Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 12. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Energy Ombudsman




Gmail - Update/Fwd: To the Energy Ombudsman










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Update/Fwd: To the Energy Ombudsman











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 12, 2011 at 12:52 PM




To:
enquiries@os-energy.org






Hi,

my point is, I've gone to business-school, and know it's inpolite to call, when I send e-mails/letters.

This must be because they don't dear to put in writing, what they say on the phone, I think.


So this with all the phone-calls is harassment, I think.

They let a lot of young un-educated people, perhaps, just bully the customers.

You shouldn't let them away with being in-polite, by saying this is business.


Business-life is meant to follow the norms in society.

So I think you are out of sync, with the rest of society, when you permit this.

We don't have the New World Order already, do we, if I'm allowed to ask?


Thanks in advance for any help!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Fri, Aug 12, 2011 at 12:34 PM
Subject: To the Energy Ombudsman
To: Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>


Hi,


I've had to disconect my phone now, since British Gas calls me all the time.

(6 or 7 times today, I think).

They mostly don't say anything, but they sometimes say they're calling from British Gas.


I wanted to report them for harassment again.

(Since I've told them in e-mails, that I want the correspondance in writing, since then one can have the over-view later, about what has been said.


But I'm just being ignored).

Please don't give me the lesson again, that this is some business-stuff, from British Gas.

This is just harassment and bullying, I think.


You always let the electricity-companies get away when I complain abot







PIC_2240.JPG
1292K








PS.

Her er vedlegget:

PIC_2240

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter