Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toTechWeb@techwebnewsletters.com

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

dateTue, Oct 25, 2011 at 2:23 PM
subjectRe: Your TechWeb Profile has been updated
mailed-bygmail.com

hide details 2:23 PM (0 minutes ago)


Hi,

these are all newsletters that someone have registered me on to spam me, (or what the purpose might be).

Please unsubscribe me from all these newsletters!

Regards,

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Mon, Oct 24, 2011 at 5:19 PM, TechWeb Newsletters wrote:

Dear Erik,

eribsskog@gmail.com profile's request has been updated.

You are subscribed to the following newsletter(s):

________________________________________________________









Dr. Dobb's M-Dev Update


Dr. Dobb's Update
Grok on Google

InformationWeek Analytics

InformationWeek Analytics Members

InformationWeek Analytics
InformationWeek Blog Update
InformationWeek Between the Lines
InformationWeek Plug Into The Cloud%
Informationweek Daily
Informationweek Global CIO
InformationWeek Government


This Week on InformationWeek

Network Computing Reports



TechWeb Mobile & Wireless






________________________________________________________


You are unsubscribed to the following newsletter(s):

________________________________________________________

Advanced Trading
InformationWeek SMB Daily
InformationWeek SMB Weekly
Byte & Switch Daily
Byte & Switch
Bank Systems & Technology
Dark Reading Daily
Dark Reader Weekly

Dr. Dobb's Partner Offers
Dr. Dobb's Microsoft® Silverlight™ Updat


Insurance & Technology
Intelligent Enterprise Blogosphere
Intelligent Enterprise







%DC::INFORMATIONWEEK INNOVATION MANDATE UNSUB::INFORMATIONWEEK INNOVATION MANDATE UNSUB%%
InformationWeek Over the Air

Informationweek Virtualization

No Jitter
Small Business Resource
TechWeb EBusiness Update

TechWeb Networking Update
TechWeb Security Update
TechWeb Software
Wall Street & Technology


________________________________________________________





TechWeb
600 Community Drive
Manhasset, New York 11030

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter