Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. januar 2010

Jeg sendte en påminnelse til Gladengen Drift (dvs. Rema)




Google Mail - Påminnelse/Fwd: Klage på noe som skjedde på Rema Furuset senter, i 1993










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Klage på noe som skjedde på Rema Furuset senter, i 1993











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 11, 2010 at 5:17 PM




To:
resepsjon@gladengendrift.no






Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/12/9
Subject: Klage på noe som skjedde på Rema Furuset senter, i 1993

To: resepsjon@gladengendrift.no


Hei,

jeg ringte nå på 24098500, og fikk e-posten adressen deres, siden Reitan-gruppen, (REMA), har det samme kontoret, som den e-post adressen tilhører.


Jeg jobba på OBS Triaden, fra 1990 til 92.


Først het det Matland, og en som het Paulsen, var eier/disponent.

Så ble det OBS Triaden, og han Paulsen, (som jeg ikke kjente for jeg begynte der ganske seint 1990), han startet Rema på Furuset senter.


Så sånn var det.

Så sluttet to kassaledere, på OBS Triaden, og begynte hos Paulsen.

Helene og Carmen(?)

Og jeg var i militæret, skoleåret 92/93, og jeg bodde på Ellingsrudåsen, i gåavstand, fra Furuset-senteret.


Så når jeg hadde helgeperm, fra militæret, så pleide jeg å handle på Rema 1000, for det var en billigbutikk.

Selv om jeg jobba hver fjortende dag, etterhvert på Rimi Munkelia, for det var i en annen del av byen, ved Lambertseter, så det ville vært dumt av meg, å dra en time for å handle der, da hadde de nok vært stengt, før jeg rakk fram.


Jeg begynte å jobbe på Rimi, for det var noe krøll med den nye kassalederen på OBS Triaden, som kom dit fra OBS Lillestrøm.

Så sånn var det.

Jeg var noen måneder for det meste arbeidsledig, (for jeg hadde bare den annenhver lørdag vakta på Rimi Munkelia), så jeg handla litt på Rema Furuset senter, også sommeren 1993, etter at jeg dimma fra militæret.


Og da ble jeg mobba av hu Helene, som de brukte i kassa(!), enda hu var kasseleder på OBS.

Hu Helene fra Finland, som snakka svensk.

Men men.

Hu sa at jeg kjøpte det samme hver dag, men jeg var stressa pga. at jeg søkte jobber, så hva jeg spiste det var ikke så langt fremme i bevisstheten, akkurat de ukene.


Sånn sett gikk jeg vel på 'autopilot'.

Men men, så jeg ble litt mobba som kunde av henne da, for det mener jeg at hu ikke hadde noe med, hva jeg kjøpte.

En gang kjøpte jeg to grandiosaer, og da var den ene helt rar.


Den må ha vært hjemmelaga, og ha inneholdt noe suspekt kjøtt.

En kamerat, Glenn Hesler, så den pizzaen.

Jeg sa at den pizzaen hadde nok ligget og tint i butikken, og derfor smakte den så vondt.


Men, etter å ha jobbet i Rimi, som butikksjef i fire år, og leder i ti år, så skjønner jeg det, at grandiosaer, de blir ikke sånn, av å ha tinet i butikken.

Så de må ha tullet med den.


En på gølvet, fra OBS Triaden, så på meg, da jeg kjøpte pizzaer, hos dere på Furuset senter, husker jeg.

Jeg tror han het Løvdahl(?), eller noe?

Og var bror av hu Catrine, som også jobba på OBS Triaden, og som studerte jus vel.


Og nevø av han som var butikksjef på Rimi Klemetsrud, i 1993, vel, hvor jeg søkte Rimi-leder jobb, den dagen Johan Jørgen Holst døde, så satt jeg på pauserommet der, husker jeg, før Rimi distriktsjef Anne Katrine Skodvin, dukka opp.


Men men.

Så her har de prøvd å matforgifte meg, han her Løvdahl-karen, hvis han het det, vil jeg si.

I militæret, så fortalte Pettersen fra Fredrikstad, oss på det første rommet, at Ørjan Løvdahl hadde hatt sex med Annette Bøe, og tre andre damer, på et hotellrom, og derfor ble sendt hjem fra Albertville-OL.


Jeg vet ikke om det kan ha noe sammenheng?

Hvem vet.

Mer da.

Jo, det må ha vært noe 'mafian', de folka på Rema Furuset, som putta døde folk i pizzaen, eller noe?


Hvem vet.

Noe sånt tror jeg det må ha vært, den pizzaen var hjemmelaget, og ikke vanlig grandiosa, selv om den lå i en grandiosa-eske.

Og jeg husker at farmora mi, Ågot M. Olsen, og søstra mi, Pia Ribsskog, de tulla også med meg, med pizza, hjemmelaget, og jeg kunne bare spise fra den ene halvdelen av pizzaen.


Så jeg tror noe 'mafian', som jeg har i familien, og som var på Rema Furuset, tuller med meg.

Så sånn var det.

Mer da.

Jo, jeg ble etterhvert leder på Rimi Nylænde.


Og hu som var assistent der, Hilde fra Haugerud/Hellerud der ca.

Hu fikk jobb som assistent i Rema, og ble senere butikksjef.

Hu stjal med Rimis hemmelige varebok, fra Rimi Nylænde, med butikksjef Elisabeth Falkenberg der, sin velsignelse.


Så her har Rema spionert på Rimi.

Så det var vel ikke helt pent?

Jeg har prøvd å si fra om det her til Rimi og, og jeg har jobbet i Rimi i 12 år, men Rimi finner ingen papirer, (kursbevis), osv., om meg, i sine arkiver.


For jeg har måtte flykte til England, fordi jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, så jeg trengte papirene mine fra Rimi.

Blant annet vant jeg en Rimi Gullårer-konkurranse, som butikksjef på Rimi Langhus, i 2001, og fikk en kulepenn, (en ganske ordinær en vel), og et brev, fra Rimi-Hagen.


Og det ligger på Løvås Gård i Kvelde, hvor jeg ble utsatt for et mordforsøk, i 2005.

Og dette, og annet, nekter Rimi å sende meg.

Og jeg har kontaktet Canica, og sendt e-post, Stein Erik Hagens firma, men han svarer ikke på e-post.


Så jeg tar det med vareboka med dere og, siden heller ikke LO virker interessert, og heller ikke Arbeidstilsynet.

Så ville bare klage på dette, noe som jeg ikke har hatt lengst fremme i bevistheten alltid, for jeg hadde et ganske hektisk liv.


Men nå er jeg arbeidsledig i England, så nå prøver jeg å ta opp sånne ting jeg kommer på, fra 'gamle dager', som jeg kanskje egentlig burde ha tatt opp da, men misforstod, men skjønner mer av, nå som jeg har tenkt mer over disse tingene igjen da.


I forsøk på å finne ut hva det her 'mafian'-greiene er.

Så sånn er det.

Bare noe jeg ville klage på.

Mvh.

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter