Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. august 2010

Jeg sendte en ny e-post angående Osloløpet




Gmail - [Fwd: SV: [OSI Friidrett] Resultater fra Osloløpet 1993]










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[Fwd: SV: [OSI Friidrett] Resultater fra Osloløpet 1993]











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 17, 2010 at 6:21 PM




To:
Eirik Gramstad <eirik.gramstad@fys.uio.no>






Hei,

ok det høres bra ut!

Hvis jeg ikke hører noe, så kan jeg prøve å kontakte Hoved-Deichmanske, og høre om de har den aktuelle avisa.

Igjen takk for hjelp!


Mvh.

Erik Ribsskog


2010/8/17 Eirik Gramstad <eirik.gramstad@fys.uio.no>

Her er to mails fra gamlekara i klubben. Jeg skal ta en titt i skrotlageret vårt når jeg får tid....



Eirik





Det var da voldsomt til gamlispreik på denne maillista nå da. Benytter først anledningen til å gratulere Anders med den der bunken med NM-gull. Dernest litt Osloløpshistorie sånn
noenlunde fritt fra hukommelsen. Må bare utfylle Lars litt med å si at KFUM var medarrangør i 1994. I 1993 og en del år før det var Vidar medarrangør. Hele perioden var Universitetsidretten medarrangør.




Når det gjelder om disse tidene er gjenfinnbare er det jo mer usikkert, men jeg mener å huske at det fantes gode arkiver på dette i min tid, så å starte letingen i skrotlageret
hos OSI eller hos Universitetsidretten er en god ide (jobber Margit fortsatt i Universitetsidretten?). Eventuelt kan man spørre Vidar, og kanskje finne ut hvem som hadde tidtakinga på den tida (Emit?). Har en mistanke om at man ikke kan forvente så alt for
mye av Vidar på dette punktet. Er man riktig desperat mener jeg bestemt å huske at Arbeiderbladet (som avisen het i min ungdom) trykket komplett resultatliste etter løpet.



Eventuelt kan man selvsagt svare fyren at vi ikke har dette tilgjengelig…



Erik







Fra: Lars Larsen [larsalarsen@gmail.com]

Sendt: 16. august 2010 20:14

Til: Eirik Gramstad

Kopi: FRIIDRETT ALLE

Emne: Re: [OSI Friidrett] Resultater fra Osloløpet 1993







Hei





Resultater fra Osloløpet 1993 skal det vel litt til å finne. Den gangen var det vel OSI som drev løpet. Før det ble gitt til BUL og OSI overtok det igjen i 2000.




Det er før webens tid så filer har vi vel ikke rundt om tror jeg. Har du flaks kan du finne noe i friidrettsgruppas eller OSIs sentrale akriver(skrotlager).

Jeg vet ikke om Erik Falk er aktiv på mailinglista fortsatt, men han var om jeg husker riktig løpssjef på den tiden. Kanskje han vet noe.

Ellers får andre supplere.




Imponerende (?) at folk spørr om sånt nesten 20 år etterpå.







Mvh

Lars




2010/8/16 Eirik Gramstad <eirik.gramstad@fys.uio.no>


Hei



Jeg har blitt kontaktet av en kar som lurer på hva han løp på i Osloløpet i 1993. Jeg har lett nettet rundt, men ikke funnet
gamle resultater. Er det noen av de gamle traverne i klubben som kanskje har dette liggende evt. vet hvor det kan finnes?



Takk.



mvh.

Eirik










--

Lars




Hei

Resultater fra Osloløpet 1993 skal det vel litt til å finne. Den gangen var det vel OSI som drev løpet. Før det ble gitt til BUL og OSI overtok det igjen i 2000.



Det er før webens tid så filer har vi vel ikke rundt om tror jeg. Har du flaks kan du finne noe i friidrettsgruppas eller OSIs sentrale akriver(skrotlager).
Jeg vet ikke om Erik Falk er aktiv på mailinglista fortsatt, men han var om jeg husker riktig løpssjef på den tiden. Kanskje han vet noe.

Ellers får andre supplere.

Imponerende (?) at folk spørr om sånt nesten 20 år etterpå.


Mvh
Lars

2010/8/16 Eirik Gramstad <eirik.gramstad@fys.uio.no>



Hei



Jeg har blitt kontaktet av en kar som lurer på hva han løp på i
Osloløpet i 1993. Jeg har lett nettet rundt, men ikke funnet
gamle resultater. Er det noen av de gamle traverne i klubben som
kanskje har dette liggende evt. vet hvor det kan finnes?



Takk.



mvh.

Eirik





--
Lars










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter