Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. januar 2008

Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Fwd: Klage på Justisdepartementet. (In Norwegian).

Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Fwd: Klage på Justisdepartementet.
29 January 2008
08:30
Subject
Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Fwd: Klage på Justisdepartementet.
From
Erik Ribsskog
To
do@speakers.co.uk
Sent
29 January 2008 07:55


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Jan 24, 2008 8:01 PM
Subject: Fwd: Klage på Justisdepartementet.
To: postmottak@smk.dep.no

Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten enda, så derfor prøver jeg å sende den på nytt.

Håper dette er i orden!

Mvh.
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Dec 21, 2007 8:39 AM
Subject: Klage på Justisdepartementet.
To: postmottak@smk.dep.no


Hei,

jeg har hatt noen problemer med Justisdepartementet, som jeg gjerne ville klage på da.

Så jeg regnet med at dette var riktig e-post adresse.

1. Jeg sendte en e-post til Politidirektoratet, 23. august, og en påminnelse, den 6. september, men jeg fikk
ikke noe svar i det hele tatt fra Politidirektoratet.
Dette mener jeg man har krav på å få, så dette vil jeg gjerne klage på, og jeg skal videresende dere de to
e-postene jeg sendte.

2. Jeg tok kontakt med Justisdepartementent, ettersom Politidirektoratet ikke svarte.

Da fikk jeg et svar 13. desember, som det virker klart for, for meg, at var med vilje uklart, for vanlige folk.
Det så ut som noe man sender til en kollega i en statlig etat f.eks.

Og når Justisdepartementet sender e-poster, til almenheten, så burde de ta hensyn det, og ikke bruke et
med vilje innviklet byråkratspråk, som det er klart for meg at det ble brukt i e-posten.
Da virket for meg som om dem gjorde narr av meg, ved å skrive e-posten innviklet, sånn at den ikke skulle
være mulig for meg å forstå, sånn at de hadde det morsomt på min bekostning.

Og ville ha det til at jeg var dum e.l. da.
Så dette mener jeg er trakassering, når man sender inviklede byråkrat e-poster, til vanlige folk, når man
gjør dette bare for å gjøre narr, som det virker klart for meg at det må ha vært.

Jeg skal videresende dere den aktuelle korrespondansen med Justisdepartementet.

3. Jeg sendte en e-post tilbake, som svar på den e-posten jeg fikk 13. desember, og da fikk jeg et nytt svar,
senere samme dato, og da hadde jeg spurt i den første e-posten, hvilken e-postadresse jeg skulle sende
klager på at politidirektoratet ikke svarte på e-post til.

Jeg skrev: 'Så jeg lurte på, i klartekst, til hvilken e-postadresse, skal jeg sende en klage på at Politidirektoratet
ikke svarer på korrespondanse/e-poster?'.

Så fikk jeg dette svaret: '
I første omgang kan du henvende deg på ny til Politidirektoratet med
purring om svar på dine henvendelser. Deres adresse er politidirektoratet@politiet.no.'.

Jeg mener det er bare tøys.
Fordi jeg spurte jo til hvilken e-postadresse jeg skulle sende klage på at Politidirektoratet ikke svarer på e-poster.
Dvs. e-post sendt til politidirektoratet@politiet.no.

Også svarer de at jeg skal sende det til samme e-postadresse, politidirektoratet@politiet.no .

Jeg mener dette er bare tull, og forsøk på trenering, og også trakassering det her og.

Fordi det er ikke noe ordentlig svar.
Så jeg mener alle disse tre punktene er trakassering og trenering fra Justisdepartementet, så jeg vil gjerne klage
formelt på det.

Jeg skal ettersende e-postene som er sendt i forbindelse med disse punktene.

Håper dette er i orden, og på forhånd takk for hjelp!

Mvh.
Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter