Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Her kan man se det, at jeg er medlem av en sånn slektsforsknings-gruppe, om den danske adelen, (siden min mormor, og vel også min mor/jeg er med der)

medlem i slektsforskningstre

PS.

Der ble jeg nylig medlem, for en uke siden kanskje.

Men det er så lenge siden jeg skrev til han Sadolin, så jeg husker ikke hva jeg skrev engang.

Men men.

Men kanskje jeg kan klare å finne det på MyHeritage.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se det, at det er over et år siden, at jeg sendte en sånn MyHeritage-e-post, til han Sadolin:

sadolin

PS 3.

Så han Sadolin, han har nok antagelig jobba mye da.

Med å få med alle de 60-70.000, fra den danske adelen, som er i det OneThree-slektstreet nå.

Med å få registrert alle de i slektstreet.

For han har vel ikke hatt noen slaver som gjør sånt for han, som jeg ihvertfall undret litt over?

Nei, det tror jeg ikke.

Jeg får satse på at han Sadolin er en 'grepa kar' da kanskje.

Han er jo en adelsmann.

(Siden han er på det treet selv vel).

Men men.

Men det treet, OneThree, det blir jo nesten som en slags Facebook da, for den danske adelen.

Så kan kanskje lure på om det er bra eller dårlig.

Hm.

Vi får se.

Jeg må nok tenke litt mer på det her.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4

Det heter visst ikke 'OneThree'.

Det skal visst være 'OneTree'.

Hva nå det betyr.

Jeg har også sendt ny MyHeritage-e-post, til han Sandolin.

Etter at han sendte meg medlems e-post, til det OneTree-treet da.

Men den har jeg ikke fått svar fra han Sandolin enda.

Men det tar kanskje et år da, så får jeg en 'masse-produsert' e-post igjen?

For jeg kan ikke akkurat si at jeg har fått noen vanlig e-post, eller vanlig MyHeritage e-post, fra han Sandolin.

Så jeg vet ikke noe særlig om hvem han er, må jeg innrømme.

Jeg ville bare bytte informasjon med han, om de vi hadde felles, på våre slektstre.

Så viste det seg, at hans slektstre var for hele den danske adelen.

Men det visste jeg ikke da, når jeg kontaktet han, ifjor.

Men men.

Så jeg tørr ikke helt si noe sikkert, hverken positivt eller negativt, om han Sandolin.

Men han bor visst i en by kalt Izzet, eller noe, i Tyrkia, hvis jeg husker riktig, fra MyHeritage.

Og noen fra den byen, søkte jo på Google, på dansk, etter bilder av et hus på Bergeråsen.

(Som kanskje var lagt ut til salg da).

Dette snappet jeg jo opp på StatCounter, siden jeg har skrevet så mye om Bergeråsen her på bloggen.

Så sånn var det.

Så her er det nok kanskje muligens noe lurifaks ute å går.

Har denne Bergeråsen-søkinga, som jeg snappet opp, noe med han Sadolin å gjøre?

Hvem vet.

Og jeg får ikke svar på MyHeritage-e-post, som jeg sendte han.

Så det rundt han Sadolin, det kan vel kanskje virke litt underlig?

Men vi får se hva som skjer.

Jeg har jo også blitt hacket, av noen fra Tyrkia.

Og Sadolin bor jo i Tyrkia, (ettersom jeg har skjønt det).

Tilfeldig?

Hm.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter