Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. august 2011

Det her er min stekusine Isa, og hennes storesøster Andrea, som har farga håret. Jeg visste ikke at Isa drev med baseball. Men men

isa og storesøster andrea

PS.

Isa har jo svart med litt hvitt, på capsen og på et av bildene for arbeidsgiver, (Kez.no).

Det er vel noe taoist-greier muligens?

Er det djeveldyrkerne?

A-gjengen?

Min halvbror Axel er jo kamerat med en av lederne i A-gjengen, fortalte han meg, påsken 2005.

Har Isa blitt medlem av den samme gjengen, for eksempel gjennom Axel, etter at hu har begynt å jobbe i Oslo, eller noe?

Hvem vet.

Men man kan lure ihvertfall, mener jeg.

Det beste er nok å holde seg unna de her folka, vil jeg tippe på.

Politiet vil ikke etterforske mordforsøk mot meg, på gården til mora til Isa, nemlig Grete Ingebrigtsen, i 2005.

Og jeg får heller ikke tinga mine, som ble liggende igjen på den gården, (en gård jeg rydda omtrent hele eiendommen på, den sommeren 2005), etter det mordforsøket.

Så sånn er det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Så hvis A-gjengen er de svarte med litt hvitt da.

(Djeveldyrkere og noen kristne/jøder, (eller noe)).

Også er B-gjengen, de er hvite med litt svart.

(Kristne/jøder med noen djeveldyrkere, (eller noe)).

Tilsammen blir disse to gjengene som jing og jang.

Så disse to gjengene er egentlig en gjeng, tenker jeg nå.

Og kanskje det er sånn, at når de dreper noen, så dreper de de som ikke skjønner spillet?

Er det dette som foregår?

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om jing og jang

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/11/siri-rognli-olsen-en-jing-og-jang-dame.html

PS 4.

Og Solkorset, betyr egentlig det samme, (som jing og jang), mener jeg å ha lest.

Og da kan man vel også se dette, med taoisme, i norrøn mytologi.

Æsene, (Thor og Odin og de), fikk gisler fra vanene, nemlig Frøy og Frøya og en til vel.

Da blir Frøy og Frøya den lille hvite prikken, inni den svarte massen, kan man vel si.

Og Høne og en til, ble gisler for Vanene.

Og de ble da f.eks. den lille svarte prikken, inni den hvite massen da.

Så dette med taoisme, det har nok vært i Norden, i mange tusen år.

Så sånn er nok det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Her er mer om dette:

tilsvarende jing og jang

http://no.wikipedia.org/wiki/Solkorset

PS 6.

Wikipedia skriver at solkorset symboliserer en forening, av to motsetninger.

Men man kan se, at noen hvite felt, i solkorset ovenfor, blir sperret inne, av det sorte.

Så dette symboliserer nok slaveri.

Så Wikipedia forteller ikke det, at denne foreningen, nok også innebærer at den ene motsetningen, blir holdt i sjakk, eller som slaver, av den andre.

Men sånn mener jeg at det nok egentlig er ment, men at symbolikken kanskje ikke blir fullstendig forklart.

Det er mulig.

Noe sånt.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 7.

Så kan man se på Isa og hu andre, at de er kledd i hvitt, på kroppen.

Men på capsen til Isa, så ser man det, at det hvite, er sperret inne, i det svarte.

Så Isa og hu andre, (eller ihvertfall Isa, siden hu har på seg den capsen), er nok 'hvite' slaver da, for noen 'svarte'.

Så kan man kanskje lure på hva hvitt og svart betyr, i denne forbindelsen.

Kanskje hvitt betyr kristen?

Eller betyr det blond?

Eller B-gjengen?

Og svart betyr djeveldyrker?

Eller mørkhåret?

Eller A-gjengen?

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 8.

Her er forloveden til Isa.

Han har tatoveringer, som kanskje er djeveldyrker-tatoveringer da.

Hvem vet.

Også er Isa kristen, eller at de skal ha det til at hun er kristen.

Noe sånt?

Hvem vet.

PS 9.

Her er mer om dette:

djeveldyrker tatovering hm

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/04/jeg-skriver-jo-om-hele-slekta-min-onkel.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter