Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccnewsletter@businessinsider.com

dateTue, Oct 25, 2011 at 2:36 PM
subjectReport of crime/Fwd: INSTANT MBA: Regular Employees Are As Important (Or More) Than Managers
mailed-bygmail.com
Images from this sender are always displayed. Don't display from now on.
hide details 2:36 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Business Insider
Date: Mon, Oct 24, 2011 at 7:57 PM
Subject: INSTANT MBA: Regular Employees Are As Important (Or More) Than Managers
To: eribsskog@gmail.com




View this email online | Add newsletter@businessinsider.com to your address book






TechEntertainmentWall StreetMarketsStrategySportsLifestylePoliticsEuropeVideoLatest


Monday, October 24, 2011



Advertisement

Today's advice comes from Ruckus Wireless CEO Selina Lo's interview in the New York Times:
"I decided that I would accept things that I never would be good at, and I would hire people who were good at the things I’m not good at, so that I can focus on what I’m good at."
Lo headed to Ruckus Wireless after a stint at HP, and says she's thrived thanks to the startup environment at her new post. She's able to oversee an environment that's more fluid, free-flowing, and less political. Plus, she's assembled a team of entrepreneurial employees who are eager to take on whatever tasks can further projects.
And that enthusiastic spirit is what she looks for in prospective employees. She likes when they relish working in a "gray area" with a job description that isn't fixed, and even says managers at Ruckus Wireless shouldn't expect the workers they oversee to earn less than managers do.
Skilled workers in more hands-on positions are as vital to the continued success of a business as their managers, she says, and should be rewarded.
Want your business advice featured in Instant MBA? Submit your tips to tipoftheday@businessinsider.com. Be sure to include your name, your job title, and a photo of yourself in your email.
Please follow War Room on Twitter and Facebook.

Share this: Facebook Twitter Digg Reddit StumbleUpon LinkedIn





The email address for your subscription is: eribsskog@gmail.com

Change Your Email Address | Unsubscribe | Subscribe | Subscribe to the War Room RSS Feed

Business Insider. 257 Park Avenue South, New York, NY 10010

Terms of Service | Privacy Policy

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter