Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. februar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Welcome!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Welcome!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Feb 26, 2011 at 5:14 PM




To:
emailalerts@ncronline.org


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






I'm not 'Miss'.

I'm Mr. Erik Ribsskog.

Why do you threath me of demasculation.

I'll report this to the police in Norway, since the Merseyside Police also call me 'Miss', in letters.


Til Politiet i Norge:

Jeg sender også dette til Spesialenheten siden dere ikke svarer.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Erik Ribsskog



On Sun, Feb 20, 2011 at 1:47 AM, National Catholic Reporter <emailalerts@ncronline.org> wrote:



Having trouble viewing this email?
Click here
















-

National Catholic Reporter

- -

-








-





Welcome!














-







Dear Miss Erik,



Thank you for signing up to receive e-mail updates from the National Catholic Reporter. We are happy
to have you as a member of our community.



Privacy is important to us; therefore, we will not share your information with anyone. At any point, you can select the link at the bottom of every email to unsubscribe or change your e-mail preferences.



Thanks again for registering. If you have any
questions or comments, feel free to contact us.



Sincerely,




National Catholic Reporter


email:
emailalerts@ncronline.org


phone:
1-816-531-0538


web:
http://ncronline.org




-
-
-













This email was sent to eribsskog@gmail.com by emailalerts@ncronline.org |




National Catholic Reporter | 115 E Armour Blvd | Kansas City | MO | 64111














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter