Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. mai 2010

Noen søker om at jeg har hatt sex med Christell. Det er ikke sant. Vi klinte en gang, under oppveksten, men det gjorde jeg med flere jenter fra Berger

ikke hatt sex med christell

PS.

Den gangen jeg og Christell klinte.

Det var på rommet hennes, i Havnehagen.

Gry Stenberg var også der.

Det var før søstra mi flytta dit.

Og hu flytta dit, da jeg var 12 år, (snart 13 år).

Og jeg bodde i Leirfaret, da dette skjedde, for Christell og Gry kom opp på døra mi.

Og ba meg komme ned til dem i Havnehagen, litt seinere.

Og der, (på rommet til Christell), så ga de meg noe te, eller noe, i små kopper, (og noe kjeks eller noe sånn vel), og så gikk Gry ut i stua.

Og så endte det med at jeg og Christell klinte.

Det var vel Christell som ville det, mener jeg.

Jeg flytta til Leirfaret da jeg var 10 år, (snart 11 år).

Så den gangen som jeg og Christell klinte.

Det må ha vært da jeg var 11-12 år, vil jeg si.

Og Christell var jo to år og noen måneder yngre.

Så hun var 9-10 år da, vil jeg si.

(Men hun var mye før i puberteten, enn meg.

Christell var i puberteten, husker jeg, da jeg gikk i niende, og hu og søstra mi flørta med meg, i svømmebassenget, på hotellet, i Gøteborg, (hvor jeg ble tvunget til å være med Haldis, farmora mi Ågot, søstra mi og Christell og Solveig, telegrafisten på Scandinavian Star, av faren min, på busstur, mens jeg gikk i niende klasse vel).

Men jeg fikk ikke hår på tissen, før den sommeren jeg fylte 17 år, dvs. sommeren 1987.

Men året før, så hadde Christell pupper, husker jeg, da vi var på det hotellet i Gøteborg.

For hu lente seg framover i svømmebassenget, og plaska vann på meg, (og søstra mi gjorde det samme), og da la jeg merke til at Christell hadde runde pupper, mens søstra mi hadde sånne spisse pupper, eller noe, (siden de viste fram puppene sine sånn, i bassenget der, og enda søstra mi var nesten et år eldre, enn Christell).

Men men.

Bare sånn at ingen skal tro at jeg gjorde noe galt.

At en på 11-12 år kliner med ei jente på 9-10 år, når venninna hennes er der, og på rommet hennes, det mener jeg at er greit.

Kanskje jeg blir tulla med av amerikanerne, pga. det her?

Man veit hvordan amerikanere er, og jeg fikk jo ikke komme inn i USA, i 2005 så.

Men det er helt for jævlig, mener jeg, for jeg mener at jeg ikke gjorde noe galt.

Jeg var snill mot Christell, og gjorde ikke noe galt.

Annet enn at etter at vi klinte, så fant jeg ut, at vi måtte slutte, for Gry satt aleine i stua.

Og da tenkte jeg det, at det går jo ikke ann å holde på sånn.

Kanskje Gry Stenberg trodde det, at vi gjorde noe alvorlig, tenkte jeg.

Så jeg bestemte meg for å avbryte den her klininga.

Men jeg hadde ei farmor.

(Jeg tror ikke jeg kan ha vært eldre enn ti år eller elleve, når det her skjedde).

Og farmora mi Ågot, hu var så interessert i hva Christell og Geir Arne og sånn gjorde.

(En i klassen min.

Jeg sa at de klinte på gamlehjemmet en gang, til farmora mi.

Jeg bare skrøna.

Og da ble farmora mi interessert med en gang.

Og skulle høre om hva dem hadde 'gjort' da.

Og det var vel litt rart, for da var jeg vel bare ti år, og Geir Arne ti år, og Christell åtte år.

Så hvorfor var farmora mi så interessert i denne skrøninga jeg fant på?

Ågot måtte sette seg ned, ved kjøkkenbordet, så interessert i skrøneriet var hu.

Var Ågot pedofil, lurer jeg nå.

Det er mulig.

Vi får se.

Men da jeg avslutta klininga, med Christell.

Så tenkte jeg på det, at nå har jeg jammen meg noe å fortelle Ågot, neste gang jeg drar bort til henne.

For Ågot var så interessert i Christell og Geir Arne osv.

Og da glemte jeg å konsentrere meg om Christell.

Og plutselig ble det for mye for meg.

Med både Ågot og Christell.

Så akkurat da vi var ferdig å kline.

(Vi klinte i 20-30 minutter kanskje.

Jeg lå oppå henne, i senga hennes).

Og akkurat da vi var ferdig å kline.

Så skøyt det en stråle med sikkel ut fra nederst i munnen min, kjente jeg, som landa i munnen til Christell, akkurat mens vi var på slutten av klininga.

Så sa jeg unnskyld.

Så sa Christell at det var greit vel.

Men da har jeg senere hørt av søstra mi Pia, at jeg har spytta i munnen til Christell.

Men da fikk jeg ikke svart noe.

Men det var ikke spytt, det var bare en stråle med sikkel, som kom automatisk, fra under tunga ca., mener jeg å huske.

Kanskje fordi jeg bevegde munnen, for å avslutte klininga.

Noe sånt.

Det er mulig.

Den strålen kom ihvertfall automatisk.

Det var ihvertfall ikke noe villet spytting, som det var snakk om.

Men det fikk jeg ikke forklart til søstra mi.

Men søstra mi forklarte ikke hvordan hu fikk vite det vel.

Så søstra mi tok det ikke opp ordentlig.

(Eller om det var fordi at søstra mi var morsk og aggressiv i målet.

Eller det var nok fordi at søstra mi bodde nede hos Haldis, så vi snakka ikke sammen så mye på den tida, og da var vi ikke helt på bølgelengde.

Så jeg syntes nok at det ble litt for privat, (og litt flaut), å snakke detaljert med søstra mi, om den gangen jeg og Christell klinte.

Og at jeg nok derfor holdt mest kjeft i den samtalen, (som også var nede hos Haldis, på rommet til søstra mi vel, det gamle rommet til Jan Snoghøj vel, hvor han hadde pleid å hatt masse kondomer under senga. Ihvertfall var det i huset til Haldis.).

Noe sånt).

Så her var det mye rart.

Christell er jo neanderthal, kan det virke som.

Og hu er veldig sånn smekker da, og har alltid vært det, synes jeg, (som er et par år eldre, og som sikkert har sammenligna henne med jentene i klassen min da, i hue. Noe sånt).

Og hun var ganske varm, mener jeg å huske.

Og hadde ren munn og sånn.

Det var ikke sånn at hu røyka eller noe.

Og vi tungekyssa og sånn da, mens jeg lå oppå henne.

Og det ble ganske hett, siden hu Christell var så varm.

(Sikkert fordi hu var neandertaler, som visstnok sleit, ifølge Wikipedia, etter slutten av istiden, på grunn av at det ble for varmt for dem vel.

Så jeg ble nok sånn, at det var nesten som at jeg fikk feber.

Siden jeg ble varmet opp av Christell, som jeg lå ganske forsiktig oppå vel.

Jeg var en tynn gutt, som nok ikke veide så mye mer enn Christell.

Kanskje 30-40 kilo, eller noe, for jeg mener jeg veide 45 kilo første året på ungdomsskolen, et par år seinere vel.

Så det var kanskje derfor jeg ikke klarte å kontrollere sikkelet mitt.

Siden Christell er neandertaler, og gjorde meg for varm.

(Hun var nesten som en varmovn omtrent, vil jeg nesten si.

Ihvertfall veldig varm å ligge oppå).

Sånn at det ble nesten som at jeg fikk feber, og da ble litt 'dorky' og begynte å sikle inn i munnen på Christell osv.

Noe sånt tror jeg nesten det må ha vært nå.

Men men).

Men jeg glemte ikke Gry Stenberg i stua.

Så jeg avslutta det, når jeg syntes vi hadde holdt på for lenge.

Og jeg syntes vi var alt for unge til å ha sex, så det var bare snakk om uskyldig klining.

Så sånn var det.

Så at man skal bli forfulgt for å kysse og sånn, det synes jeg blir for dumt.

Her må politiet osv., følge lovene.

Man bruker 'hippie-metoder' og dømmer folk på forhånd kanskje.

Men da blir det som å prøve å finne opp kruttet på nytt, mener jeg.

Fordi det er sånn, at alle har rett til en rettferdig rettsak.

Men politiet er som Judge Dredd, synes jeg det virker som, og skal dømme selv da, og vrir og vrenger på alt, for å sette meg i et dårlig lys, synes jeg at det virker som.

Min mormor hadde visst hatt en morfar, som også ble behandlet sånn, av sine samtidige, at han var flink i alt, men ble plaget av sine medelever og kolleger osv., husker jeg at min mormor sa, på telefonen, et år ca. vel, før hun døde ifjor sommer da, over 90 år gammel. Men men).

(Anders Gjedde Nyholm, het han, øverstkommanderende general i Danmark, på 1920-tallet).

Men amerikanere, de bryr seg nok lite om sånt, hvis man ikke er amerikansk statsborger.

Da bare bøller de med alt og alle, synes jeg det virker som.

(For jeg hørte jo noe av hva de sa, da jeg av var i forhør, i Detroit, i 2005, siden jeg dro på ferie til USA!).

Så jeg vet ikke hva jeg skal si.

Men nå har jeg prøvd å forklare det her med den gangen jeg klinte med Christell igjen da, her på bloggen.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter