Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. februar 2014

Mer om min tippoldefar, (Ole Martin Sandersen), sin dåp

tippoldefars dåp

http://digitalarkivet.arkivverket.no/en-gb/kb/dp/person/pd00000005823236

PS.

Og så hadde visst hu fra Eggedal gifta seg, med en annen:

eggedal hm

http://digitalarkivet.arkivverket.no/en-gb/kb/vi/person/pv00000000069184

PS 2.

Sander Madsen var født i 1821, (så han var cirka tre år yngre, enn hu budeia, fra Eggedal):

madsen 1821

http://digitalarkivet.arkivverket.no/en-gb/kb/kf/person/pk00000000570802

PS 3.

Så Sander Madsen, han var bare cirka seksten år, i 1837.

Da sønnen hans, (Ole Martin Sandersen), ble født.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Det er mulig, at det her er Gunnil Olsdatter, som konfirmant, (men da er hu en del år eldre, enn det hu sa til presten, da hu gifta seg):

gunnil olsdatter

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=big&info=ingen&hode=nei&show=28&uid=125359&js=j

PS 5.

Eller kanskje det er hu her:

kanskje hu her

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=big&info=ingen&hode=nei&show=18&uid=125898&js=j

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter