Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 27. august 2016

Jeg sendte en e-post til Erik Thorhallsson

Erik Ribsskog




Norske Vannsenger






Erik Ribsskog Sat, Aug 27, 2016 at 1:12 AM



To: et@neopost.no



Cc:
 firmapost@vfk.no, BFK Postmottak Sentraladministrasjonen
, LO Postkasse LO ,
"post@sivilombudsmannen.no" , Politikk
Høyre , Akademikerforbundet
























Hei Erik Thorhallsson,

husker du, fra da du jobba, for faren min og Haldis, i vannsengbutikken, i Drammen.

At Haldis var på kurs.

Og så hadde faren min bedt meg om, å lage, en brosjyre, med bilder og priser, for de forskjellige vannsengene.

Og så var butikken tjukk av folk, da Haldis var på kurs.

(Det var kanskje den vannsengbutikken, som de leide, av han som hadde Grans-butikk, vel.

Den butikken nærmest Rundtom).

Og jeg la fram den brosjyra, på et bord.

Og så tok kundene brosjyrer, og gikk rundt, og så på senger.

Og klarte seg selv, liksom.

Og så kom Haldis hjem fra kurs.

Og hu var hysterisk, for en i slekta til hennes eksmann Oddbjørn Humblen, hadde vært, på det samme kurset.

Og så begynte hu å rokkere om, på det bordet, (var det vel), hvor jeg hadde lagt fram brosjyrene.

Og sa, at sånn skulle det ikke være.

(Noe sånt).

Men jeg har funnet noe i Aftenposten, at Haldis var, på Etablererskolen for kvinner, på 80-tallet.

Var
 det dette kursopplegget, som Haldis var på, denne helgen, (da du og min
 far betjente kundene, i vannsengbutikken, og jeg la fram disse
brosjyrene).

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog






mer om etablererskolen.jpg

169K


PS.

Her er vedlegget:

mer om etablererskolen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter