Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. april 2009

Jeg anmeldte 'Gregussen'/Sergej Aleksander Munkvold, til politiet i Oslo for trakassering og mulig mafia-virksomhet. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av 'mafia'/Fwd: Tulla med av Gregussen på johncons-blogg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av 'mafia'/Fwd: Tulla med av Gregussen på johncons-blogg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 10, 2009 at 8:35 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,



en som sier han heter Gregussen og er medlem av 'mafian'



http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/det-er-ikke-bare-jeg-som-blir-tulla-med.html



Han driver å trakasserer meg, og også noen målfolk på Vestlandet.



Han heter visstnok Sergej Aleksander Munkvold, og studerer på UiO, visstnok.



Kan ikke dere i politiet undersøke dette.



Jeg vil gjerne anmelde for trakassering og mulig mafia-virksomhet.



Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/4/10

Subject: Re: Tulla med av Gregussen på johncons-blogg

To: Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>





Ok,



men takk for svar ihvertfall!



Nå ble det sånn at jeg publiserte de e-postene, innimellom korresponansen.



Siden at du ikke svarte på det med en gang, så tenkte jeg at det

betydde at du sa det var ok for meg å publisere de.



Går det greit eller?



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

> Jeg tror Olav er en bedre adressat for disse spørsmålene enn meg.

>

> /Lars-Toralf

>

> Den 10. april 2009 09:18 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:

>>

>> Ok,

>>

>> det var nyttig informasjon.

>>

>> Jeg har hørt at Jens Christian Hauge bygget opp og ledet en norsk

>> mafia etter krigen, forresten.

>>

>> (Jeg fikk høre at min morfar, Johannes Ribsskog, la seg ut med eliten

>> i AP, og ble etterfulgt av disse).

>>

>> Er det den samme mafian, i USA og Italia, vil du si?

>>

>> Har disse også det samme akronymet?

>>

>> Jeg hørte også at Hauge hadde forbindelser med Illuminati, uten at jeg

>> vet hvordan jeg skal koble dette,

>> men jeg mistenker at jeg har slike folk i familien.

>>

>> Hvordan kan han Sergej Alexander være evighetsstudent, med dagens regler.

>>

>> Mister man ikke studielånet hvis man er mer enn et år forsinket?

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>> 2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

>> > Jeg kan skrive på bokmål, så vel som på nynorsk. Russisk fordi min kone

>> > er

>> > russisk. Hvorfor han skriver at han er i mafiaen aner jeg ikke, bortsett

>> > fra

>> > at mafiaen var/er en katolsk-sosialistisk terrororganisasjon, der MAFIA

>> > er

>> > et akronym som betyr: Mazzini Autoriserer Utpressing, Ildspåsettelse og

>> > Knivstikking (Mazzini Autorizza Furti Incendi Avvellenamenti) Unnskyld

>> > meg

>> > om italiensken er feilstavet.

>> >

>> > Epostene er private.

>> >

>> >

>> > Den 10. april 2009 09:10 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> > følgende:

>> >>

>> >> Ok,

>> >>

>> >> men hvorfor vil han angripe meg, som er i utlandet, og si han er i

>> >> mafian?

>> >>

>> >> Hvilken organisasjon er vedkommende i, vet du det?

>> >>

>> >> Og du, hvorfor skriver du på bokmål, du som er målmann?

>> >>

>> >> Og russisk?

>> >>

>> >> Med vennlig hilsen

>> >>

>> >> Erik Ribsskog

>> >>

>> >> 2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

>> >> > Han tuller ikke. Han er dødsens alvorlig. Han er ute etter

>> >> > oppmerksomhet

>> >> > om

>> >> > seg selv - og sitt venstreradikale idiosynkrasi. Spør Olav Torheim.

>> >> > Han

>> >> > kjenner ham enda bedre.

>> >> >

>> >> >

>> >> >

>> >> > Den 10. april 2009 09:05 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> >> > følgende:

>> >> >>

>> >> >> Ok,

>> >> >>

>> >> >> men hvorfor vil denne personen, (og flere), tulle med deg og meg,

>> >> >> osv.

>> >> >>

>> >> >> Han sier han er i noe 'mafian'.

>> >> >>

>> >> >> Jeg blir tullet med mye, av myndighetene osv.

>> >> >>

>> >> >> Er dette noe med CIA eller katolikker, eller hva er det?

>> >> >>

>> >> >> Kan jeg publisere disse e-postene på blogg?

>> >> >>

>> >> >> Med vennlig hilsen

>> >> >>

>> >> >> Erik Ribsskog

>> >> >>

>> >> >>

>> >> >> 2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

>> >> >> > Gregussen er etter alt å dømme en person som heter Sergej

>> >> >> > Alexander.

>> >> >> > Han

>> >> >> > studerer ved UIO som evighetsstudent - og det har av ulike kilder

>> >> >> > vært

>> >> >> > hevdet at han har mentale problemer, uten at jeg kan verifisere

>> >> >> > dette.

>> >> >> > Da han studerte ved NTNU - levde han på babymat.

>> >> >> >

>> >> >> > Den 10. april 2009 08:00 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> >> >> > følgende:

>> >> >> >>

>> >> >> >> Hei,

>> >> >> >>

>> >> >> >> jeg blir tulla med av en som heter Gregussen, som jeg ser også

>> >> >> >> henger

>> >> >> >> ut deg, på johncons-blogg:

>> >> >> >>

>> >> >> >>

>> >> >> >>

>> >> >> >>

>> >> >> >>

>> >> >> >> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/normal-guy-from-countryside.html#comments

>> >> >> >>

>> >> >> >> Vet du om dette er en ekte person, eller hva er det som foregår?

>> >> >> >>

>> >> >> >> Med vennlig hilsen

>> >> >> >>

>> >> >> >> Erik Ribsskog

>> >> >> >

>> >> >> >

>> >> >> >

>> >> >> > --

>> >> >> > Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

>> >> >> > \Lars-Toralf Storstrand

>> >> >> >

>> >> >> > «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì

>> >> >> > det

>> >> >> > eine

>> >> >> > held det hitt. »

>> >> >> > «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves

>> >> >> > Neither»

>> >> >> > «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не

>> >> >> > заслуживает Ни

>> >> >> > одного»

>> >> >> > -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>> >> >> >

>> >> >> >

>> >> >

>> >> >

>> >> >

>> >> > --

>> >> > Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

>> >> > \Lars-Toralf Storstrand

>> >> >

>> >> > «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì

>> >> > det

>> >> > eine

>> >> > held det hitt. »

>> >> > «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves

>> >> > Neither»

>> >> > «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не

>> >> > заслуживает Ни

>> >> > одного»

>> >> > -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>> >> >

>> >> >

>> >

>> >

>> >

>> > --

>> > Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

>> > \Lars-Toralf Storstrand

>> >

>> > «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì det

>> > eine

>> > held det hitt. »

>> > «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves

>> > Neither»

>> > «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не

>> > заслуживает Ни

>> > одного»

>> > -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>> >

>> >

>

>

>

> --

> Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

> \Lars-Toralf Storstrand

>

> «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì det eine

> held det hitt. »

> «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves Neither»

> «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не заслуживает Ни

> одного»

> -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter