Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. juli 2018

EU styrer visst også Washington nå, (kan det virke som). Det tredje riket, (var det det Hitler sa). Hm


https://www.washingtonpost.com/gdpr-consent/?destination=%2f%3f&utm_term=.c101e08f9cd0

PS.

Sånn er det også, hvis man vil selge ting, til EU-land.

Man må følge EU sin kjøpslov, (den 'Vatikanstat-aktige, som jeg blogget om, for noen timer/dager siden).

Men EU har jo ikke noen makt utenfor EU.

Så hvorfor ha en lov, som gjelder utenlandske firma.

EU kan jo ikke hindre disse firmaene i, å handle, med EU-borgere, uansett.

Hvis EU saksøker et USA-basert firma.

Så er det vel amerikansk lov, som gjelder, (må man vel si).

Hm.

Så hvorfor ha disse lovene, som gjelder, for firmaer, som er, fra utenfor EU.

For EU har vel ikke noe makt, utenfor EU, uansett.

Så da blir det vel dumt, å ha lover, som gjelder, for firma basert, utenfor EU.

(For å si det sånn).

For EU kan jo ikke legge ned, et firma, som ligger, i Amerika.

Så da blir det som, at EU underminerer/latterliggjør seg selv, (må man vel si), når de har lover, som også gjelder, for for eksempel amerikanske firma.

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Når det gjelder Washington Post.

Så _må_ de vel ikke ha, den 'EU-greia', på nettstedet sitt.

Men de innretter seg altså etter EU, selv om de er et amerikansk firma.

Og EU kan vel uansett ikke gjøre noe, hvis Washington Post ikke 'gidder', å ha, den 'EU-greia', på nettstedet sitt.

Man skulle vel kanskje tro, at Washington Post, har nok med, å forholde seg, til amerikanske lover/regler.

Men her er de tidlig ute, med å også innrette seg, etter europeiske regler.

Det kan nesten virke som, at Washington ligger, i Europa, (må man vel si), når man ser på skjermbildet ovenfor.

(Noe sånt).

Så sånn er nesten det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter