Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. november 2010

Jeg sendte en ny 'web-mail' til MittOppdrag.no





Kundeservice
ProCRM® - Professional Customer Service





Melding mottatt!

Våre kundebehandlere kontakter deg snart via epost (eribsskog@gmail.com)

Hilsen MittOppdrag



Oppføring: Sletting

Erik Ribsskog
08/11 18:52
Hei,

kan dere slette min oppføring, hos dere, innen web-design og andre IT-oppdrag, ettersom jeg kun får falske omtaler, under siden min, hos dere.


På forhånd takk for hjelp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

MittOppdrag (Christian E.)
10/11 10:35

Hei,

Oppføringen slettes automatisk når den slettes i Brreg.

Hilsen MittOppdrag.no

Erik Ribsskog
10/11 16:01
Hei,

dette er ikke en falsk forespørsel om sletting, som jeg fikk en annen e-post om.


Jeg bor i England, og er ikke oppsatt i Brønøysunds-registeret.

Alle kommentarene som jeg får på den siden er falske, så jeg vil ikke stå på den siden deres.

Jeg har ikke fått et eneste oppdrag gjennom dere.


Erik Ribsskog
MittOppdrag (Christian E.)

12:38
Vennligst send orgnr + firmanavn


Mvh MittOppdrag.no
Erik Ribsskog

15:05
Hei,

ja, siden jeg bor i England, så tenkte jeg det var greit å bare skrive '123456789', på organisasjonsnummer.


(Det er det kanskje muligens ikke, når jeg tenker meg om nå men.

Men likevel, så tenkte jeg det var greit, siden jeg tilbydde tjenester til Norge).

Firmanavn er mitt navn, Erik Ribsskog, siden jeg er/var selvstendig næringsdrivende, som driver i mitt eget navn, og ikke som aksjeselskap.


Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter