Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. september 2010

Forfatterstudenter

Nå kom jeg på en ting her, plutselig. 

Og det er at noen forfatterstudenter, fra Bø, i Telemark, har kontakta meg, og skrevet kommentarer på bloggen. 

Om at de liker skrivestilen min, osv.  

Men dette, på johncons-blogg, dette er ikke noe litteratur, altså. 

Dette er faktiske ting, som har skjedd. 

Grunnen til at jeg skriver uten skrivefeil osv., (eller prøver). 

Det er fordi at jeg har fått kjeft om det, i kommentarer. 

Det er folk som hakker på en, for den minste ting, som man skriver feil, på nettet. 

Så derfor har det blitt sånn, at jeg prøver å skrive riktig norsk da. 

Men alt jeg skriver om har skjedd, og det er ikke noe som er oppdiktet, dessverre. 

Bare noe jeg kom på nå, at kanskje noen trodde det, siden det har vært forfatterstudenter på bloggen osv.  
Bare for å prøve å klare opp i det. 

Så vi får se hva som skjer. 

Vi får se. 

Mvh. 

Erik Ribsskog 

PS. 

Han slektningen min, som heter noe med Dørumsgaard. 

Han som er sønn av min morfar, Johannes Ribsskog, sin fetter, komponisten Arne Dørumsgaard. 

Han bor jo i Bø, i Telemark, hvis jeg ikke tar helt feil. 

Og onkel Martin, han babla også om det, at jeg burde begynne å studere på Høyskolen i Bø, da jeg bodde på gården til han og Grete, i 2005. 

Så kanskje det er de Dørumsgaard-folka, i slekta til morfaren min, som bor i Telemark der. 

(Hu ene er i Arbeiderpartiet og er gift med en same vel, osv. Dørumsgaard Varsi, heter vel hun).

Kanskje det er de som tuller med meg? 

Vi får se. 

Bare noe jeg tenkte på nå. 

Så vi får se hva som skjer. 

Vi får se. 

PS 2. 

Her er mer om dette:
 
  mer om dørumsgaard

PS 3. 

Nå fjerna jeg han Terje Dørumsgaard, fra vennelista mi, på Facebook. 

Så nå har jeg ingen(!) Facebook-venner. 

Ikke dårlig. 

Men jeg syntes det ble litt mye tull nå, rundt det stedet Bø i Telemark, (som jeg forklarer om ovenfor, i denne bloggposten). 

Og jeg kjenner jo egentlig ikke har Terje Dørumsgaard heller, fra 'Real Life'. 

Så jeg syntes det ble mest riktig, å kutte ut han nå. 

Jeg har ikke fått svar fra Norsk Lydinstitutt heller, i Stavanger, om de har noe av morfaren min, i arkivet deres. 

Enda han Terje Dørumsgaard er i styret der vel. 

Så det ble litt mye tull med de her Dørumsgaard, må jeg vel si. 

Så da tror jeg kanskje det er like smart, å droppe å ha noe med de å gjøre.  

Det er det nok antagelig da. 

Det er ihvertfall den vurderingen jeg gjør meg nå. 

Så vi får se hva som skjer. 

Vi får se. 

Her er mer om dette:
 
fjerna dørumsgaard

PS 4. 

Her er mer om den litteratur-student blogg forfatteren, som har kontaktet meg. 

Bare for å presisere det, så har dette med 'Romanfabrikken.blogspot.com' ikke noe med johncons-blogg å gjøre. 

Jeg skriver ikke fiksjon. 

Jeg skriver bare om ting som har skjedd i virkeligheten. 

Bare for å presisere det. I tilfelle noen ikke skjønte, (eller later som at de ikke skjønte), det. 

Her er mer om dette:
 
mer om forfatter student blogg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter