Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. januar 2008

Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Fwd: Klage på Utenriksdepartementet. (In Norwegian).

Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Fwd: Klage på Utenriksdepartementet.
29 January 2008
08:29
Subject
Please Forward to: Dr. Gro Harlem Brundtland/Fwd: Klage på Utenriksdepartementet.
From
Erik Ribsskog
To
do@speakers.co.uk
Sent
29 January 2008 07:54


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Jan 24, 2008 8:03 PM
Subject: Fwd: Klage på Utenriksdepartementet.
To: postmottak@smk.dep.no

Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten enda, derfor prøver jeg å sende den på nytt.

Håper dette er i orden!

Mvh.
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Dec 21, 2007 10:12 AM
Subject: Klage på Utenriksdepartementet.
To: postmottak@smk.dep.no


Hei,

jeg sendte en klage på Justisdepartementet tidligere i dag.

Men jeg har hatt noe problemer med Utenriksdepartementet også, og jeg har vært opptatt med jobb og har hatt veldig
mye annet og gjøre de siste dagene, så jeg sender alt nå i dag, siden jeg tar disse arbeidsoppgaver litt i bulker, for
å prøve å få arbeidet litt mer effektivt, siden jeg har ganske mye annet arbeids osv. også.

Og jeg skal også se litt mer på noe problemer med Fornyings- og Administrasjonsdepartementet, bare så jeg forklarer
det med en gang, sånn at det ikke blir rot i alle e-postene hos dere, siden jeg videresender e-poster til flere klager osv.
Så bare for å si fra med en gang, at det nok kommer en klage på Fornyings- og Administrasjonsdepartementet senere
i dag også, bare så jeg husker å si fra om det.

Tilbake til Utenriksdepartementet.
I mars måned i år, var det vel, så var jeg i kontakt med Øvermo ved ambassaden i London, angående en del problemer
med organiserte kriminelle nettverk osv., hos firmaet jeg jobbet hos da, Arvato Services Ltd. I Liverpool, og jeg forklarte
at jeg var bekymret for de kollegaene mine, først og fremst jentene der da, som jeg var bekymret for at ble utnyttet av
det nevnte krimnelle nettverket osv. da.

Øvermo sa at de hjalp ikke folk som samarbeidet med kriminelle.

Jeg sa at dette var snakk om ungdommer som skulle studere et år eller to på Universitet i Liverpool, og som ville
jobbe for Microsoft en eller to dager i uken, for å spe på studielånet.

Jeg skjønte ikke hva hun mente, med 'folk som samarbeider med kriminelle'.

Men jeg regnet med at hun viste noe jeg ikke viste.

Hun henviste meg til politiet i England og den veldedige organisasjonen Citizens Advice Bureau da.

Og disse har jeg vært i kontakt med.

Problemet er at både fra politiet på Merseyside, og Liverpool Central CAB, så har det vært problemer med løgn, trakassering,
og uprofessionell opptreden.

Så etter de siste problemene med Merseyside-politiet i forrige måned, så tok jeg kontakt på e-post, til ambassaden igjen,
og forklarte at jeg hadde fulgt deres råd, og prøvd å få hjelp av politiet i England og Citizens Advice Bureau da, men at dette
ikke førte frem til noe resultater, grunnet de nevnte problemene med løgn, trakassering og uprofessjonell opptreden fra både
politiet og CAB.

Så da ba jeg om råd, om hva jeg skulle gjøre da, siden ikke de første rådene jeg fikk av de i mars måned, mener jeg det var,
førte fram.
Jeg fant forøvrig frem notatene fra samtalen nå, og det var fra 28/3, står det her, at jeg hadde den samtalen med Øvermo.
Det står også her at jeg sa til henne at jeg synes det var rart at ambassaden og norske myndigheter ikke skulle engasjere
seg i dette, når det var så mange norske statsborgere innvolvert. (Og også andre skandinaviske statsborgere, som jeg også
har sagt fra om til ambassaden, ved minst en anledning).

Men tilbake igjen.

Jeg fikk ikke svar på denne eposten jeg sendte ambassaden 9. november, og jeg fikk heller ikke svar på en påminnelse
jeg sendte 21. november.

Så da kontaktet jeg Utenriksdepartementet 26. november, angående hvordan jeg skulle gå frem for å klage på dette med at
ambassaden ikke svarte på henvendelsene.
Da fikk jeg svar fra UD dagen etter, angående den riktige e-postadressen som en klage skulle sendes til da.
Da sendte jeg en e-post til UD den 27. november (og også en del vedlegg, altså videresendte eposter, for å forklare sammenhengen
osv. da).
Men denne e-posten fra 27. november fikk jeg ikke svar på.

Jeg sendte også en påminnelse, 11. desember, men denne påminnelsen, har jeg heller ikke fått svar på.

Så for å oppsumere, så vil jeg klage på at jeg:

1. Ikke fikk svar på e-post og påminnelse sendt 9. november og 21. november til ambassaden i London.

2. Ikke fikk svar på e-post og påminnelse sendt 27. november og 11. desember til Utenriksdepartementet.

Fordi jeg mener at folk har krav på å få ordentlig svar når man kontakter myndighetene.

Så dette vil jeg gjerne klage formelt på.

Jeg skal videresende de nevnte e-postene fra 9. september, 21. september, 26. september, 27. september (2 stk), og 11. desember.

Håper dette er i orden, og på forhånd takk for hjelp!

Mvh.
Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter