Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 27. august 2016

Det her er dødsannonsen til Christells far

christells far

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om dødsannonse humblen

(Samme link som ovenfor).

PS 2.

Enda mer om dette:

dødsannonse sunnmørsposten

(Samme link som ovenfor).

PS 3.

Jeg fikk vite, av min far, (Arne Mogan Olsen), at Oddbjørn Humblen var død.

Og det var, da jeg ringte min far, fra Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Så det tok en del år, før jeg fikk vite, denne nyheten.

Så jeg har ikke hatt mye kontakt, med min far og dem, siden jeg flytta fra Berger/Sand, i 1989.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Jeg har aldri snakket, med Oddbjørn Humblen.

Men jeg har hørt, at han, (som var Haldis sin andre ektemann), en gang kastet Haldis ut, av en veranda-glassdør.

(Muligens den, i 'Haldis-huset', i Havnehagen, på Bergeråsen.

Noe sånt).

Og en gang, (i Havnehagen).

(Dette må vel ha vært sommeren 1980.

Etter at vi hadde vært, i Jugoslavia, på ferie).

Så sa faren min og Haldis, til Christell og meg.

(I stua, i Havnehagen).

At vi skulle være søsken, liksom.

(Noe sånt).

Og jeg gikk motvillig med på dette, mot at jeg fikk, halvparten av platene, som Christell hadde, i stua der.

Men en av de nesten gangene, som jeg dukka opp der.

(I Havnehagen).

Så fikk jeg høre, at Oddbjørn Humblen, ikke likte dette, da.

(At jeg skulle ha halvparten av singel-platene.

Som hadde ligget, (en del år vel), oppe på loftet, hos Christell og dem.

Før Haldis, vel fant de igjen liksom, denne sommeren, da.

Noe sånt).

Så det at Christell og jeg, liksom skulle være søsken.

Det ble mer eller mindre avlyst, da.

(For å si det sånn).

For jeg fikk aldri disse platene, med meg hjem, til Hellinga 7B, (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var også sånn, at Christell pleide, å være, en del uker, hos Solveig Rasmussen, (i Oslo), om somrene.

Og en gang, som jeg var med min far og Haldis, for å hente Christell der.

Så måtte vi sitte i bilen, (husker jeg).

(Det er mulig, at Christell også satt, i bilen.

Så det er mulig, at vi skulle hente Haldis der.

Noe sånt).

Og da ble til slutt faren min lei, av å vente.

Og han gikk inn, i huset, til Solveig.

(Hvor han hadde vært, en del ganger før, vel).

Og da begynte Haldis å grine, (da de kom ut).

For hu hadde bedt min far, om å ikke gå inn der, da.

Så Haldis var muligens redd for, at Oddbjørn Humblen, ville hevne seg, på min far/oss, da.

Siden at min far, hadde gått inn, i huset, til Solveig, (mens Oddbjørn Humblen var der).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det var også sånn, at en sommer, litt seinere på 80-tallet, (enn Jugoslavia-ferien, (som jeg skrev om, i PS 4), sommeren 1980).

(Dette var vel, etter at jeg flytta, til Leirfaret 4B.

Noe jeg gjorde våren 1981).

Så dukka Christell opp igjen, på Bergeråsen.

Etter å ha vært på ferie, hos sin far, (Oddbjørn Humblen), i Ålesund.

Og da hadde Christell kjegla, med noen gutter, (på hennes alder vel), fortalte hu.

For hu hadde vært med faren, til en restaurant.

(En restaurant, høyt oppe, i et tårn, eller noe sånt.

I Ålesund da, antagelig.

Noe sånt).

Og der, så hadde Christell, tatt litt av middagen sin, på gaffelen.

(Noe sånt).

Og så hadde hu liksom skutt, denne 'middags-guffa', utover vinduet, da.

(Noe sånt).

Og så hadde Christell mobba, noen gutter, som satt, ved nabobordet, (fortalte hu).

Siden at disse gutta, ikke turte, å være, like rampete, som henne, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det står også, i dødsannonsen ovenfor, at Oddbjørn Humblen hadde, ei datter, som heter Linda.

Og hu har jeg ikke hørt om, engang.

Det var vel sånn, at min søster Pia, fikk være med, å besøke, Linda sin bror Bjørn, (på Vestlandet), på 80-tallet.

Men hu Linda, (som vel må være, Christell sin halvsøster), hu har jeg ikke hørt om før en gang, (må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Det her er Christell sin halvsøster, (på Vestlandet), kan det virke som:

christell sin halvsøster

https://twitter.com/humblenlinda

PS 9.

Det står også, at Oddbjørn Humblen, døde 'pluteslig'.

Og det var vel litt rart, (må man vel si).

Oddbjørn Humblen døde, den samme måneden, (var det vel).

(Nemlig desember 2003).

Som jeg overhørte, (på Rimi Bjørndal), at jeg var forfulgt, av 'mafian'.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter