Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. mai 2009

Jeg anmeldte han tremenningen min, Øystein Andersen, for hacking. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av Øystein Andersen for hacking










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Øystein Andersen for hacking











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 12, 2009 at 6:49 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

dagens anmeldelse går på Øystein Andersen, adoptiv-tremenningen min, fra Lørenskog.

Han ville ikke være kamerat med meg, i 1993 ca.

Alikevel så dukka man opp på min irc-kanal #blablabla i 1999 ca. og skulle gjøre vesen av seg da.


Det endte med at han ble fornærma, av en eller annen grunn, og fikk noen til å hacke seg inn
på pc-en min, og slette mp3-filene mine og forrandre passordet, på NT-partisjonen min, til

'idiot', eller noe.

Så jeg vil gjerne anmelde han Øystein Andersen for hacking.

Han er ikke så god på data selv, men han fikk noen andre til å gjøre det, han fortalte meg at det

ikke var han som gjorde det, for jeg hadde også en Windows-partisjon, (jeg hadde NT-kurs i en
ferie fra assisterende butikksjef-jobb på Rimi Bjørndal, i 1998).

Så jeg logget meg på med Windows-partisjonen, og da sa Glenn Hesler, en kamerat av meg

og også av Øystein, at Øystein hadde sagt at passordet nå var 'idiot', eller noe.

Noe sånt.

Og jeg lurer på om Øystein er i noe 'mafian' og tuller med meg enda, for en gang så overraska

jeg faren hans, høsten 1988, tror jeg det var, med en negergutt, i huset til adoptivmora til
Øystein, (som er kusina til faren min), i huset hennes på Sand.

Og noen av de mobbe-meldigene jeg får på Blogg nå, de ser nesten ut som om de kunne ha vært

skrevet av Øystein, det skulle ikke forrundre meg ihvertfall.

Det står mer i denne linken forresten:


Men jeg vil også anmelde adoptivfaren til Øystein, fra Markus Thranes vei, på Lørenskog, og som
jobber/jobba på et firma som het, Tetra-pak, på Lysaker vel, for utnytting av han neger-gutten,

eller afrikaneren, eller hva man skal kalle det.

I tilfelle det kan ha vært noe ulovlig, for han fikk sånne svetteperler i panna, så jeg lurer på om han gutten
eventuelt kan ha vært mindreårig, siden det virka som at adoptiv-faren til Øystein ble så nervøs.


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter