Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. januar 2011

Jeg tror det må ha vært på en av de her, som faren min dro med meg og Christell, sommeren 1980, for å 'lete' etter onkel Runar og onkel Håkon og dem

sommeren 1980

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10020697

PS.

Og da vi var der, så gikk vi bak to slanke, kvinnelige naturister, opp en bakke.

Ei på ca. 20 år, og ei på ca. 10 år vel.

Jeg og Christell og faren min.

Og jeg la merke til at faren min nok kikka mest på hu på 10 år.

Men men.

Så sånn var det.

Etterpå ble faren min borte, i kanskje ca. en halvtime, inne på en bar, eller en restaurant eller et dansested, eller noe.

(Et sted med sånne fargede lyspærer hengt opp rundt uteserveringen, eller dansegulvet, eller hva det var, tror jeg, hvis jeg ikke husker helt feil).

Mens jeg måtte passe på Christell.

Mens en mann 'overvåka' oss nesten vel.

(En høy mann med mørkt hår, i 40-50 åra vel.

Og i dress, eller noe, kanskje vel.

Eller ihvertfall ganske fint/formelt kledd vel.

Noe sånt).

Jeg så at det lå en fugl på plenen der.

Men jeg likte ikke å bli overvåka.

Jeg følte meg litt utrygg der, når han mannen i 50-åra vel, fulgte med på oss, sånn som jeg husker det.

Så jeg blåste i den fuglen.

Men så så Christell også den fuglen, husker jeg.

Og tok den med videre.

En fugl som ikke kunne fly.

Så fant vi Runar og Håkon og Roger Stenberg og dem, på en 'vanlig' camping, noen kilometer unna, en time seinere, eller noe.

Men da syntes jeg nesten at det var kjedelig at vi fant dem nesten.

For det var visst mange fler naturist-campinger der også.

Som vi ikke hadde vært på.

Men men.

Eller jeg ble litt rastløs da kanskje, av å gå opp den bakken på naturistcampingen, rett bak den nakne jenta og hu nakne dama der, like før.

Men men.

Faren min gikk vel på dass og runka eller noe, tror jeg.

Hvis ikke han kjøpte ei hore, (av noen lokale 'gangstere').

Og at det var derfor jeg og Christell måtte vente i en halvtime cirka, da hu fant den fuglen.

Men men.

Så noe av dette kan kanskje ha vært arrangert og, tenker jeg nå.

Så sånn er nok kanskje det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter