Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. desember 2014

Jeg sendte en e-post til Domstoladministrasjonen

Erik Ribsskog

Problemer med tingretts-ansatt, som har gått, i klassen min/Fwd: Klage til direktør Tor Langbach/Fwd: 201100001 Henvendelse vedr klage

Erik Ribsskog Sat, Dec 6, 2014 at 12:24 PM
To: Postmottak@domstoladministrasjonen.no
Cc: "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , "sande.vgs"
Hei,

jeg har nå funnet ut, at ei, (Cathrine Henriksen Husemoen), som gikk i
klassen min, det andre året, på handel og kontor, (på Sande
videregående), nå jobber, i Drammen tingrett.

Jeg mener å huske det sånn, (fra 80-tallet), at noen medelev-damer av
oss, på Sande videregående, en gang sa det, (på skoleveien hjem, var
det vel), at hu Cathrine var veldig barnslig/umoden.

Så jeg undres over, om det er hu, som tuller med meg.

Vi var en skøyeraktig gjeng, (i brakka vår, for vi hadde ikke
ordentlig klasserom), i andre klasse, på handel og kontor,
(økonomilinja).

Og svampen fløy ofte, gjennom klasserommet, i friminuttene.

Og jeg drista meg en gang, til å tulle litt, med hu Cathrine.

Og hu hadde en eldgammel plast-linjal, på pulten vel, som eksploderte
nesten, bare jeg kom borti den.

(Så kanskje hu hadde hatt den, på et unevnelig sted, eller noe, og at
den hadde blitt sprø, av den grunn).

Er det hu som tuller, lurer jeg.

Jeg kjøpte ny linjal, dagen etter, (eller noe sånt).

Men hvis hu er veldig barnslig, (som jeg mener, at ble sagt), så er hu
kanskje køddete enda, på grunn av det her.

Hva vet jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012-01-03 13:02 GMT+01:00
Subject: Klage til direktør Tor Langbach/Fwd: 201100001 Henvendelse vedr klage
To: Postmottak@domstoladministrasjonen.no


Hei,

jeg får klage til deg siden din kollega rører fælt her, mener jeg.

Hvis Drammen Tingrett ikke svarer meg, så er det en sak for
Domstoladministrasjonen, mener jeg.

Jeg får da ikke min arv, og vil ha erstatning.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/1/3
Subject: Re: 201100001 Henvendelse vedr klage
To: "DA (postmottak)" <dapost@domstol.no>


Hei,

det står på deres hjemmesider at:

DA behandler også erstatningskrav fra personer som mener domstolen har
gjort feil som kan gi krav på erstatning.

Også skriver dere at dere ikke kan gå inn i enkeltsaker.

Det er da det reneste pølsevev og sludder.

Nå får dere helvetes trøndere ta å vaske barten deres litt her da.

Faens krapyl.

Erik Ribsskog


2012/1/3 DA (postmottak) <dapost@domstol.no>

> Domstoladministrasjonen har det overordnede forvaltningsansvaret for domstolene i Norge. Vi har ingen myndighet i enkeltsaker, og kan verken vurdere, kommentere eller gi råd i saker som behandles av domstolene. Vi kan heller ikke gi uttalelser i forhold til hvordan lovbestemmelser skal forstås. På denne bakgrunn kan vi dessverre ikke gå inn i din konkrete sak. Ønsker du å gå videre med saken, må du søke privat juridisk bistand. På www.forbrukerportalen.no og www.jus.no er det oversikter over hvor du kan få privat juridisk bistand, herunder også gratis rådgivning.
>
>
> <>
>
> Med hilsen
> Terje Karterud
> seniorrådgiver
> Juridisk enhet
> Domstoladministrasjonen
> Postboks 5678 Sluppen
> 7485 Trondheim
> Telefon direkte 73 56 70 52 Sentralbord 73 56 70 00
> e-post: terje.karterud@domstol.no
> Internett: www.domstol.no
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter