Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. januar 2009

Fikk e-post fra advokat John Christian Elden. (In Norwegian).




Google Mail - hei,










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




hei,











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 12, 2009 at 7:21 PM




To:
John Christian Elden <j.c.elden@elden.no>






Hei,



ja jeg skal rydde opp i alt sånt når jeg har fått rettighetene mine

fra norske myndigheter.



Jeg får ikke advokat jeg skjønner du, enda jeg har overhørt at jeg er

forfulgt av 'mafian',

og har blitt brukt som noe 'target guy' av politiet'.



Neida, jeg blir bare kødda med av myndighetene jeg.



Men når jeg får rettighetene mine, som alle andre, så skal jeg rydde

opp i alt sånt på bloggen.



Håper på forståelse for dette!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





2009/1/12 John Christian Elden <j.c.elden@elden.no>:

>

>

> på din blogg

>

> http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/mafiaens-advokat-skrevet-av-cons-04.html

>

> har du en sak om "mafiaens advokat" om meg

>

> det kan du ha i ytringsfrihetens navn, og jeg har ingen merknader til din

> rett her

>

> derimot: lista er hentet fra wikipedia. de har selv fjernet denne fordi den

> gikk for langt i å identifisere personer som har vært mistenkt for

> straffbare forhold. for de fleste er ikke dette et problem, men i en av de

> "mindre" sakene er den tidligere mistenkte nå blitt familiefar (to barn på 6

> og 9) og har skikket seg vel

>

> han er veldig lei seg over at et søk på navnet hans gir innslag til din

> blogg

>

> ber derfor høfligst om at du redigerer bloggen litt slik at du fjerner

> navnet fra 1996-saken "Ola Bach Gansmo"

>

> regner med at intet av poenget med bloggen din svinner hen ved en slik

> redigering

>

> hører gjerne fra deg om dette

>

> :-)

>

>

> john christian elden

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter