Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. oktober 2010

Jeg sendte en oppdatering til Politiet i Drammen. Er det noen svensker som driver å sender dritt om meg?




Gmail - Oppdatering/Fwd: Fwd: Til dere som har hatt kontakt med Erik Ribbskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Fwd: Til dere som har hatt kontakt med Erik Ribbskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Oct 21, 2010 at 7:47 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Torolv Teistgard <torolv.teistgard@gmail.com>

Date: 2010/10/21
Subject: Fwd: Fwd: Til dere som har hatt kontakt med Erik Ribbskog
To: eribsskog@gmail.com


---------- Forwarded message ----------

From: (sensurert)

Date: 2010/10/21

Subject: Fwd: Till dere som har hatt kontakt med Erik Ribbskog

To: (sensurert)



Hej!



Som dere sikkert skjönner har Erik Ribbskog paranoid psykose, og er på

flukt från Psykiatrien i Vestfold.



Ribbskog har en blogg hvor han legger ut alt han gjör, fra å pille

seg i nesen till å legge ut all korrespondanse. Der publiserer han også

et titalls anmeldelser til Politiet i Drammen hver dag. Han har

anmeldt alle han noen sinne har hatt kontakt med.



http://johncons-mirror.blogspot.com/



Se noen exempler på hans eskapader her:



http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2010/06/ribsskogs-beste.html



Her er journalen hans från Psykiatrien i Vestfold, hvor han fick

diagnosen paranoid psykos, og som han har lagt ut på bloggen sin:



http://1.bp.blogspot.com/_BMIyD09FrSs/SM60aEuILgI/AAAAAAAADjo/EtPIyqgxsRs/s1600-h/scan0011.jpg



Her forteller Ribbskog att han gikk till psykolog og fikk diagnosen

paranoid psykose:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/10/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_21.html



Ribbskog benekter selvsagt att han er paranoid og mener det er den

russiske 'mafian' som pröver å få det til å bli sånn.



Perestrojka!











PS.

Altså jeg har ikke paranoid psykose.

Men min onkel Martin, trodde ikke noe på at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Så jeg gikk med på å gå til psykolog, sånn at onkel Martin skulle skjønne at problemene var reelle.

Og hvis man går til psykolog, og sier man er forfulgt av 'mafian'.

Så får man vel ganske automatisk en arbeidsdiagnose, om at man er paranoid, etc.

Men jeg dro til England, seinere i 2005, og da ble jeg skrevet ut av en av sjefene der, ved Psykiatrien i Vestfold, fra å gå til timer hos psykolog.

Så jeg fikk aldri noen diagnose.

Det var kun snakk om en arbeidsdiagnose.

Og dette var i 2005.

Og jeg rømte til England, etter et drapsforsøk mot meg, på den gården i Kvelde.

Så jeg har altså aldri blitt umyndiggjort, eller noe.

Jeg er ved med mine fulle fem.

Så dette som skrives i e-posten ovenfor, det er bare sånn Sovjetstat-aktig svada.

Antagelig noe fra noe russisk mafia, eller noe.

Sånn som det var i Sovjet, at alle som sa noe imot myndighetene, de var sinnsyke.

Sånn er de e-postene, at noen vil ha det til at jeg er sinnsyk, eller noe.

Men hvis man hadde fått en upartisk ekspert, til å se på de papirene, fra Psykiatrien i Vestfold, så ville han bare ledd av de.

For de papirene, (som man vel nesten må være psykolog for å forstå), de sier at jeg _ikke_ er sinnsyk, og ikke omvendt.

Jeg skal finne mer om dette.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurer på om det kan være hu Emelie Wallin, fra Arvato.

Som driver å kødder med meg, kanskje på oppdrag fra Bertelsmann?

Siden jeg har en arbeidssak mot de?

Siden hu skriver etternavnet mitt med to 'b'-er, mener jeg, (Ribbskog).

Slik som de gjorde på Arvato.

Hm.

Hvem vet.

Bare noe jeg lurte på.

For jeg ringte henne om den arbeidssaken, mot Arvato, for et par år siden, om hu ville prate om det som skjedde der.

Og da lurte hu fælt på, om jeg kom til å bli i Liverpool, eller flytte til Oslo eller Sunderland.

Og hu ville ikke prate om jobb.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her kan man se hva som skjedde i Norge, da jeg rømte fra det drapsforsøket der, på Løvås gård, i Kvelde, på 35 årsdagen min, 25. juli 2005, da jeg var alene på gården, for å passe den, (de hadde også hester og sauer der, som jeg ikke er sikker på nøyaktig hvor var, da dette angrepet mot meg skjedde).

Man kan se at min onkel, Martin Ribsskog, (som drev den gården sammen med sin samboer, som eide gården, Grete Ingebrigtsen).

(Eller det var egentlig jeg som drev gården mest, for jeg slava hver dag, med å grave grøfter og rydde nedhogde trær osv.

For min onkel sa at han bare kunne jobbe en time hver dag, grunnet en gammel motorsykkel-skade).

Så sånn var det.

PS 4.

Her er mer om dette:

scan0015 paint

PS 5.

Her kan man forresten se det, at det er feil dato, som står på det dokumentet fra hun tyske psykologen Silke, i PS-et ovenfor.

For jeg dro da til Larvik Sentrum, (jeg rodde på Farrisvannet faktisk, med en robåt jeg fant, for å komme unna det 'jaktlaget', som skulle drepe meg, overhørte jeg, at de skulle skyte meg, først sa han 'skytern', til en annen, at han skulle skyte meg i hue, seinere forrandra han det til balla, overhørte jeg.

Mens jeg dreiv og sendte tekstmeldinger til Magne Winnem og hu tyske psykologen.

Jeg tok så bussen til Kristiansand, for den gikk før toget gikk.

Jeg overnatta så på Hotell Skagerak, i Kristiansand, en natt.

(Hvor jeg tok en øl i minibaren, og noen sleipinger hadde jekket av korken, drukket innholdet, og fylt på vann!).

Lite ekkelt, jeg skulle liksom drikke øl, også var det vann.

Æsj.

Det klagde jeg på dagen etter).

Så kjøpte jeg billett med en danskeferje, til Hirtshals.

Så klipte jeg meg og barberte meg, hos en frisør der.

Også kjøpte jeg telefonkort, til mobilen.

Og ringte Magne Winnem, husker jeg.

Og slengte fra meg en brødkniv, eller hva det var, som jeg hadde hatt på meg, i selvforsvar.

Før jeg tok ferja til Hirtshals.

Så leide jeg en bil i Hirtshals.

Og her kan man se, at det var den 26. juli.

Så riktig dato, for da dro fra gården Løvås, det skal være 25. juli 2005.

Martin og Grete dro på motorsykkel, i retning Danmark, (sa de ihvertfall), på formiddagen/ettermiddagen.

Jeg fikk bursdaggaver, tidligere på dagen.

En litt gammel bok, med bilder, fra Egypt, fra bestemor Ingeborg, (som ikke var der, men hadde levert en gave da).

Og en halvflaske whisky, fra onkel Martin, av det merket han pleide å kjøpe til seg selv, på polet.

Så sånn var det.

PS 6.

Her er den regningen fra Europcar igjen:

img086 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter