfriheten ved å publisere mine opplysninger på denne måten, men du har jo misforstått helt.
Det å legge ut sine egne private meninger er ytringsfrihet - ikke det andre.
Det står i Grunnloven § 100 at individet har rett på privatsfære - så den loven du tilsynelatende benytter deg av og kjemper for, er også den som regulerer hva du kan si om meg.


Date: Tue, 29 Jan 2008 06:58:20 +0000
From: eribsskog@gmail.com
To: lasira@hotmail.com
Subject: Re: i orden

Hei,

ja, jeg skal prøve å forklare det.
Det virker for meg som om du samarbeider med politiet osv., og at du vet mer enn du vil ut med,
om hva som har skjedd rundt temaene jeg tar opp osv.

Altså at du sier masse A-er, men ikke noe om B.

Og sånn tull orker ikke jeg.

Hvis du ikke kan skrive hva du vet, så er det like greit å ikke skrive synes jeg.

Hva skal man med venner som ikke klarer å diskutere åpent osv.

Så hvis jeg ser en sånn svada e-post til, så gidder jeg ikke å svare.

Og du sier at jeg skriver konspirasjonsteorier, det er uhøflig synes jeg.

Det virker som om noen forteller røverhistorier om meg i Norge, og at det er derfor jeg ikke får hjelp, så jeg vil gjerne at disse e-postene skal være på bloggen, for å hjelpe å oppklare om dette.

Og det mener jeg at jeg har rett til, siden det er mine e-poster, så har jeg lov å ha de på min blogg.

Og det har jeg forklart før, så jeg skjønner ikke vitsen å diskutere det her noe mer.

Og det er så mye rare sammenhenger og uklarheter i de e-postene du sender, så det virker som om noe er galt for meg.

Så jeg tror vi får bare kutte ut kontakten, som jeg skrev i den forrige e-posten.

For jeg synes ikke det er her er så belønnende.

Så da håper jeg det er i orden!

Mvh.
Erik


Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter