Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. oktober 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Spesialenheten




Gmail - Ribsskog: Farlig










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ribsskog: Farlig











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Oct 21, 2010 at 12:23 AM




To:
post <post@spesialenheten.no>


Cc:
anne-kathrine.skodvin@ica.no






Hei,

hvis politiet sitter på fitta si og ser på det her.

Så det kan godt hende at jeg blir farlig, som han skriver om.

Jeg har alltid vært rolig, og aldri vært noe aggresiv.


Men når politiet sitter på fitta si og ignorerer alle anmeldelsene, som jeg sender til dem.

Da blir jeg irritert og får lyst til å skjære dem opp i småbiter hele gjenger.

Dere råtne politifolka i Norge er en gjeng med innsurna kommunister hele gjengen.


Jeg har hatt en sånn på tråden, fra politiethuset på Grønland, da jeg bodde i Norge, så det veit jeg.

Og en gang da jeg jobba som butikksjef i Rimi, så var det også en sånn insurna kommunistpurk, som juksa med bildene av ranere osv., etter et ran, da jeg var butikksjef på Rimi Nylænde i 1999.


Så skal ha dere ha hele landet som et insurna kommunistreir.

Eller skal det være mulig for vanlig folk å bo der og.

Faen jeg er dritt lei, dere får ta å etterforske de innsurna kommunist-gangsterne som det er ihvertfall i Oslo-politiet.


Og slutte å sitte på ræva dere og.

Jeg sender dette til Rimi, for det kan være linka til ranet på Rimi Nylænde at politiet tuller med meg.

For de tulla med bildet av raneren.


Han etterforskeren holdt tommelen på et bilde.

Også ville han at jeg skulle si at det var raneren da.

Så politiet jukser.

Også er de kanskje redd for at jeg skal avsløre dem da.


Så tuller de med meg og.

Er det sånn det henger sammen?

Det er Sovjet-Russland det her.

Perestrojka,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/21
Subject: Fwd: Ribsskog: Farlig

To: post.sondre.buskerud@politiet.no


Hei,

dere får sperre inn han jugærn her.

For jeg har ikke noe diagnose, og har aldri hatt det, for paranoia, eller noe annet.


Det er noe russisk mafia, som prøver å få det til å bli sånn.


Det var fordi jeg fortalte onkelen min Martin Ribsskog at jeg hadde overhørt i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Så sa han det til en lege, og de skulle ha det til at dette kunne være noe jeg innbilte meg.


Og da gikk jeg med på å gå til lege og psykolog, sånn at onkelen min skulle skjønne at det _ikke_ var noe jeg innbilte meg.

Da fikk _arbeidsdiagnose_ som alle som går til psykolog, etter å ha overhørt at de er forfulgt, ville ha fått.


Så det er piss at jeg har noe diagnose.

Det var bare en arbeidsdiagnose, og jeg er ferdig med det greiene der, for mange år siden.

Dette er fra 2005, og jeg har hatt 3-4 jobber i mellomtiden.


Og blitt forsøkt drept også på min onkel Martin Ribsskogs gård, i Kvelde.

Det er sånn de gjorde i Sovjet-Russland, at de bare forvrengte det til at noen var sinnsyk osv.

Det er som noe av Kafka.


Hvis dere tror på det pisset der, så er dere så dummet at det er luft mellom øra på dere omtrent.

Men det skulle ikke forrundre meg om dere gjør det.

God bedring isåfall.


Erik Ribsskog

PS.

Og grunnen til at jeg skriver om alt på bloggen, det er fordi jeg ikke får rettighetene mine, av dere 'kjøtthuene', i Politiet.


Det er som i kommunist-Russland, at dem vrenger på alt mulig.

Kommunist-mafia sikkert.

Og jeg blir jo angrepet av kommunist-mafia, hver dag, i en årerekke, så at det blir mange anmeldelser av det, det er vel ikke rart.


Det betyr at kommunist-mafian har kontroll det, og at politiet er med i den.

Også lager dem et vrengebilde av virkeligheten.

Dere får ha god bedring med kommunist-galskapen deres, må jeg si.




---------- Forwarded message ----------
From: Torolv Teistgard <torolv.teistgard@gmail.com>

Date: 2010/10/20
Subject: Ribsskog: Farlig
To: hanne.butvillo@vestfoldmuseene.no


Som du sikkert skjønner har Erik Ribsskog paranoid psykose. Og som du allerede har lagt merke til, liker han å legge ut om familien sin (og andre) på internett. Han liker også å anmelde dem til Politiet i Drammen for drap og diverse andre forbrytelser som de utvilsomt har begått (Politiet i Drammen har fått snart 500 anmeldelser fra ham):



Ribsskog har en blogg hvor han legger ut alt (i helt bokstavelig forstand) han gjør:



Her er journalen hans fra Psykiatrien i Vestfold, hvor han fikk diagnosen paranoid psykose, og som han har lagt ut på bloggen sin:




Torolv











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter