Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. oktober 2010

Mer fra Spesialbestillinger.net




Gmail - Spesialbestilling










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spesialbestilling











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 20, 2010 at 12:50 AM




To:
juancarlo@justemail.net






Hei,

jo, det er bare jeg som jobber her.

(Jeg er en flyktning som er forfulgt av 'mafian' i Oslo, og ikke får rettighetene mine fra politiet, og jeg ble forsøkt drept i Larvik, i 2005, så jeg har flykta til England).


Men det osCommerce-programmet, brukte 'vi', på den formen, 'velkommen til vår nettbutikk', eller noe, så jeg begynte litt ubevist vel å bruke det jeg og.

Så det er jeg nok sikker på dessverre.


Når det gjelder banan-cola, så får du høre med din lokale kjøpmann.

Jeg har aldri hørt om det før.

Men når det gjelder slag som Cherry Cola og Dr. Pepper, så har jo Ringnes bryggeri, (nå eiet av Carsberg), valgt å ikke ta inn disse to slagene, med morsom brus, vil jeg kalle det, til Norge.


Så jeg vet ikke egentlig hvorfor de ikke har gjort det.

De har da tatt inn sitron-cola og forskjellige 'rare' Fanta-smaker og Urge osv., så.

Så hvorfor ikke Cherry Cola og Dr. Pepper.


Det skjønner jeg ikke helt.

Men jeg skal vurdere å ta inn Cherry Cola og Dr. Pepper, etterhvert, i en av nettbutikkene mine.

Men jeg skjønner det nå, at dette må planlegges ordentlig.


Sånn at jeg har emballasje og alt sånt i orden.

Jeg prøvde å begynne med alt mulig på en gang her, og det kræsja litt.

Men sånn jeg tenker på det nå, så vil jeg begynne med Cherry Cola og Dr. Pepper-bokser, til 25 kroner.


(Siden disse ikke finnes i stor skala i Norge, hvis jeg ikke tar helt feil, for jeg har ikke vært i Norge, siden 2005).

På den samme butikken, som har sjokoladen.


Så da blir det også frakt i tillegg da men.

Men jeg får se det ann litt.

Om det blir 25 eller 29 eller 35 eller hva det blir.

Og jeg må også finne ut hvordan jeg skal gjøre det med emballasjen.


Så dette kan ta litt tid.

Men jeg skal ha det i bakhodet.

Så da håper jeg at du forstår det, at Banan-cola, det har jeg aldri hørt om en gang, så det kan jeg ikke skaffe deg, dessverre.


Med Spesialbestilling.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/19 <juancarlo@justemail.net>

Hei igjen,



Helt sikker kan du vel ikke være? Det kan jo ha vært en annen av dere

som skrev den?

Hjelper det på hukommelsen hvis jeg bare bestiller 40 liter? 30?



Med Opplagt Spesialbestiller-hilsen



Juan Carlo



On Tue, 19 Oct 2010 23:51 +0100, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

wrote:

> Hei,

>

> ja det er jeg helt sikker på.

>

> Vi har slutta å motta Spesialbestillinger nå.

>

> For det ble lite omsetning, og vi fikk også inn for mange tulle- og

> useriøse

> bestillinger, dessverre.

>

> Med Nedlagt Spesialbestillinger.net-hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2010/10/19 <juancarlo@justemail.net>

>

> > Den kom jo fra deres adresse. Er du sikker på at det ikke var dere som

> > skrev den, for så å ombestemme dere?

> >

> > Mvh. Juan Carlo

> >

> >

> > On Tue, 19 Oct 2010 23:15 +0100, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

> > wrote:

> > > Hei,

> > >

> > > det var ikke jeg som skrev den e-posten der.

> > >

> > > Vi har bestemt oss for å slutte Spesialbestillingene nå, for det lønte

> > > seg

> > > ikke.

> > >

> > > Med Spesialbestillinger.net-hilsen.

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > >

> > > 2010/10/19 <juancarlo@justemail.net>

> > >

> > > > Supert! Du er kongen av spesialbestillinger!

> > > > Da bestiller jeg 50 liter banancola.

> > > >

> > > > Banancola-hilsen fra Juan Carlo

> > > >

> > > >

> > > > On Wed, 20 Oct 2010 00:03 +0200, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

> > > > wrote:

> > > > > Hei,

> > > > >

> > > > > Banan-cola kan du bestille så mye du vil av. Der er det ingen

> > > > > begrensninger.

> > > > >

> > > > > Med Spesialbestilling.net-hilsen

> > > > >

> > > > > Erik Ribsskog

> > > > >

> > > > > On Tue, 19 Oct 2010 23:10 +0200, juancarlo@justemail.net wrote:

> > > > > > Heihei.

> > > > > > Ja, kanskje jeg burde finne en mowerjack el.l.?

> > > > > > Vi får se.

> > > > > > Men jeg bestiller ihvertfall 0.99 kg banancola fra deg, hvis det er

> > > > > > greit?

> > > > > >

> > > > > > Ærbødig hilsen fra Juan Carlo

> > > > > >

> > > > > >

> > > > > >

> > > > > >

> > > > > > On Tue, 19 Oct 2010 21:47 +0100, "Erik Ribsskog" <

> > eribsskog@gmail.com>

> > > > > > wrote:

> > > > > > > Hei,

> > > > > > >

> > > > > > > ja, men da må du nesten kontakte noen som gjør sag-arbeid.

> > > > > > >

> > > > > > > Spesialbestillinger.net driver med bud og forsendelses-arbeid.

> > > > > > >

> > > > > > > Vi påtar oss ikke sag-arbeid dessverre.

> > > > > > >

> > > > > > > Hør med noen sveisere eller andre håndverkere da.

> > > > > > >

> > > > > > > Med Spesialbestilling.net-hilsen

> > > > > > >

> > > > > > > Erik Ribsskog

> > > > > > >

> > > > > > >

> > > > > > > 2010/10/19 <juancarlo@justemail.net>

> > > > > > >

> > > > > > > > Hei igjen.

> > > > > > > > Med en god sag går det sikkert an å dele det opp i pakker som

> > veier

> > > > > > > > mindre enn 1 kg.

> > > > > > > > Og hvis jeg forskuddsbetaler skjønner jeg ikke helt hvorfor du

> > > > trenger å

> > > > > > > > slå opp inntekten min i skattelistene.

> > > > > > > >

> > > > > > > > Med banancola-hilsen fra Juan Carlo

> > > > > > > >

> > > > > > > > On Tue, 19 Oct 2010 15:15 +0100, "Erik Ribsskog" <

> > > > eribsskog@gmail.com>

> > > > > > > > wrote:

> > > > > > > > > Hei,

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > det du bestiller må veien under 1 kg før innpakning.

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > Du må også oppgi navn og adresse, (et som kan gjenfinnes i

> > > > skattelistene

> > > > > > > > > på

> > > > > > > > > nettet).

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > Hvis du vil bestille isbre-mint, så anbefaler jeg

> > > > kongenavdanmark.net ,

> > > > > > > > > som

> > > > > > > > > fortsatt skal ha isbre-mint på lager, for øyeblikket

> > ihvertfall.

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > Med Spesialbestillinger.net-hilsen

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > Erik Ribsskog

> > > > > > > > >

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > 2010/10/19 <juancarlo@justemail.net>

> > > > > > > > >

> > > > > > > > > > Har man Banan-Cola i England? I såfall vil jeg bestille en

> > > > 6-pakning av

> > > > > > > > > > dette i tillegg.

> > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > On Tue, 19 Oct 2010 13:59 +0200,

> > juancarlo@justemail.netwrote:

> > > > > > > > > > > Legg til en pose isbremint, er du snill. Har hatt lyst

> > til å

> > > > smake

> > > > > > > > dette

> > > > > > > > > > > lenge. :)

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > On Tue, 19 Oct 2010 12:59 +0200,

> > juancarlo@justemail.netwrote:

> > > > > > > > > > > > Hei Erik,

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > Kan jeg få bestille en MTD Briggs 53cm Self Propelled

> > Mower

> > > > 3-in 1?

> > > > > > > > De

> > > > > > > > > > > > har den på Tesco.

> > > > > > > > > > > > Og en pose kaffe hadde vært supert, takk.

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > På forhånd mange millioner takk for hjelpen!

> > > > > > > > > > > > Hilsen Juan Carlo

> > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > >

> > > > > > > > >

> > > > > > > >

> > > > > > >

> > > > > >

> > > > >

> > > >

> > >

> >

>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter