Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. juni 2010

Nå kjøpte jeg en prøvetime på The Gym, hvor de har åpent 24 timer i døgnet, og hvor det kanskje er enklere for meg å bli kvitt flesket mitt. Vi får se




Gmail - Welcome to The Gym - Liverpool










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Welcome to The Gym - Liverpool











The Gym Group
<signup@thegymgroup.com>



Fri, Jun 18, 2010 at 5:57 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Dear Mr Ribsskog,

Your unique security pin number is 07704245 (the first 4 digits are your birth month and year) which will only be activated and valid on 18/06/2010. Please keep your pin number safe as it is your only means of access into The Gym - Liverpool and is unique to yourself. Misuse of your pin number will result in it being terminated.

For information regarding your account, changing your daily membership date, repeating your daily membership and other features, please have a look at the members area of our website by logging your pin number in the top right hand corner of our home page under 'Member Login'.

We look forward to seeing you on the 18th June and know that you will enjoy using our facilities.

Yours sincerely

The Gym Group

© The Gym Group 2010 All Rights Reserved

Follow us on twitter Join our facebook group








PS.

Her er mer om dette:

img132

PS 2.

Det som er bra med The Gym, er at det er billig, og de har åpent 24 timer i døgnet.

Det andre treningsstudioet, (Spindels), det koster kanskje 5-8 pund mer i måneden.

Men der har de også svømmebasseng og sauna.

Selv om det hotellet, og det treningsstudioet, er litt nedslitt.

Så merker jeg at jeg slapper mer av, etter å ha svømt og tatt sauna.

Iforhold til å bare løpe på tredemølle.

Jeg er jo under mye press, iom. at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' osv.

Og bare blir tulla med av myndighetene.

Så jeg tror jeg holder meg til det treningsstudioet som heter Spindels.

Selv om de stenger tidligere.

Det er liksom artig å trene der, på den måten, at der er det svømmebasseng, basket-hall, sauna og boblebad, osv.

Så det er liksom sånn at man både våkner opp og slapper av nesten.

Så jeg tror jeg beholder det medlemsskapet der.

Vi får se.

Det The Gym var også veldig upersonlig, må jeg si.

De hadde ikke bemanning der vel, (annet enn vaskepersonell), og man måtte trykke den koden overalt da.

Og jeg var jo selvfølgelig seint ute.

Og da virka ikke den koden min, etter midnatt, så jeg måtte jo få hjelp av vaskepersonalet, for å komme meg ut derfra.

For jeg fant ikke noen vanlig betjening der.

Så det er vel derfor det er så billig å trene der.

Det er mulig.

Men man kunne se, at de stengte faktisk garderobene, mellom klokken 24 og klokken 4.

Og det var nok for at da kan de vaske der, uten at folk dusjer samtidig.

Så der har nok Lifestyles Gym, (som jeg klaget på, til the Council og the Local Goverment Ombudsman), noe å lære av The Gym, vil jeg si.

(For Lifestyles Gym, hadde vaskedamer i herregarderoben, før treningsstudioet var stengt.

Sånn at man dusja og gikk naken i garderoben, mens vaskedamene stelte med vasking da.

Det er vel kanskje litt usømmelig, vil jeg si, (som vel morfaren min ville ha sagt det).

Så da steila jeg, når jeg så det, og bare gikk hjem, og dusja hjemme istedet, må jeg innrømme.).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter