Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. februar 2009

Nå dukket pluteslig den kommentaren, som jeg prøvde å publisere flere ganger på Nyhetsspeilet igår opp. (In Norwegian)






J.Johansen



24.02.2009 10:48



Erik,
At de står
bak Illuminati, det vet vi at de gjør.



Ang. det med
Microsoft-aktiveringen vet jeg for lite om det, til å kunne
kommentere. Skriv gjerne mer om det så vi får viote hva
som skjedde.



At Israelittene skal
ha hvit hud og blondt hår, tror jeg mindre på. Det dreier
seg vel mer om hjertets renhet, enn hudens hvithet, for å si
det på den måten.



VN:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







Erik
Ribsskog



24.02.2009 16:08



Hei,



ja du kan jo se i de
linkene jeg postet i den første posten min, under denne
artikkelen.



Der ser man at
nordmenn måtte ta samtaler på mange flere språk,
enn andre skandinaver.



Jeg ble selv satt
til å ta mange danske samtaler, på like kort tid, som
dansker og finner måtte ta samtaler for Microsoft, på
dansk og finsk.



Jeg har om dette i
en arbeidssak, som jeg ikke får hjelp fra noen med, hverken i
England eller Norge:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/enclosure-7.html



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/explanation-e-mailed-ipcc-may-2007.html



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/oppdatering-sendt-til-kripos-sammen-med.html
(på norsk, sendt Kripos og ambassaden).



http://www.liveleak.com/view?i=921_1234232761



Jeg har hatt veldig
mye problemer med at politiet i England, ambassaden i London, the Law
Society, Citizens Advice Bureau, the Legal Services Ombudsmann, osv,
osv, alle tuller med meg, når jeg prøver å gå
videre med denne saken.



(Se mer på
blogg, ‘Arvato’-label):



http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Arvato



En ung, pen svensk
jente, som jobbet der, forsvant plutselig, påstått syk,
og kom aldri tilbake.



Nordiske jenter gråt
i pauser, etter møter, etter jobben på jobben osv.



Jeg har grunn til å
tro at de ble brukt som horer der, i the Cunard Building, og at
produkt-aktivering fra Microsoft, over telefon, bare er noe påskudd
for å samle unge, pene damer i et kontormiljø sånn
at Illuminati kan bruke de som horer.



Noe sånt.



(Jeg mener jeg har
dekning for dette, ihvertfall å spørre om det er sånn,
i den arbeidssaken jeg har).



Ingen advokater vil
hjelpe, og fylkesmannen i Oslo og Akershus, vil ikke gi meg fri
rettshjelp, enda jeg også har overhørt, på Rimi
Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’,
og politiet nekter å gi meg noe informasjon om dette.



Så derfor
prøver jeg å få denne Bertelsmann/Microsoft-saken
ut da, for å få søkelys også på disse
andre, nevnte problemene.



Selv om det nå
viser seg at Bertelsmann-saken blir mer og mer linket med noe
Illuminati, virker det som.



Se på
monumentet, i linken i den første kommentaren min, ovenfor,
hvor du ser at de har et Illuminati-symbol monument, utenfor the
Cunard Building, (hvor Microsoft-aktiveringen var).



Det er vel et
Vikingeskip, inni en søyle, med Lucifer på toppen, tror
jeg.



10 meter høyt,
eller noe.



Ser ut som noe
nazistene kunne ha laget.



Og det forestiller å
være et krigsmonument, fra 1. og 2. verdenskrig.



Jeg tolker det som
at 1. og 2. verdenskrig var en krig mot vikingenes etterkommere.



(Det virker også
som at de har dødsgudene Aker, fra Egypt, og Pluto, fra
romernes mytologi, på fasaden av bygningen, bak dette nevnte
monumentet):



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/03/verden-i-krig-betyr-dette-war-memorial.html



Nå må
jeg til Universitetet i Liverpool, avdelingen for jus-studier.



For de skal se om de
kan hjelpe meg med en ‘Pro Bono’-sak, mot
Bertelsmann/Microsoft, siden ingen advokater i England, vil hjelpe,
under engelsk fri rettshjelp, og siden ikke norske myndigheter heller
vil gi fri rettshjelp.



Det hadde vært
fint hvis noen oppegående folk kunne se på dette
forresten, for jeg har ikke klart å få noen
tilbakemeldinger fra folk jeg stoler på.



Det ble også
brukt ‘reinforcement’, som ledelsmetode, (fikk jeg
opplyst i møter jeg har referat fra),på Bertelsmann, og
det virker som noe nazistene kunne ha brukt, og som vel egentlig bare
skal brukes for å dressere dyr.



Engelske folk har
kalt det ‘mobbing’ og ulovlig, på BBCs debattforum.



Så det er
minst mobbing, men muligens ‘programmering’/dressering av
folk, og det er værre igjen, vil jeg mistenke.



Men nå må
jeg gå til universitetet, for jeg skal være der klokken
12 engelsk tid, og jeg må ordne med en CD med filer osv.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



(Skrevet tidligere
idag, men har hatt problemer med å poste her, i dag morges).



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)




  1. Nyhetsspeilet.no
    » 11. september - i en større sammenheng




24.02.2009 16:09



[...]
http://www.onethirdoftheholocaust.com/
http://www.holocaust.nu/
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/
[...]









http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/comment-page-1/#comment-66

PS.

Jeg ble litt irritert på han Johansen, igår, da jeg kom hjem fra møte på universitetet, om Bertelsmann/Arvato-saken, siden han først ber meg forklare mer, om problemene på Bertelsmanns Arvatos Microsoft-aktivering, og så siden, så publiserer han _ikke_ svaret mitt.

Så da ble jeg litt irritert, og sendte han en 'sinna' e-post.

Men, det viste seg, at det ikke var Johansen som styrte dette, men derimot Nyhetsspeilet.

Så da sendte jeg igår, en e-post til han Trond Halvorsen, som skriver om 11. september osv., hvor jeg advarte litt om 'Nyhetsspeilet', siden de tuller med kommentarene folk skriver:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/02/ny-apen-e-post-til-trond-halvorsen-som.html

(Man kan også se at noen har 'tulla', Nyhetsspeilet, eller noen andre, og postet om 11. september, i en kommentar, som hører til denne posten om at nordiske folk er 'the lost tribes of israel'. Og da bruker de tegnet som the Times, i England, pleier å bruke, når de siterer [..].

Jeg pleide å lese the Times, da jeg studerte i Sunderland.

Og der hadde vi også et fag som het 'Final Year Project', hvor jeg lærte om 'research' og 'referencing'.

Jeg gikk jo på tredje året, på en britisk grad i Computing.

Men, de engelske folka i klassen, dem visste jo hva 'research' og 'referencing' var fra før.

Men jeg var helt grønn på det, så jeg måtte lære om sånt, i tillegg til å gjøre oppgaven, som egentlig var å lage et datasystem, et kalenderprogram for studenter.

Så den norske bachelor-utdanningen, den er ikke så brukbar, som grunnlag for engelsk data-utdanning, for i Norge så lærer man ikke om 'research' og 'referencing', enda jeg har gått to år på Norges Høyskole for Informasjonsteknolog (NHI), og to år på HiO bachelor informasjonsteknologi.

Så det er forskjellig fokus, i Norge og England, virker det som.

Kanskje man lærer om 'research' og 'referencing' hvis man studerer informatikk på UiO, det er mulig.

Men HiO de burde opplyse om sånne ting, synes jeg, men det var verdifullt, å lære, om research, (det betyr vel forskning?), og også 'referencing', hvordan man refererer, det er en standard man skal følge da.

Det er forskjellige standarder, men en standard heter Oxford da, eller noe.

Det er sånn man ser på slutten av en bok, eller en Wikipedia-side, at man refererer til andre bøker og vitenskapelige artikler og slikt da.

Og det skulle vi også gjøre, i forbindelse med programmeringsoppgaven.

Jeg måtte gå inn på noe på internett, som het 'Athens', og søke etter vitenskapelige avhandlinger, som gikk på noe med designet av det datasystemet jeg skulle lage da.

Research-topics, het det.

Så sånt lærer man ikke noe om i Norge, så det var verdifullt å lære om.

Det var høsten 2004, så noe fikk jeg med i Sunderland, selv om jeg måtte avbryte studiet, siden det var krøll med lånekassa og HiO.

Så sånn var det.

Og da var det en tysk-bulgarer, Iwo, som bodde i samme studieleilighet, eiet av University of Sunderland, som meg.

Og han klagde hvis jeg kjøpte the Mirror, osv.

Jeg måtte ikke kjøpe sånne drittaviser sa han.

Og jeg orka ikke klaginga hans, så da kjøpte jeg the Times da, som var i tabloidformat allerede i 2004.

Så da var jeg interessert i 'referencing' fra før, siden vi lærte om det på universtitetet, så da merket jeg meg hvordan the Times gjorde, når de refererte noe da.

Og de tegnene er sånn, [..].

Det betyr at de har hoppet litt i teksten de refererer fra.

Men sånn de brukes på Nyhetsspeilet, så er det bare tull.

Så hva dem driver med der, det veit ikke jeg.

Men jeg gidder ikke å blande meg idet, jeg bare registrerer at det er noe dritt som foregår der.

Så sånn er det.

Her er forresten den konversasjonen, eller hva det heter igjen, som jeg hadde med han J. Johansen, fra 'Bevisste borgere av Norge'-bloggen, tror jeg det egentlig er han skriver for.

Men men, jeg var veldig uhøflig, for jeg var litt trøtt etter det nevnte møte på University of Liverpool, osv.

Men jeg sa unnskyld et par ganger da, så man får håpe det er iorden.

Men men.

Her er den e-post 'samtalen', ihvertfall. ('Korrespondanse' er det riktige ordet, kom jeg på nå):




Google Mail - Til J. Johansen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til J. Johansen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 24, 2009 at 9:18 PM




To:
kreateam@online.no






Hei igjen,



beklager at jeg var veldig uhøflig istad.



Jeg var litt trøtt etter et møte jeg var på, på universitetet her i Liverpool.



Men, jeg kom bare på at jeg glemte å takke for en bra artikkel!



Det var ting der og i de andre artiklene på bevisste borgere av Norge-bloggen,

som jeg synes det var bra kvalitet på, som jeg ikke har lest om andre steder.



Denne nettavisen, Nyhetsspeilet, den har jo fin design og sånn.



Men jeg synes kommentarene mine ble tullet der.



Så det er kanskje noe slags avsporing, fra noen, for å få kontroll på

de som skriver

om alternative synsvinkler om hvordan man ser verden osv.(?)



Ikke vet jeg.



Men uansett, takk for bra skrevet artikler fra du eller dere som har

den bevisste borgere

av Norge-bloggen.



(Som jeg også har linket til tidligere forresten, ifjor var det vel,

da jeg var inne på noe lignende

tema).



Og beklager den uhøflige tonen i den tidligere e-posten igjen!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/2/24

Subject: Re: Til J. Johansen

To: KreaTeam v/Jarle Johansen <kreateam@online.no>





Hei,



ok, jeg trodde det var du som dirigerte hvilke kommentarer som ble godkjent.



Her er innlegget jeg har prøvd å få publisert der, et par-tre ganger nå:



'Hei,



ja du kan jo se i de linkene jeg postet i den første posten min, under

denne artikkelen.



Der ser man at nordmenn måtte ta samtaler på mange flere språk, enn

andre skandinaver.



Jeg ble selv satt til å ta mange danske samtaler, på like kort tid,

som dansker og finner måtte ta samtaler for Microsoft, på dansk og

finsk.



Jeg har om dette i en arbeidssak, som jeg ikke får hjelp fra noen med,

hverken i England eller Norge:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/enclosure-7.html



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/explanation-e-mailed-ipcc-may-2007.html



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/oppdatering-sendt-til-kripos-sammen-med.html

(på norsk, sendt Kripos og ambassaden).



http://www.liveleak.com/view?i=921_1234232761



Jeg har hatt veldig mye problemer med at politiet i England,

ambassaden i London, the Law Society, Citizens Advice Bureau, the

Legal Services Ombudsmann, osv, osv, alle tuller med meg, når jeg

prøver å gå videre med denne saken.



(Se mer på blogg, 'Arvato'-label):



http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Arvato



En ung, pen svensk jente, som jobbet der, forsvant plutselig, påstått

syk, og kom aldri tilbake.



Nordiske jenter gråt i pauser, etter møter, etter jobben på jobben osv.



Jeg har grunn til å tro at de ble brukt som horer der, i the Cunard

Building, og at produkt-aktivering fra Microsoft, over telefon, bare

er noe påskudd for å samle unge, pene damer i et kontormiljø sånn at

Illuminati kan bruke de som horer.



Noe sånt.



(Jeg mener jeg har dekning for dette, ihvertfall å spørre om det er

sånn, i den arbeidssaken jeg har).



Ingen advokater vil hjelpe, og fylkesmannen i Oslo og Akershus, vil

ikke gi meg fri rettshjelp, enda jeg også har overhørt, på Rimi

Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av noe 'mafian', og politiet

nekter å gi meg noe informasjon om dette.



Så derfor prøver jeg å få denne Bertelsmann/Microsoft-saken ut da, for

å få søkelys også på disse andre, nevnte problemene.



Selv om det nå viser seg at Bertelsmann-saken blir mer og mer linket

med noe Illuminati, virker det som.



Se på monumentet, i linken i den første kommentaren min, ovenfor, hvor

du ser at de har et Illuminati-symbol monument, utenfor the Cunard

Building, (hvor Microsoft-aktiveringen var).



Det er vel et Vikingeskip, inni en søyle, med Lucifer på toppen, tror jeg.



10 meter høyt, eller noe.



Ser ut som noe nazistene kunne ha laget.



Og det forestiller å være et krigsmonument, fra 1. og 2. verdenskrig.



Jeg tolker det som at 1. og 2. verdenskrig var en krig mot vikingenes

etterkommere.



(Det virker også som at de har dødsgudene Aker, fra Egypt, og Pluto,

fra romernes mytologi, på fasaden av bygningen, bak dette nevnte

monumentet):



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/03/verden-i-krig-betyr-dette-war-memorial.html



Nå må jeg til Universitetet i Liverpool, avdelingen for jus-studier.



For de skal se om de kan hjelpe meg med en 'Pro Bono'-sak, mot

Bertelsmann/Microsoft, siden ingen advokater i England, vil hjelpe,

under engelsk fri rettshjelp, og siden ikke norske myndigheter heller

vil gi fri rettshjelp.



Det hadde vært fint hvis noen oppegående folk kunne se på dette

forresten, for jeg har ikke klart å få noen tilbakemeldinger fra folk

jeg stoler på.



Det ble også brukt 'reinforcement', som ledelsmetode, (fikk jeg

opplyst i møter jeg har referat fra),på Bertelsmann, og det virker som

noe nazistene kunne ha brukt, og som vel egentlig bare skal brukes for

å dressere dyr.



Engelske folk har kalt det 'mobbing' og ulovlig, på BBCs debattforum.



Så det er minst mobbing, men muligens 'programmering'/dressering av

folk, og det er værre igjen, vil jeg mistenke.



Men nå må jeg gå til universitetet, for jeg skal være der klokken 12

engelsk tid, og jeg må ordne med en CD med filer osv.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog'.



Jeg ble bare litt irritert, for du ba meg forklare, og så ble ikke

kommentaren min godtatt.



Det syntes jeg ble litt feil.



Men beklager hvis det ikke var din feil!



For å være ærlig, så skrev du bare fornavnet mitt da, og ikke hele

navnet, når du svarte på kommentaren min.



Men samme det.



Mener du folkelig eller folkeskikk forresten?



Folkelig er jo å banne og sånn det, mens folkeskikk er å ikke banne, vil jeg si.



Men men.



Jeg var forresten på universitetet her i Liverpool idag, og da måtte

jeg presentere den her Bertelsmann/Microsoft-saken,

sånn den er på overflaten da.



(Men da kunne jeg jo bare ta med det jeg har dokumentasjon for, som

ikke er det alvorligste jeg mistenker som

har foregått der, som nevnt i de nevnte kommentarene).



Her er en link til den forklaringen ihvertfall, hvis det er noe

interessant etter at vi har krangla en del her.



Her er uansett den linken:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/02/meeting-at-law-center-at-university-of.html



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







2009/2/24 KreaTeam v/Jarle Johansen <kreateam@online.no>:

> Til din informasjon så har jeg ingen kontroll på hva slags kommentarer som

> blir publisert, og hvem som blir stoppet av eventuelt spamfilter.

>

> Vær høflig og korrekt neste gang du tar kontakt med meg, eller du kan la

> være å kontakte meg i det hele tatt,

> du kommer ihvertfall ikke til å få svar om emailen ikke er skikkelig

> folkelig formulert.

>

> Mvh. Johansen

>

> --------------------------------------------------

> From: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

> Sent: Tuesday, February 24, 2009 7:06 PM

> To: <kreateam@online.no>

> Subject: Til J. Johansen

>

> Hei,

>

> på nettavisen Nyhetsspeilet, så ber du meg først forklare mer om hva

> som skjedde på Microsoft-

> aktiveringen i Liverpool.

>

> Og så nekter du å publisere svaret jeg skriver.

>

> Hva er det for slags f*tte-aktig oppførsel, hadde jeg nær sagt?

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter