Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. april 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din katalogbestilling - Sigdal kjøkken
Erik Ribsskog 23. april 2020 kl. 22:52
Til: Anett Steen Hovden
Kopi: juridisk
Hei,

ja, jeg drukner ihvertfall, i sånn dritt.

Så bra hvis dere kan finne ut, hvem disse jævelungene er.

Og hvis dere kan få dere bedre rutiner, sånn at dette ikke gjentar seg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. apr. 2020 kl. 14:33 skrev Anett Steen Hovden :
Hei,



Vi ser på saken.



Ha en fin dag!



Med vennlig hilsen



Anett Steen Hovden
Rosenholm Campus, Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
E-post: anett.steen.hovden@nobia.no

Mobil: +47 970 71 287


NOREMA – SIGDAL – MARBODAL



nobia_logo_transp



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 14. april 2020 14:09
Til: Anett Steen Hovden
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Takk for din katalogbestilling - Sigdal kjøkken



ATTENTION: This message is from an EXTERNAL SENDER - Denne meldingen er fra en ekstern avsender

Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





tir. 14. apr. 2020 kl. 08:55 skrev Anett Steen Hovden :

Hei,



Det må vi bare beklage. Det kan vel være mulig å bestille katalog i en annens navn selv om dette kanskje
virker litt underlig. Dersom du ikke ønsker katalogen kan du bare kaste den når den kommer i posten. 



Ha en fin dag!



Med vennlig hilsen



Anett Steen Hovden
Rosenholm Campus, Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
E-post: anett.steen.hovden@nobia.no

Mobil: +47 970 71 287

NOREMA – SIGDAL – MARBODAL



nobia_logo_transp







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 10. april 2020 07:07
Til: juridisk
Kopi: Firmapost Sigdal
Emne: Klage/Fwd: Takk for din katalogbestilling - Sigdal kjøkken



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Sigdal Kjøkken
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 15:45
Subject: Takk for din katalogbestilling - Sigdal kjøkken
To:



Email not displaying correctly?
View it in your browser.

Sigdal

Takk Erik Løvenbalk Ribsskog,

Sigdal katalog (les online her) vil bli levert til deg innen kort tid.

Erik Løvenbalk Ribsskog
Furulia 29
1356 Bekkestua

Med vennlig hilsen
Sigdal kjøkken

Sigdal Kjøkken - katalogforside



Update your e-mail preferences

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter