Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. oktober 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av Nick Ewans for bedrageri










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Nick Ewans for bedrageri











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 20, 2010 at 9:31 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

en amerikaner, som er bosatt i London, har kontaktet meg på e-post, med opplysninger om min mor, Karen Ribsskog, og min morfar Johannes Ribsskog, (fra avisarkiver), og gitt seg ut for å være privat etterforsker.


Men han viser seg nå å være en skuespiller, (sikkert arbeidsledig):



Han skrev i en e-post, at han jobba for et firma i Guterslo, i Tyskland.


Og jeg vet at hovedkvarteret til Bertelsmann ligger der.


Jeg har en arbeidssak mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft Scandinavian Product Activation, i Liverpool, hvor jeg jobbet i 2005 og 2006.


Han Ewans har satt opp en blogg, hvor han skriver dritt om meg, at jeg er 'nuts', altså sinnsyk, og hvor han skriver at han er privat etterforsker:




Ewans ønsket blant annet å dra til Norge, og prate med folk på vegne av meg.

Etter at jeg hadde overhørt det, at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Noe han hadde lest seg til, på bloggen min, eller kanskje jeg nevnte det, i e-poster.


Men, jeg brøt kontakten, for han skrev først at han skulle til Norge.

Men plutselig ble det sånn, at han skulle prate med kjente av meg, kolleger og familie og venner, på vegne av meg!


Og det er jo jeg helt i mot.

Jeg visste ikke at han skulle til Norge, pga. av meg.

Jeg trodde det var i noen andre ærend.

Så da kutta jeg ut han, og sendte e-post til den amerikanske ambassaden i London.


For jeg jobba jo på Rimi Bjørndal, og der var det sånn, at en av de faste kundene, (Muhammed), ble skutt i beinet og sånn.

Så der var det ganske tøft.

Så jeg tenkte at han kunne havne i problemer, hvis han begynte å rote for mye rundt i Oslo og på Bjørndal osv.


Og så brøt jeg kontakten med Ewans, og fortalte han, at han ikke hadde min tillatelse, til å prate med noen, på vegne av meg.

Etter dette har jeg ikke hatt noe med Ewans å gjøre.

Men han har satt opp en 'hat-blogg', mot meg, som jeg linket til ovenfor.


Han er sikkert betalt av Bertelsmann, siden jeg har en arbeidssak mot dem.

Så ønsker de sikkert å ødelegge ryktet mitt, eller noe, og har betalt en arbeidsledig skuespiller, for å late som at han er privat etterforsker, for å ødelegge ryktet mitt, i Norge, og også i verden, siden han satt opp en blogg også, på engelsk, hvor han skriver jeg er sinnsyk, ('nuts'), osv.


Så han har sikkert fått noen blodpenger av Bertelsmann, tenker jeg.

Så det her ser jeg på som mordforsøk, for det her er sikkert del av en plan, for at jeg skal miste kontrollen, og bli et lett offer for leiemordere, eller lignende, (som de leide Ewans da), fra Microsoft og/eller Bertelsmann, for å bli kvitt min arbeidssak, som avdekker hvordan de behandler ansatte med forsterkning, og ikke bruker motivasjon/vanlig kommunikasjon, i forhold til medarbeiderne, de bare kjefter og skriker, dvs. 'Team-Leader'-ne, de blir visst opplært til å bare skrike til de ansatte, hvis de spørr om noe.


Så det skaper dårlig arbeidsmiljø, og da blir det bare en tulljobb.

Det er nok et skalkeskjul, for at illumianti/forretningsfolk, skal få tilgang til unge, pene damer, fra Norden osv., som svarer telefoner, fra folk som har installert på mange maskiner kanskje, (og som da ikke er så høye i hatten), og som unnskyldning, for å ha mange pene unge damer i samme bygget, the Cunard Building, som rike direktører i kontorfirma osv.


Er det sånn det henger sammen?

Det er nok del av et stor verdensomspennende illuminati/frimurer-nettverk, eller noe.

Ei jeg kjenner fra Sande, som jeg ikke husker navnet på nå, som gikk i parallellklassen min vel.


Hu gikk på Wang handelsskole i Oslo, så hu gikk vel et år under meg, tror jeg.

Hu sa det, at i Oslo var det sånn, at hvis hu ville ha jobb, i vanlige kontorfirma, så måte hu sitte i trusa på fredager og gjøre masse slibrige ting, osv.


Så det er nok noe verdensomspennede illuminati-nettverk, eller noe, dette.

Så dere får ha lykke til med eventuell graving.

Jeg ønsker gjerningsmannen/gjerningsmennene tiltalt og straffet.


Mvh.

Erik Ribsskog





ewans skriver dritt om meg.JPG
99K








PS.

Her er vedlegget:

ewans skriver dritt om meg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter