Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. januar 2011

Her ser vi at min fars nye familie, Humblen, er en 'indremisjon-familie'. Bestemor Ingeborg fortalte jo, at min morfars farmor, Høstland, også var der

flere tegn inderemisjonen

http://www.google.no/#q=humblen+navnet&hl=no&biw=1280&bih=709&prmd=ivns&ei=uGQfTYPlAY-zhAeGhJC3Dg&start=170&sa=N&fp=20a22bc959c33c38

PS.

Så det er nok de kristne/indremisjonen/Johanitterordenen, som har tulla med meg, hele livet, vil jeg tippe på.

(Av ukjent grunn for meg).

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hun Jenny Humblen, fra skjermbildet ovenfor, hun er med der, (på Indremisjonens nettsider), som kontaktperson, for et kor, som heter 'nytt lys', mener jeg navnet var.

Og min fars nye samboer, på Bergeråsen, Haldis Humblen, hun sang også i kor forresten.

Musikklærer Blix, som vi hadde på Svelvik Ungdomsskole, han var dirigent i det koret, som Haldis sang i, hvis jeg husker riktig.

Jeg likte ikke Blix så bra, fra ungdomsskolen, husker jeg.

Og det nevnte jeg vel i bilen en gang, mens faren min kjørte Haldis, til noe kor-oppvisning, like sør for Holmestrand, eller noe.

Og da ble Haldis sin datter, Christell Humblen, aggressiv, husker jeg, og sa noe lignende som at Blix var gild, eller noe sånn, (hvis jeg husker riktig).

(Selv om hun nok ikke brukte så 'norske' ord som 'gild'.

Men nok heller et mer moderne ord med den samme meningen da).

Så sånn var nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her kan vi se det, at hun Jenny Humblen, hun driver også med en sånn bibelgruppe.

Så det er nok en 'indremisjons-familie', som det er snakk om her, vil jeg nok si, når det gjelder Humblen-familien.

Så sånn er nok det

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Her er mer om dette:

jenny humblen bilbelgruppe

http://y-ungdom.blogspot.com/2010/12/frste-y-i-2011.html

PS 5.

Han gutten i PS-et ovenfor.

'Sverre Ytterdal', står det.

Han har forresten noe lignende av sånn frisyre, som jeg hadde, da jeg var i puberteten, osv.

For Christell, (og Nina Monsen), hu(/de) prata om hvor gildt det var med hårgele og lebepomade og sånn da.

Så jeg begynte å bruke mye sånt.

Og hu prata om hvor ille Ulf Havmo var.

Hu sa 'Ulf' og grøste liksom, i sofaen min.

Så hu Christell påvirka meg til å ha en sånn 'femi'-image, vil jeg si, (som var populært på 80-tallet), da jeg var i puberteten.

Noe ala Limahl nesten kanskje.

(Selv om jeg ikke var så ille.

Noe mer ala Pål Wåktaar i Aha kanskje.

Noe sånt).

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter