Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Jeg driver fortsatt og sender jobbsøknader, som f.eks. denne, hvor jeg søkte på en jobb som Web Designer




Gmail - Web Designer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Web Designer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 19, 2010 at 8:51 PM




To:
stuart.thompson@viseum.co.uk






Hi,

I read about this vacancy, on the Jobcentre Plus website.


I have a degree in IT, from Oslo University College.

I also have a website, which I have designed myself from scratch, on www.johncons.org


I'm unemployed at the moment, so I can start as soon as possible.

I attach my CV hope to hear back from you!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog





CV - Erik Ribsskog.doc
27K








PS.

Sencia, (David Ellis og John), de maser så fælt, om at jeg må søke butikkjobber.

Men, jeg sluttet jo i butikk, i Norge, for å begynne å jobbe med data.

Jeg studerte, og fikk meg en grad i data.

(Noe jeg ikke hadde fra før, for jeg manglet noen eksamener da, fra NHI, fra tilbake på begynnelsen av 90-tallet).

Men nå har jeg en grad, fra 2009.

Så nå er jeg kvalifisert til å jobbe med data, mener jeg.

F.eks. som Web Designer.

Men David Ellis, på Sencia, han sier at det 'ikke er noen ledige datajobber nå'.

Men det er jo ikke sant.

Jeg fant jo tre datajobber igår, for eksempel.

Det må være noe undercover-politi, som har interesse av at jeg skal jobbe i butikk, tror jeg.

De må nekte meg rettighetene mine, fordi jeg bare er en 'Rimi-kar'.

Men det er verden som er full av rasshøl.

For alle har jo rettigheter, uansett om de har jobbet i Rimi, eller ikke.

Så alle de hundretusener av leserne, som har lest på johncons-blogg, de er jo bare rasshøl da.

Som hører på de rasshøla i politiet.

Og alle sitter og ser på, at jeg blir terrorisert, og brukt som levende mål, for mafia, av politiet.

Drittsekker må man vel kalle sånne folk.

Både de likegyldige og politiet.

Hva faen er det her?

Jeg blir brukt som drone, av politiet, mot min vilje.

Og har skrevet om det i årevis, på bloggen min, uten at noen reagerer.

Klovner og fjøsnisser.

Hva faen er det dere driver med?

Neste gang er det en i deres familie, eller dere selv som blir utnyttet sånn og terrorisert og torturert av politiet.

Faens syrehuer, som leser dette.

Hvorfor gjør dere ingenting?

Jævla bønder.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

img085

PS 3.

Mitt hovedmål er altså å bli IT Manager.

For jeg har en grad i IT og 10 års ledererfaring fra Rimi.

Og det fikk han John der igår, til å høres rart ut, at jeg ønsket en jobb, hvor jeg kunne bruke mine ferdigheter, fra _både_ utdannelse og jobb.

Det var visst merkelig da.

Men men.

Men uansett.

Det er mitt hovedmål.

Så har jeg også andre jobber, som jeg kan søke.

Som Web Designer, og nå også Web-shop utvikling.

Og jeg har også jobbet med Systemutvikling, (på 90-tallet).

Men da ble han Ellis potte-sur, virka det som for meg, da jeg nevnte det.

Og jeg har jo nå erfaring i å drifte web-butikker, så jeg kunne jobbet som System Administrator, for en bedrift, f.eks.

Men men.

Så det er mange yrkestitler.

- IT Manager.

- Web Designer.

- Web-shop Designer.

- Systemutvikler.

- Programmerer.

- IT driftsansvarlig.

Det blir 6 forskjellige IT-jobber, som jeg kan søke på.

Likevel, så vil Sencia absolutt at jeg skal søke på varehandel-jobber.

Som er ukvalifisert-arbeid.

Når jeg har en grad i IT osv.

Som er kvalifisert arbeid.

Og er medlem av NITO osv.

(Men de svarer jo ikke, når jeg klager, så de får jeg jo ikke noe hjelp av, med sånne her ting.

Men men).

Da blir jo utdannelsen min bortkastet.

Og det er jo ikke lønnsomt for samfunnet.

For jeg kommer da til å ta den varehandel-jobben, fra en som er ukvalifisert.

Hvor er logikken i dette?

Det må jo være dårlig samfunnsøkonomi.

For da tar jo jeg jobben fra en ukvalifisert.

Og det er jo bare tullball, mener jeg.

Hvorfor skal de absolutt prakke på meg ukvalifisert-arbeid.

Er det Microsoft som prøver å få meg til å se dum ut, sånn at jeg skal tape arbeidssaken min mot Arvato?

Og at de jobber i kulissene, gjennom Sencia, f.eks.?

Gjennom frimurere, f.eks?

Hva faen er det som foregår.

Hvorfor er alle stille som mus?

Dette er som da tyskerne kom til Norge, og folk bare stod på Karl Johan og så på.

Nå sitter folk foran PC-ene og ser på.

Kan dere ikke skrive i avisene i det minste?

Er folk helt innavla i Norge og helt tafatte?

Hva faen er det som foregår, lurer jeg.

Er folk helt mongo?

Hva faen er det her.

Helt håpløst, vil jeg si, at Norge har vært, i de siste årene, når de ikke har skrevet om arbeissaken min og bloggen min, og maktmisbruket mot meg, osv., i avisene, de årene jeg har holdt på med johncons-blogg.

Helt tafatt og helt bakstrebersk og helt håpløst og helt degenerert og helt innavla, vil jeg si.

Så der får dere den, lesere av johncons-blogg.

Det er min mening, ihvertfall.

Så får vi se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter