Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. juli 2011

En Bastonsen, (som har drevet med personforfølgelse mot meg før), mener at den norske Johanitterordenen ikke er ekte




Gmail - Malteserordenen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Malteserordenen











Bastian Bastonsen
<bastonsen@gmail.com>



Tue, Jul 26, 2011 at 9:34 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Hei,



Vedr. http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/07/nettavisen-skriver-at-ordres-des.html



den "ordenen" som han Humblen var med i, er ikke den ekte

Malteserordenen, men en falsk orden ("Self-styled order":

http://en.wikipedia.org/wiki/Self-styled_orders )



Her finner du navnet til han som er nevnt i Aftenposten-artikkelen som

"storprior" (Schantz)



http://www.orderstjohn.org/selfstyle/ecuall.htm



Det finnes en enorm mengde falske

"Malteserordener"/"Johannitterordener". Se denne nettsiden:

http://www.chivalricorders.org/orders/self-styled/selfsty1.htm



Den eneste ekte Malteserordenen/Johannitterordenen er denne ordenen

her, som har ambassader i mange land og er anerkjent som suveren stat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sovereign_Military_Order_of_Malta - man

må være katolikk og adelig for å bli medlem, og blir invitert til å

bli medlem, man kan ikke søke om medlemskap. Det er bare noen veldig

få norske (alle katolske) medlemmer.



Aftenposten har dessverre blitt lurt av en falsk/"self-styled" Johannitterorden.



Bastian









PS.

Her er mer om den nevnte personforfølgelsen mot meg, fra Bastonsen, fra 2010:

bastonsen personforfølgelse

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/07/en-bastonsen-som-har-drevet-med.html

PS 2.

Så johncons-blogg, har så kyndige lesere, viser det seg.

At de til og med kan rette på Aftenposten.

Men da må de sende til Aftenposten, og ikke til meg, mener jeg.

(Sånn at Aftenposten kan dementere det de har skrevet tidligere, som eventuelt har vært feil da.

Jeg ser at Bastonsen bruker kilder som ikke er helt overbevisende vel.

(Selv om innholdet er interessant).

Jeg tenker for eksempel på et av nettstedene, som han bruker som 'bevis', nemlig http://www.orderstjohn.org/.

Nå har jo jeg studert Computing, ved Faculty of Applied Sciences, ved University of Sunderland, i 2004/05, og har lært litt om 'research' osv., og det skal helst være anerkjente aviser, tidsskrifter eller bøker, som man refererer til, (som vel skal ha en ansvarlig redaktør da).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på).

Bare et tips til Hr. Bastonsen.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter