Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. juni 2009

Jeg anmeldte Øystein og Glenn for å være 'mafian'. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av Glenn Hesler og Øystein Andersen for å være 'mafian'










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Glenn Hesler og Øystein Andersen for å være 'mafian'











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 1, 2009 at 2:40 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,



jeg fikk en karakterutskrift fra NHI (Nå NITH), i dag.



Og på prosjektoppgaven, i 1992, så fikk jeg bare 3.7 og så klagde jeg,

men da var jeg i militæret, og fikk

ikke ringt, så da ble den karakteren satt til 4.0.



Jeg hadde ikke PC, på den tida, men jeg lånte PC-en til en kamerat av

meg, i påskeferien 1992, som het

Glenn Hesler, fra Skjetten.



Jeg fikk programmet til å virke, det klarte å lage kryssord, fra en

ordliste, som folk kunne løse etterpå da.



Men jeg fikk dårlig karakter, og rådgiver, Ole Øren, han slutta visst

året etter derfra, fra NHI, hvor han var

rektor, mener jeg å huske.



Glenn Hesler, viste meg, året etter militæret, en avis-artikkel fra VG

eller Dagbladet, om en nordmann som

hadde blitt rik, på kryssordprogram.



Men den avissiden, så ikke helt ekte ut, synes jeg, når jeg tenker

tilbake på det.



Kan Glenn Hesler og Øystein Andersen ha vært noe 'mafian', og ha lurt

meg, og samarbeida med noen

på NHI, og rappa algoritmen til kryssordprogrammet mitt, (som var

ganske invikla, selv om den var også

ganske enkel).



Også har de tulla med meg seinere, for at jeg ikke skulle få

kontrollen og oppdage dette.



Kan det ha vært noe slikt som har foregått, lurer jeg.



Ihvertfall tror jeg noe må ha vært galt, for det var et bra program,

synes jeg, og burde vel hatt bedre

karakter.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter