Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. januar 2009

Svensk dame hore i Sverige. (Mer fra Aftonbladets forum). (In Norwegian).

Ja, jeg håpet jeg ikke behøvde å gå så her langt.

Men hun Emelie Wallin da, da hun begynte på Microsoft-aktiveringen, drevet av Bertelsmann Arvato, våren 2006.

Så var hun ung til å dra til utlandet for å jobbe, vil jeg si.

Men hun fortalte meg, at 'jag har jobbat', som hun sa.

Så jeg tolker det, som at hun har jobbet som noe hore, i Sverige.

Kanskje det er derfor at politiet ikke vil si noe.

For hun her svenske jenta var veldig vakker.

Typisk nordisk utseende, med lyst hår og blå øyne.

Faren var visstnok politi også.

Så jeg lurer på hva som foregår i Sverige, når de peneste damene tydeligvis blir brukt som horer av noen ligaer?

Hun samme dama forsvant plutselig på ikke planlagte ferier, fra jobb i England, og ble plutselig borte, i sykdom, i flere måneder.

Og hun ble behandlet dårlig av britiske kollegaer, som om hun var en slags slavinne som skulle underholde dem.

Jeg har sett det samme i Oslo, da jeg jobbet som butikksjef, og kjørte gjennom Oslo sentrum på vei hjem fra jobb, at utlendinger kontrollerer veldig pene, typisk nordisk utseende jenter, og selger de som horer.

Skulle ikke de peneste damene i Norge og Sverige fått seg noen bra karer og ikke blitt brukt som horer av kriminelle nettverk, dvs. utlendinger og briter.

Jeg har prøvd å ta opp problemene i firma med britiske, norske og også svenske myndigheter.

Men alle dekker over problemene på Bertelsmanns Microsoft-aktivering.

Godtar nordiske myndigheter at nordiske damer blir brukt som horer av utlendinger og briter og amerikanere?

Det er en skam det som foregår, mener jeg.

Bare se på dette forumet, ingen gjør noenting for å hjelpe hun jenta, det eneste jeg får av tilbakemelding er at jeg er en gris, eller noe, som ikke vil at de nordiske damene skal være horer.

Norge sender jo en julegran hvert år til Trafalgar Square i London.

Det kan være at britene får feil ideer, fra dette, og tror at det betyr at de dermed får lov å bruke de nordiske damene som horer.

Og det ser sånn ut på de nordiske myndighetenes reaksjon også.

Så jeg foreslår at man slutter å sende slike juletrær osv., så lenge nordiske damer blir brukt som horer på denne måten.

Og jeg foreslår også at dere burde prøve å passe litt bedre på de fineste damene deres i Sverige.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?threadID=19223&tstart=0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter